Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PadureanuA
    replied
    am rezolvat prin inlocuirea senzorului ps-04 multumesc o zi buna.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Nu este senzorul de presiune de la rampa de injectoare GPL?

    Leave a comment:


  • PadureanuA
    replied
    Salutare, azi avusai surpriza ca in mers sa inceapa sa piuie alarma de la instalatia gpl si imi trecu de pe gaz pe benzina am o instalatie tomasseto stag 200 go fast, cand ajunsai acasa pusai testerul pe ea si imi aparu minunatia de mai jos, imi poate spune cineva care este acest senzor si cum arata eventul o poza sau un link unde sa il pot vedea. Multumesc.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • logandriver3
    replied
    The ecu EMS 3132 needs a very long time to learn the LTFT back again. The zero point for this ecu is not at 0% but at around + 30% LTFT. Running on Pyclip or Pyren RZ019 will set the LFT to 0%.Then drive on petrol until the LTFT shows about + 30% with the ignition key on, engine off. Now compare the gasoline injection times on gasoline and GPL in different load ranges. To do this, activate the quick switchover in the GPL software. The gasoline injection time must be approximately the same on both fuels.

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Logan 1.4 MPI, instalatie Landi Renzo.
    LTFT sta blocat pe -50%.
    Am mers si pe benzina vreo 20 de km si tot asa ramane.
    Ideea e ca pe STFT nu ajunge deloc la valoarea asta.
    Injectoarele de GPL sunt relativ noi, au vreo 30.000 km.
    Pornirea la rece se face din prima dar ralantiul merge cam balbait vreo 30 de secunde, probabil din cauza LTFT.
    Exista vreo metoda de a reseta LTFT fara DDT pentru a vedea daca asta e cauza ralantiului balbait la rece?
    Trecem peste povestea clasica cu MPP si reglaj culbutori, sunt facute. Ba chiar am probat o clapeta de acceleratie de la alt Logan, nicio schimbare.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ionbumbu
    replied
    cauta bujii brisk dor14lgs sau dor15lgs ptr gpl. Au folosit si altii mai demult pe logan 1,4 si 1,6mpi cu succes.

    Leave a comment:


  • dannek
    replied
    Salut!
    Poate s-a mai discutat pe aici dar nu am gasit, ce distanta intre electrozi bujiei este ideala pt GPL .
    Am gasit pe un forum ca distanta de 0.7 este cea mai buna
    Today I decided to put my spark plug gap down a notch, from 0,7mm to 0,6mm (0.28 t0 0.23 approx) cause of LPG slower burning rate and higher octane value, and I got really some good results,much smoother running trough revs all the way to 5k... I was wondering do you guys with LPG do that? I...

    Am gasit si niste bujii Brisk speciale pt GPL care in descriere spune ca distanta este de 0.7

    Leave a comment:


  • danrogo2001
    replied
    Masina Hyundai i20, motor 84CP. Instalatia GPL este Tomasetto Stag 4 Q-Box Basic, montata in ianuarie 2021. Am parcurs pana acum 4.000 km.
    Mi-am cumparat interfata pe Bluetooth, ca nu am laptop, dar se conecteaza bine cu o tableta Samsung de 10".
    Am facut cateva screenshot-uri, le atasez aici.
    Cred ca am observat o neconcordanta la "Number of cyl. per coil" este selectat "double coil" desi eu stiu ca am cate o bobina pe fiecare bujie.
    In rest cum vi se par datele, parametrii, hartile?
    Dupa autocalibrarea pe loc, cand faci Petrol Map, cum trebuie sa mergi, normal sau mai turat?
    Trebuie sa mergi preponderent intr-o treapta de viteza?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Vorbește cu i860 pe pm, omul se pricepe la diagnoza și reglaje instalații gpl.

    Leave a comment:


  • lucian h
    replied
    Ce gauri au injectoarele tale? La mine au 2,1 mm. Am postat fotografiile cu mapa de gpl. Cineva a spus ca este prea jos valoarea ( map 0,44) .

    Leave a comment:


  • dracu
    replied
    Am fost la Adi gpl....sunt doar montatori și atât....am zis sa scriu aici poate s-a mai lovit și altcineva cu aceasta motorizare de problema asta.Banuiesc că am găurile la injectoare prea mici ....sau presiunea din reductor scazuta.Vreau să meargă perfect ca pe benzină...instalația o am montata de 5000km ...cam de 3 luni,am mai fost cu ea la prima simptomă pe garanție și mi-a zis că nu are nimic,mi-am luat o interfață bluetooth sa urmăresc mapele și sai fac mici reglaje.

    Leave a comment:


  • lucian h
    replied
    La ce service gpl ai fost?
    Eu am montat un stag 4 qbox profesioal, dar trebuoe reglat mai bine.
    Last edited by 77sky; 2 June 2021, 22:21.

    Leave a comment:


  • dracu
    replied
    Va salut ...sunt de ceva vreme pe acest forum dar nu am scris....acum chiar am citit tot acest topic..felicitări domnilor care ajuta pe alții și au răbdare să explice ca la grădinița și pentru noi ceilalți.
    Am pus la un montator din Bacău pe Logan 0.9tce un stag 4qbox basic cu rampa ac w01,in momentul când da de greu la deal sau depășiri mai in rampa...îmi merge sacadat.Am fost cu ea la montator i-am explicat situația și mi-a făcut sfânta autocalibrare....din acel moment nu am mai călcat pe acolo
    Attached Files

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    nu mai pot edita. Gasesti informatii si aici: https://lpg-forum.pl/landi-renzo-ome...0ae7832b7ed219

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    salut,
    vezi aici: http://omegas-reader.fmcx.pl/forum/v....php?f=9&t=199 , este o masina virtuala cu XP, foloseste translate (de preferat in engleza).
    pentru mai multe informatii poti citi si : http://omegas-reader.fmcx.pl/forum/viewforum.php?f=9 , fel, folosind translate.

    Spor si lasa un feedback dupa ce incerci .

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google