Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ionutz b
    replied
    Instalatia de racire am curatato de 2 ani (in 2 ani am mers cam 20 de mii, e antigelu foarte curat). Am mers cu acest vaporizator cam 150 000, mi sa spus sa nu schimb membranele pentru ca e carcasa veche si se rupe ceva prin el sau membranele noi sunt proaste si scapa gaze.... mai bine unul nou si cum de milano nu mai gasesc trebuie alt model. consumul lam facut plin pe plin si cam pe la pranz am alimentat mereu. dar dao incolo de temperatura ca e diferenta aproape dubla consum mare. voi schimba vaporizatorul cu consumul asta nu prea imi convine.

    Leave a comment:


  • alex_z
    replied
    Dacă te decizi să schimbi vaporizatorul, nu schimbi nici un certificat de înmatriculare, stai liniștit. Într-adevăr, e cam mare diferența. Vezi și cum măsori consumul: metoda de la plin la plin e cea mai precisă. Contează cică și momentul când alimentezi: dacă e frig afară, gazul e mai dens și-ți întră mai mult și-ți iese consumul mai bun.

    Cât de vechi e vaporizatorul? La un a anumit nr. de km îi trebuie schimbate membranele. Antigelul să fie curat, să nu ai mâl.

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    Am reglat-o si apoi am alimentat, plinul la 10 m de service, apoi am ajuns la Craiova, am alimentat din nou si a iesit 7,5 la suta si am mers tare. . Apoi, peste 3 zile am mers pe exterior 100 km si dupa cateva zile 40 oras am alimentat din nou aceeasi statie si 13,5 la suta. Diferenta mare la consum.
    Last edited by 77sky; 13 July 2019, 19:13.

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    eroare 1.jpg eroare 2.jpg

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    milano asta ma dispera... schimbat rampa injectoare gpl de la matrix la valtek T30, senzor presiune pus in scurt. Am fost la Pitesti la Radu si dupa ce sa uitat la ea si a pus un senzor presiune alt model decat aveam eu a a juns la concluzia ca nu ajunge suficient gpl la motor si senzorul comuta pe benzina... oare valtek face fata la motorul de 88kw? Radu a zis ca trebuie schimbat vaporizatorul milano cu alceva. Ce ar merge pus ce model? si trebuie sa modific si in certificat inmatriculare. astea dunt erorile.
    Last edited by ionutz b; 13 July 2019, 17:47.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Mulțumesc pentru apreciere

    Leave a comment:


  • PadureanuA
    replied
    'Mare' om. 'mare' caracter
    multumesc lui moog pt ajutor.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Sună și vorbim.

    Leave a comment:


  • PadureanuA
    replied
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • PadureanuA
    replied
    Salutare, am o instalatie stag 200+ pe o skoda octavia 2 motor 1.6 mpi azi după a 5-a vizita la service deoarece consumul era mare mi s-a schimbat plămânul pe motiv ca acesta ar fi de vina,s-a date autocalibrare și după 15 km rulați pe gpl am obținut. Deci ajutor!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Sună mâine

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    Da am releu pe pompa benzina. Deaia nu merge calibrarea? Trebuie sa scot mufele din releu?
    dar timpi de injectie nu sunt buni?

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Vezi poate ai releu pe pompa...

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    prima data cand mam conectata am avut 5 erori pe care la
    e-am sters apoi am schimbat senzorul presiune si a reaparut o eroare.Am incercat sai dau autocalibrare dar mi se oprea in timpul calibrari motorul si se intrerypea calibrarea, am incercat de mai multe ori si tot asa. va multumesc si scuze pentru calitatea pozelor.

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 13 photos.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google