Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bigdaddy74
    replied
    @iuli78
    Am verificat furtunasul de vacuum - este întreg, dar cam miroase a gaz.
    Legătura cu OBD este prin fire, mufa fiind liberă.
    Mulțumesc pentru precizări. Am comandat azi kit-ul de revizie pt. reductor.

    Leave a comment:


  • iuli78
    replied
    Am o instaltie Zenit Pro OBD dar cu reductor Gurtner.
    Eu când am avut probleme cu presiunea marita, a fost din cauza furtunului de vacuum care vinde din senzorul MAP si duce in galeria de admisie ,tragea aer pe undeva si aveam presiunea de 0,60 bari ,dupa ce am cumparat furtun de 4mm si l-am inlocuit pe cel vechi si-a revenit presiunea la aproximativ 0,35-0,40 bari (relanti) ,in mers mai scade si la 0,25.

    La tine legatura calulatorului de gaz cu OBD-ul masinii se face prin mufa sau firele sunt lipite de firele mufei OBD ?
    Last edited by 77sky; 6 April 2018, 11:03.

    Leave a comment:


  • bigdaddy74
    replied
    Zenit Pro OBD o arde-n figuri

    Salutare!
    Am nevoie de un pic de ajutor - de ceva vreme (cam de-o lună) instalația GPL a început să facă figuri: trepidații la relanti, check aprins (misfire în cilindri), erori motor. Pe benzină totul ok. Instalația este Zenit Pro OBD, reductor Vito, cam 65000 km, filtre schimbate de curând.
    Detalii: pornire ok, trece pe gpl la 30 de grade, merge ok până pe la 60-70 de grade, apoi încep trepidațiile. În sarcină merge bine pe gaz.
    Softu' zice-așa:
    - la relanti MAP este instabil, dacă pe benzină stă la 0,31 , pe gpl se duce la 0,4 - 0,6 , cu cât este motorul mai cald, cu atât este mai instabilă presiunea în galerie;
    - OBD-ul dă cu minus sistematic, amestec bogat;
    - timpii de injecție o iau razna de tot, în sus, apoi în jos, încep trepidațiile și pe un cilindru sau chiar doi nu mai am injecție (din ECU benzină), iar în scurt timp se oprește singur motorul - dacă nu se oprește trebuie să-l opresc eu, că nu mai merge cum trebuie, chiar dacă-l trec pe benzină;
    - presiunea gpl scade invers proporțional cu temperatura apei - la 30 de grade este 1,3bar, la 80 de grade coboară pe la 1,15-1,18bar;
    - erori nu arată softul Zenit Pro.
    După mai multe ipoteze și recalibrări, cred că trebuie schimbate membranele la reductor. Bănuiesc că bagă gaz în galerie pe la ștuțul de vacuum.
    Orice idee mi-ar fi de ajutor. Mulțumesc.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Nu era greu de presupus ce ai deja...
    AC W 01...

    Leave a comment:


  • PrietenCuTine
    replied
    Acum am pe fiat (masina de pe care o sa mut gpl-ul, un stag 200 Plus) injectoare valtek, da nu ma insel. Cele rosii. Sunt ok, sau ar trebui schimbata rampa de injectoare, pentru Logan 2 1.2 16V ?!

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Merge cu niște injectoare mai bune...
    Fără check aprins etc...

    Leave a comment:


  • PrietenCuTine
    replied
    Salutare baieti, de joi sunt posesorul unui Logan 2 din 2013, 1.2 16V cu vre-o ~73000 de km. Intentionez sa mut gazul de pe un Fiat Punto din 2006, un stag 200 Plus montat de mine acum 2 ani de zile de nou. Nu are multi km instalatia de GPL de pe Fiat, undeva sub 7000 de km.
    Se pupa "ok" stag 200 Plus cu un Logan 2 din 2013, 1.2 16V ?!
    Unde am montat instalatia pe fiat acum 2 ani de zile mi-au spus ca merge, nu or sa fie probleme, doar cu martorul "check" care o sa se mai sprinda si o sa se mai stinga din cand in cand. Am citit pe aici si ma sperie ca alti colegi au avut probleme cu "check"-ul si implicit cu ESP-ul si nu stiu ce sa fac...
    Mentionez ca am mai avut un Hyundai Accent din 2007 cu GPL tomasetto stag 200, si in 3 ani cat am avut masina am facut peste 130000 de km fara probleme mari cu instalatia de GPL.
    Last edited by PrietenCuTine; 11 February 2018, 16:15.

    Leave a comment:


  • cata007
    replied
    Intr-adevar functioneaza cu vwmare , multumesc @alexander234 de pont.

    Leave a comment:


  • alexander234
    replied
    În sfârșit am găsit o aplicație Landi Renzo Omegas în care să funcționeze toate funcțiile și pe instalații Omegas Evo instalate începând cu 2014. Urmăriți pașii de aici https://m.youtube.com/watch?v=M_8KLABaG1o
    Am instalat driverele FTDI pe windows-ul gazdă și vmware player. Nu este greu dacă ai ceva cunoștințe PC și traduci ghidul din portugheză ��. Mai întâi instalați pe windows-ul gazdă, pe laptop, o aplicație Omegas v4 sau v3 și dacă merge, va funcționa și în mașina virtuala windows xp din arhivă descărcată.
    Last edited by alexander234; 29 January 2018, 22:08.

    Leave a comment:


  • catagore
    replied
    Am un Audi A4 cu motor 1,6, aspirat. Am montat GPL pe el acum un an. Tomasetto cu STAG 200 plus. Mergea foarte bine, dar consumul destul de mare. Un 12,7 mixt. Am hotarat sa fac reglajul singur. Am citit mai mult de jumatate din forum si am aplicat ce am inteles eu. Am facut update de firmware de la ultima varianta de soft de pe site-ul polonezilor. Atasez hartile si setarile. As dori o parere si un sfat, daca considerati ca mai trebuie modificat ceva. Multumesc anticipat.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • AMDx64
    replied
    Multumesc pentru informatie
    Last edited by 77sky; 6 April 2018, 11:04.

    Leave a comment:


  • Dripci
    replied
    Corect, temperatura gazului si a antigelului sunt in stransa corelare. Doar ca, senzorul care este infiletat in reductor citeste temperatura reductorului - care este data de antigel (de fapt este putin mai mica, o parte din caldura se pierde pentru vaporizarea GPL-ului. De exemplu, la mine cand ajunge apa la 40 de grade, GPL-ul are 12 grade.

    Leave a comment:


  • @Crys
    replied
    Da . Pe furtunul care pleaca din vaporizator spre injectoare , masoara presiunea si temp. gazului .
    Last edited by 77sky; 6 April 2018, 11:04.

    Leave a comment:


  • AMDx64
    replied
    Temperatura gazului este data de temperatura antigelului, ecu gpl masoara temp antigelului utilizand senzorul infiletat in vaporizator, mai este si alt senzor doar pt temperatura gazului?
    Last edited by 77sky; 6 April 2018, 11:04.

    Leave a comment:


  • Dripci
    replied
    Hm, ciudat. Ai gas temperature at calibration 20 de grade, dupa 60 de km trebuia sa ai mai mult. In fine. Eu as incerca cu o presiune de 1.2 Bar inainte sa maresc duzele. Duzele, odata marite, asa raman. Pe cand presiunea de 1.2 o poti cobora ulterior . Intelegi ideea.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google