Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • moog
    replied
    Începe cu injectorul 4. Verifica mufa, bobina etc...

    Leave a comment:


  • costi322
    replied
    Buna seara . Am o intalatie Stag 200 , care a mers perfect pana anul trecut cand mi-a picat un senzor de viteza ce mi-a dat peste cap calculatorul masinii, si pe cel de gpl ulterior. Am reusit sa fac o interfata si sa citesc parametri si erorile. Dar nu prea stiu cu ce sa incep. Nu prea stiu de unde provin erorile pe gpl...cele cu low voltage.
    Am asa: 1 voltage error
    2 supply voltage too low for LPG
    3 voltage error
    4 gas injector error 4
    Last edited by costi322; 30 August 2018, 21:02.

    Leave a comment:


  • costas218
    replied
    Am mers pana la autostrada pe benzina ~30km(intre timp LTFT a scazut de la +2 la 0). La intrarea pe autostrada am tras pe dreapta si am facut autoreglarea. Am intrat pe autostrada , dat a 5 cea, am sters harta de benzina care s a colectat in timpul autoreglarii si am colectat o din nou( am variat apasarea pe aceleratie ca sa traseze toate punctele). Am trecut pe gaz si am colectat harta in aceleasi conditii.Am oprit corectia facuta de obd( sa nu ne zapacim amandoi ,eu corectand intr-o parte calculatorul in alta)si am suprapus hartile,cand am fost multumit cum arata am pornit obd-ul.
    @moog: Sa mai maresc un pic presiunea sa mai scada multiplicatorul, sau o las asa?
    Asa aratau corectiile inainte de calibrarea mea, LTFT era in jur de +3.
    Attached Files
    Last edited by costas218; 10 July 2018, 12:21.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    De la ce te-ai luat?
    Harta arată într-un mare fel

    Leave a comment:


  • costas218
    replied
    Buna seara.
    Asta e prima mea calibrare.
    Masina:Hyundai Accent 1.4 97cp
    Calc:Zenit Pro Obd
    Injectoare:Valtek 3ohm
    Diuze:2mm
    Ce se mai poate regla?(Stiu ca multiplicatorul e un pic cam mare)
    Cei care au facut instalarea(nu dau nume) nu s-au obosit sa colecteze hartile in mers, au facut autoreglarea ,au activat obd-ul si asta a fost tot.Cica se "regleaza ea." Harta arata binisor dar, in tab-ul OBD la GAS TRIM aveam corecti si de +17.
    Mi a luat o luna jumate sa citesc manualul si ot ce am gasit pe forumurile din tara si cele straine. Sper ca a iesit bine.Astept sugestii.
    Acum sa vad cum se prezinta consumul. Cu, calibrarea lor am avut consumuri de la 6,6 la 9,3, cu o medie de 7,9.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • adrian22
    replied
    Multumesc!
    Last edited by 77sky; 10 July 2018, 07:40.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Îți cumperi interfata speciala pt Prins, soft de pe net și gata...
    Dacă ai pus întrebarea asta e mai bine sa te duci la un service...

    Leave a comment:


  • adrian22
    replied
    Salutare .Cum pot sa ma conectez la o instalaie GPL Prins ?
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 10 July 2018, 07:40.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Daca nu ai interfata ok pentru Landi, te joci degeaba...
    Din ce am vazut pt Opel si VW mai erau softuri personalizate...Idem pt Renault/Logan
    Vezi daca gasesti ceva de Ford...ma indoiesc ...

    Leave a comment:


  • adymili
    replied
    Buna,
    Ma puteți ajuta cu un soft Landi Omegas,pentru Ecu Multipoint FW 16.00, 616264001, 511415600016 instalat in Germania in 2011 pe un Ford Focus 1.6 Benzina.
    Am incercat variante Landi omegas insa imi da eroarea C03 sau ecu not responding,Com la cablu a fost pus 1 sau 2,contactul pus/motorul pornit, am inversat si pini la mufa de conectare,Tx cu Rx.
    E posibil, fiind montata in Germania,sa fie firmware Landi Opel sau Vw.
    Mulțumesc

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Nu stiu sa-ti zic exact daca a fost de la inceput.
    Eu am observat de vreun an, de cand am schimbat injectoarele.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Da, masina merge bine. Sa inteleg ca ai avut problema asta de la bun inceput?

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Originally posted by oBED View Post
    Salut,

    logan 1.0 sce:

    Instalatie landi Renzo montata de app 2500 km, dupa mine se comporta ciudat atunci cand revine la relanti (stationar sau sarcina).

    In Video-ul de mai jos primele 2 "reveniri" sunt cu masina functionand pe GPL iar urmatoarele 2 cu masina functionand pe benzina (in rest masina merge bine si pe benzina si pe GPL).



    Am fost la service-ul unde am montat instalatia, mi-au facut o diagnoza, au zis ca totul este in parametrii si intradevar este ciudata manifestarea.
    Urmeaza sa verifice si alte motorizari similaresa vada daca au aceeasi comportament.

    Vreo idee de la ce poate fi ?

    Multumesc,
    La fel face si la mine.
    Logan 1.4, 2008, 180.000 km, GPL de fabrica.
    La mine ramane un moment turatia pe la 1000, apoi scade la ralanti.
    Injectoare MED schimbate de un an.
    Am facut recalibrare, nu s-a rezolvat.
    Dar masina merge bine.
    Last edited by adi90; 5 April 2018, 21:26.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Reglaj... Și injectoare bune...

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Salut,

    logan 1.0 sce:

    Instalatie landi Renzo montata de app 2500 km, dupa mine se comporta ciudat atunci cand revine la relanti (stationar sau sarcina).

    In Video-ul de mai jos primele 2 "reveniri" sunt cu masina functionand pe GPL iar urmatoarele 2 cu masina functionand pe benzina (in rest masina merge bine si pe benzina si pe GPL).



    Am fost la service-ul unde am montat instalatia, mi-au facut o diagnoza, au zis ca totul este in parametrii si intradevar este ciudata manifestarea.
    Urmeaza sa verifice si alte motorizari similaresa vada daca au aceeasi comportament.

    Vreo idee de la ce poate fi ?

    Multumesc,

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google