Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • costas218
    replied
    Buna seara.
    Asta e prima mea calibrare.
    Masina:Hyundai Accent 1.4 97cp
    Calc:Zenit Pro Obd
    Injectoare:Valtek 3ohm
    Diuze:2mm
    Ce se mai poate regla?(Stiu ca multiplicatorul e un pic cam mare)
    Cei care au facut instalarea(nu dau nume) nu s-au obosit sa colecteze hartile in mers, au facut autoreglarea ,au activat obd-ul si asta a fost tot.Cica se "regleaza ea." Harta arata binisor dar, in tab-ul OBD la GAS TRIM aveam corecti si de +17.
    Mi a luat o luna jumate sa citesc manualul si ot ce am gasit pe forumurile din tara si cele straine. Sper ca a iesit bine.Astept sugestii.
    Acum sa vad cum se prezinta consumul. Cu, calibrarea lor am avut consumuri de la 6,6 la 9,3, cu o medie de 7,9.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • adrian22
    replied
    Multumesc!
    Last edited by 77sky; 10 July 2018, 07:40.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Îți cumperi interfata speciala pt Prins, soft de pe net și gata...
    Dacă ai pus întrebarea asta e mai bine sa te duci la un service...

    Leave a comment:


  • adrian22
    replied
    Salutare .Cum pot sa ma conectez la o instalaie GPL Prins ?
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 10 July 2018, 07:40.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Daca nu ai interfata ok pentru Landi, te joci degeaba...
    Din ce am vazut pt Opel si VW mai erau softuri personalizate...Idem pt Renault/Logan
    Vezi daca gasesti ceva de Ford...ma indoiesc ...

    Leave a comment:


  • adymili
    replied
    Buna,
    Ma puteți ajuta cu un soft Landi Omegas,pentru Ecu Multipoint FW 16.00, 616264001, 511415600016 instalat in Germania in 2011 pe un Ford Focus 1.6 Benzina.
    Am incercat variante Landi omegas insa imi da eroarea C03 sau ecu not responding,Com la cablu a fost pus 1 sau 2,contactul pus/motorul pornit, am inversat si pini la mufa de conectare,Tx cu Rx.
    E posibil, fiind montata in Germania,sa fie firmware Landi Opel sau Vw.
    Mulțumesc

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Nu stiu sa-ti zic exact daca a fost de la inceput.
    Eu am observat de vreun an, de cand am schimbat injectoarele.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Da, masina merge bine. Sa inteleg ca ai avut problema asta de la bun inceput?

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Originally posted by oBED View Post
    Salut,

    logan 1.0 sce:

    Instalatie landi Renzo montata de app 2500 km, dupa mine se comporta ciudat atunci cand revine la relanti (stationar sau sarcina).

    In Video-ul de mai jos primele 2 "reveniri" sunt cu masina functionand pe GPL iar urmatoarele 2 cu masina functionand pe benzina (in rest masina merge bine si pe benzina si pe GPL).



    Am fost la service-ul unde am montat instalatia, mi-au facut o diagnoza, au zis ca totul este in parametrii si intradevar este ciudata manifestarea.
    Urmeaza sa verifice si alte motorizari similaresa vada daca au aceeasi comportament.

    Vreo idee de la ce poate fi ?

    Multumesc,
    La fel face si la mine.
    Logan 1.4, 2008, 180.000 km, GPL de fabrica.
    La mine ramane un moment turatia pe la 1000, apoi scade la ralanti.
    Injectoare MED schimbate de un an.
    Am facut recalibrare, nu s-a rezolvat.
    Dar masina merge bine.
    Last edited by adi90; 5 April 2018, 21:26.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Reglaj... Și injectoare bune...

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Salut,

    logan 1.0 sce:

    Instalatie landi Renzo montata de app 2500 km, dupa mine se comporta ciudat atunci cand revine la relanti (stationar sau sarcina).

    In Video-ul de mai jos primele 2 "reveniri" sunt cu masina functionand pe GPL iar urmatoarele 2 cu masina functionand pe benzina (in rest masina merge bine si pe benzina si pe GPL).



    Am fost la service-ul unde am montat instalatia, mi-au facut o diagnoza, au zis ca totul este in parametrii si intradevar este ciudata manifestarea.
    Urmeaza sa verifice si alte motorizari similaresa vada daca au aceeasi comportament.

    Vreo idee de la ce poate fi ?

    Multumesc,

    Leave a comment:


  • stefan0172
    replied
    am reusit , am reinstalat aplicatia 10.4.0.5 iar apoi a mers. mutumesc!

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Sună și vorbim...

    Leave a comment:


  • stefan0172
    replied
    da a aparut dupa prima calibrare si nu mai imi da voie sa accesez calculatorul de gpl

    am gazit ceva pe un forum de Poland, ,,Regarding to this issue , we find some reasons .
    First there is a possibility that operation system (Windows) is installed on PC from example : United State , so system and PC has internal geo-taging codes.
    Please to run old one app 10, then re-flash Ecu using this PC ( bought and system localized from Your market) . After that using this same PC download app 11 and try use it again.''
    dar nu stiu cum se face...,, re-flash Ecu...''

    am gasit ceva asemanator pe un forum in Poland,,Regarding to this issue , we find some reasons .
    First there is a possibility that operation system (Windows) is installed on PC from example : United State , so system and PC has internal geo-taging codes.
    Please to run old one app 10, then re-flash Ecu using this PC ( bought and system localized from Your market) . After that using this same PC download app 11 and try use it again.
    am inteles bine ca trebuie sa reinstalez versiunea veche de soft 10.4.0.5 si sa fac un re-flash Ecu?...care nu am idee cum se face.
    Last edited by stefan0172; 14 March 2018, 11:29. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    De ce te mănâncă?
    Pe versiunea veche de Stag 200 nu ai update uri etc...
    Asta a apărut la conectare?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google