Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • madi
    replied
    Mulțumesc, m-am liniștit.

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied

    Si eu am schimbat rezervorul si cu acele harti mam prezentat la statia itp unde am si trecut, nu mai e nevoie de rar.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Buna ziua , am schimbat rezervorul GPL pentru ca expirase(model anterior Atiker 580/200/40 , model actual Atiker 600/200/42) la un service autorizat. Cei de acolo mi-au spus ca nu mai e nevoie sa trec pe la RAR , e suficient sa prezint la ITP hartiile in original date de service. Este adevarat sau am luat plasa?

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Originally posted by dannek View Post
    Buna seara!
    Sarbatori fericite va doresc!
    Dar am si eu o problema
    Am un Suzuki SX5 motor 1.5 benzina cu 215.000 km de la 105.000 km instalatie Stag 4 Q-box
    Astazi am pus laptopul pe instalatie si-a facut un update la controler am incercat sa fac o recalibrare dar nu ma lasa(foto) pt ca este prea mare presiunea de gaz. Se blocheaza la un punct si nu mai face autocalibrarea.
    Este ceva infundat sau trebuie curatat??? Sau schimbat!
    In fara de filtrele gpl pe care le schimb de fiecare data cand schimb uleiul(10.000 km) nu am schimbat sau curatat nimic.
    Masina merge bine nu am nci o problema dar sa nu dauneze in timp instalatiei??
    Multumesc anticipat pentru sfaturi! atasez citeva screen
    E normal sa ai presiunea mare... Mai ales dacă motorul e cald... În fine vaporizatorul... Daca o treci pe gaz rămâne la fel sau scade?
    Dacă mai scade încearcă calibrare după... Când e presiunea reală... Vezi și la cât a fost calibrata...

    Leave a comment:


  • SKF
    replied
    Se poate așa...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • dannek
    replied
    Originally posted by AMDx64 View Post
    Salutare, revin cu un update, am facut urmatoarele:
    - reglaj presiune gpl la ~ 1 bar
    - am inlocuit filtrele gpl (vezi foto cu depuneri ~ 13 000 km)
    - am verificat duzele si erau de 1,75 mm, le-am ajustat la 2 mm cu un burghiu (duzele de 1,75 erau cele puse de montatorul autorizat)

    Am refacut calibrarea si rezultatul este in poze.

    Recomandari?

    Multumesc
    Salut cum ai.scazut presiunea??

    Leave a comment:


  • dannek
    replied
    Buna seara!
    Sarbatori fericite va doresc!
    Dar am si eu o problema
    Am un Suzuki SX5 motor 1.5 benzina cu 215.000 km de la 105.000 km instalatie Stag 4 Q-box
    Astazi am pus laptopul pe instalatie si-a facut un update la controler am incercat sa fac o recalibrare dar nu ma lasa(foto) pt ca este prea mare presiunea de gaz. Se blocheaza la un punct si nu mai face autocalibrarea.
    Este ceva infundat sau trebuie curatat??? Sau schimbat!
    In fara de filtrele gpl pe care le schimb de fiecare data cand schimb uleiul(10.000 km) nu am schimbat sau curatat nimic.
    Masina merge bine nu am nci o problema dar sa nu dauneze in timp instalatiei??
    Multumesc anticipat pentru sfaturi! atasez citeva screen
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    ma puteti ajuta cu un sfat ceva.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    Buna seara! Probleme din nou cu gpl, dupa un reglaj facut la servis in vara masina a mers bine , doar cand trecea pe gpl daca era pe loc se oprea motorul trebuia sa o tin din acceleratie cateva sute de metri sau un minut, in mers sau sarcina tragea nu erau probleme. aveam temperatura de trecere la 40 dar trecea foarte greu si asta seara am dato la 30 iar cand a trecut pe gpl pe loc fiind masina la relantiul fructua foarte rau si trebuia sa o spritui si asta pana aproape sa ajunga apa la motor la 90 grade. Dupa ce a ajuns la 90 a mers foarte bine. Asta seara am mai observat o chestie pe benzina pana sa treaca pe gpl imi arata curentul de incarcare in softul gpl de 14 si ...volti iar cand a trecut pe gpl si avea fluctuati nu a trecut de 13v... Mam uitat si in pozele vechi de asta vara si tot aceasi problema cu voltajul. dupa ce sa incalzit motorul nu mai mam uitat la voltaj ca ma enervat si am abandonato. De unde ia aceasta valoare de la alternator sau .... pot tine cont de ea sau. va multumesc. precizez rampa valtek noua, vaporizator tomasetto nou..
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mihaimmn
    replied
    Salutare la toata lumea o intrebare, detin un logan 2 1.2mpi cu gpl landi renzo din fabrica, insa in ultima vreme instalatia a vam ffacut probleme, imi puteti spune de unde as putea sa cumpar o interfata pt diagnoza precum si softul necesar , multumesc de ajutor

    Leave a comment:


  • Marius Bugan
    replied
    Am vazut ca aici sunt oameni priceputi.Am nevoie de un hex de landi renzo Omergaz Plus ae 203072g34.Nu stiu de ce s-a sters cand am incercat sa calibrez cu Plus max 2010.am incercat sa apelez la cateva service-uri dar.....nu prea stiau ce sa faca sau de unde sa ia firmware-ul.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Suna si iti desenez...

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    Problemele mele nu sau rezolvat....schimbat rampa matrix cu una valtek tip30 apoi imi dadea eroarea ca nu mai poate vaporizatorul si lam schimbat si pe acela cu tomasetto alaska , pus si senzor presiune functional si mam apucat de reglat, am fost ajutat si de Paul si de alti colegi ...dar tot imi da eroarea de petrol injectors full open..( nu baga gpl suficient). cand am montat rampa prima data parca sa comportat mai bine... am citit pe net ca are timpi de deschidere si inchidere foarte mari si dupa un timp devin si mai mari si nui recomandata pentru motoarele cu 16 valve si cred ca deaceia face figuri.. Am verivicat si conducta de cuplu de la cap la cap nui turtita. Dupa ultimul reglaj la specialist mia scos consum de 11,85 % (130km exterior si 40 interior). inante cu matrixul scoateam Craiova-Bucuresti , 5 persoane si bagaje 8 si ceva sub 9. Nu stiu ce sa fac sa incerc cu o rampa cu timpi de reactie mai mici? Orice sfat e binevenit. va multumesc!

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    Multumesc Paul! Un om extraordinar! Voi lua alt senzor presiune si alt vaporizator sa mearga odata ca mam saturat de reparat.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Din ce stiu poti pute vaporizator de Fratteli, e pe aceeasi licenta... Dar cred ca tot trebuie sa te duci la RAR...
    Vezi si conductele sau senzorul de temp....in mers scade sub 20grd ceea ce nu e normal....Vaporizaturul sigul nu mai lucreaza cum trebuie , nu compenzeaza in acceleratie... de aia ai eroare de full open, presiune prea mica...

    Din kkt bici sa mai si pocneasca dupa 150k nu se poate...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google