Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • catagore
    replied
    Am un Audi A4 cu motor 1,6, aspirat. Am montat GPL pe el acum un an. Tomasetto cu STAG 200 plus. Mergea foarte bine, dar consumul destul de mare. Un 12,7 mixt. Am hotarat sa fac reglajul singur. Am citit mai mult de jumatate din forum si am aplicat ce am inteles eu. Am facut update de firmware de la ultima varianta de soft de pe site-ul polonezilor. Atasez hartile si setarile. As dori o parere si un sfat, daca considerati ca mai trebuie modificat ceva. Multumesc anticipat.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • AMDx64
    replied
    Multumesc pentru informatie
    Last edited by 77sky; 6 April 2018, 11:04.

    Leave a comment:


  • Dripci
    replied
    Corect, temperatura gazului si a antigelului sunt in stransa corelare. Doar ca, senzorul care este infiletat in reductor citeste temperatura reductorului - care este data de antigel (de fapt este putin mai mica, o parte din caldura se pierde pentru vaporizarea GPL-ului. De exemplu, la mine cand ajunge apa la 40 de grade, GPL-ul are 12 grade.

    Leave a comment:


  • @Crys
    replied
    Da . Pe furtunul care pleaca din vaporizator spre injectoare , masoara presiunea si temp. gazului .
    Last edited by 77sky; 6 April 2018, 11:04.

    Leave a comment:


  • AMDx64
    replied
    Temperatura gazului este data de temperatura antigelului, ecu gpl masoara temp antigelului utilizand senzorul infiletat in vaporizator, mai este si alt senzor doar pt temperatura gazului?
    Last edited by 77sky; 6 April 2018, 11:04.

    Leave a comment:


  • Dripci
    replied
    Hm, ciudat. Ai gas temperature at calibration 20 de grade, dupa 60 de km trebuia sa ai mai mult. In fine. Eu as incerca cu o presiune de 1.2 Bar inainte sa maresc duzele. Duzele, odata marite, asa raman. Pe cand presiunea de 1.2 o poti cobora ulterior . Intelegi ideea.

    Leave a comment:


  • AMDx64
    replied
    Originally posted by Dripci View Post
    Pune presiunea la 1.2 Bar si da-i o recalibrare. Incearca sa recalibrezi cand e apa la 90 de grade. Actuala ta calibrare e cu gazul la 20 de grade, cam putin....sa fie la 40 macar.
    Antigelul era la 80-90 de grade, interventia am facut.o dupa un drum de 60 km, eventual sa fac diametrul la diuze mai mare?

    Leave a comment:


  • Dripci
    replied
    Pune presiunea la 1.2 Bar si da-i o recalibrare. Incearca sa recalibrezi cand e apa la 90 de grade. Actuala ta calibrare e cu gazul la 20 de grade, cam putin....sa fie la 40 macar.

    Leave a comment:


  • @Crys
    replied
    Originally posted by AMDx64 View Post
    Salutare, revin cu un update, am facut urmatoarele:
    - reglaj presiune gpl la ~ 1 bar
    - am inlocuit filtrele gpl (vezi foto cu depuneri ~ 13 000 km)
    - am verificat duzele si erau de 1,75 mm, le-am ajustat la 2 mm cu un burghiu (duzele de 1,75 erau cele puse de montatorul autorizat)

    Am refacut calibrarea si rezultatul este in poze.

    Recomandari?

    Multumesc
    Multiplicatorul este inca foarte sus ...

    Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • AMDx64
    replied
    Salutare, revin cu un update, am facut urmatoarele:
    - reglaj presiune gpl la ~ 1 bar
    - am inlocuit filtrele gpl (vezi foto cu depuneri ~ 13 000 km)
    - am verificat duzele si erau de 1,75 mm, le-am ajustat la 2 mm cu un burghiu (duzele de 1,75 erau cele puse de montatorul autorizat)

    Am refacut calibrarea si rezultatul este in poze.

    Recomandari?

    Multumesc
    Attached Files
    Last edited by AMDx64; 4 January 2018, 18:46.

    Leave a comment:


  • catagore
    replied
    Salut Moog!
    Ai si pentru mine un comentariu, un sfat?
    Am postat ceva harti mai sus!

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Presiunea era enorma la 1.9...
    Reglaj/montaj aiurea...
    Ai schimbat kitul degeaba...AT-09 tine peste 100k fara probleme in regim de taxi...
    Nu va mai jucati cu multiplicatorul dupa caliubrare...o sa va dea cu virgula...

    Leave a comment:


  • AMDx64
    replied
    Originally posted by Dripci View Post
    Presiunea de 1.9 Bar este extrem de mare. Ar trebui ca presiunea de lucru sa fie intre 1.0 si 1.2 Bar. Si 1.34 (1.29 la autocalibrare) este cam maricica. Multiplicatorul ar trebui sa porneasca de la intre 1.2 si 1.4 si sa coboare la ~1. La tine pleaca de la >2 si coboara la 1.6. La ture mici nu e problema (asa mare) dar la ture mari ti se vor suprapune pulsurile de injectie.
    Parerea mea e sa schimbi duzele cu cele recomandate pentru puterea motorului tau, dar nah...poti astepta reply-uri si de la alti colegi care se pricep mai bine.
    Cat despre infundat, ai schimbat filtrele la timp? Reductorul l-ai desfacut vreodata pentru revizie? Si daca da, cum arata inauntru? Daca reductorul avea vreo depunere, e posibil ca si injectoarele sa aiba depuneri. Dar nu te alarma cu asta deocamdata.
    Vaporizatorul l-am desfacut si i-am inlocuit garniturile (am achizitionat kitul de revizie) - nu era mizerie de speriat in el (aveam cam 45 000 de km facuti cu el))
    Filtrele + kitul vaporizator au aproximativ 10 000 -13 000 km

    Leave a comment:


  • Dripci
    replied
    Presiunea de 1.9 Bar este extrem de mare. Ar trebui ca presiunea de lucru sa fie intre 1.0 si 1.2 Bar. Si 1.34 (1.29 la autocalibrare) este cam maricica. Multiplicatorul ar trebui sa porneasca de la intre 1.2 si 1.4 si sa coboare la ~1. La tine pleaca de la >2 si coboara la 1.6. La ture mici nu e problema (asa mare) dar la ture mari ti se vor suprapune pulsurile de injectie.
    Parerea mea e sa schimbi duzele cu cele recomandate pentru puterea motorului tau, dar nah...poti astepta reply-uri si de la alti colegi care se pricep mai bine.
    Cat despre infundat, ai schimbat filtrele la timp? Reductorul l-ai desfacut vreodata pentru revizie? Si daca da, cum arata inauntru? Daca reductorul avea vreo depunere, e posibil ca si injectoarele sa aiba depuneri. Dar nu te alarma cu asta deocamdata.

    Leave a comment:


  • AMDx64
    replied
    Originally posted by Dripci View Post
    @AMDx64,
    Ai multiplicatorul si presiunea mari. Probabil ai duze foarte mici, ai idee ce duze ai? La 105 cai ar trebui sa ai duze de 1.9-2.0 mm.
    Dar de mers, cum iti merge si ce consum ai?
    ce-i drept ca azi dupa ce am dat autocalibrarea mi-a aparut mesaj ca duzele sunt mici, dar inainte am mai dat autocalibrare si nu imi apareau mesaje de genul (aveam presiunea setata la 1,9) - sa fie infundata rampa de injectie?

    legat de consum, depinde de unde alimentez, daca alimentez de la luk oil fac maxim 400 km (acum 1-2 ani faceam cam 460km- ori fac baietii ceva la gaz, ori mi-a crescut consumul asa subit) cu un plin de 41L mixt, iar daca alimentez de la gazprom fac aproximativ 450-470 km mixt

    ca si probleme, cand sunt temperaturi sub 0 grade la trecerea pe gpl moare motorul in mers

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google