Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alexander234
    replied
    Originally posted by alexander234 View Post
    În sfârșit am găsit o aplicație Landi Renzo Omegas în care să funcționeze toate funcțiile și pe instalații Omegas Evo instalate începând cu 2014. Urmăriți pașii de aici https://m.youtube.com/watch?v=M_8KLABaG1o
    Am instalat driverele FTDI pe windows-ul gazdă și vmware player. Nu este greu dacă ai ceva cunoștințe PC și traduci ghidul din portugheză ��. Mai întâi instalați pe windows-ul gazdă, pe laptop, o aplicație Omegas v4 sau v3 și dacă merge, va funcționa și în mașina virtuala windows xp din arhivă descărcată.
    https://ufile.io/9wbex descarcare masina virtuala si aplicatia Landi Renzo

    Leave a comment:


  • costizopo
    replied
    Nu știu ce duze sunt insa culmea este ca trage destul de bine si pe gaz si pe benzină atata timp cat am multiplicatorul sub 1.4. ce duze ar trebui imi spune softul avand o funcție de calculare duze insa in funcție de cum invart surubul din plaman in zise 1.75 sau 2 mm. Am făcut niste poze la ce am mai facut azi. Sa ma lămurească si pe mine cineva cei cu presiunile alea din partea dreapta daca sunt bine asa sau cum ar trebui sa fie
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Leave a comment:


  • Heger
    replied
    Salut
    Se poate sa ai duzele prea mici. Exista o corelare exacta intre presiune, diametrul duzelor si injectoarele de gaz.
    Daca presiunea este prea mica si duzele au diametrul mic, injectoarele nu apuca sa bage destul gaz si ramin deschise=> eroare.
    Trebuie sa vezi ce diametru au duzele si daca acestea sunt potrivite pentru motorul tau.
    Pentru informatii mai exacte despre cit trebuie sa fie duzele, presiunea si multiplicatorul cred ca poti sa te adresezi celor de la AGR ( trebuie sa fie si in Bucuresti si nu cred ca nu te ajuta cu aceste informatii). Daca rezolvi problema cu duzele si setezi o presiune corecta in "plaman" sigur multiplicatorul se va putea pune la 1.2 (cit stiu eu ca este normal) si masina va functiona bine. Pe de alta parte am mai auzit pe multi care au consumuri mai mari ( ca tine) si se spunea ca sunt normale. Asta in functie si de motor.
    In concluzie, eu cred ca ai duzele prea mici. Verifica cit sunt si cit ar trebui sa fie.
    Bafta

    Leave a comment:


  • costizopo
    replied
    Masina merge perfect pe benzină daca am multiplicatorul la maxin 1.4 ,daca nu este gaz in butelie sau daca scot siguranta la instaltia gpl. Erori nu am nici una pe benzină. Bujiile au vreo 1000 km nkg pentru gpl iar bobina cu fisele aproximativ 6-7 mii km. Problema cu siguranță vine de la un reglaj defectuos al instalației insa nu reușesc sa imi dau seama cum sa fac un reglaj corect in special al presiunii la gaz. Presiunea la gaz se regleaza doar din plaman sau mai trebuie facut ceva din soft? Am observat ca daca las multiplicatorul la 1.2 apare o eruare p0170 care dispare daca opresc motorul si apare la urmatoarea functionare pe gaz.

    Leave a comment:


  • Heger
    replied
    Salut costizopo. Verifica functionarea pe benzina. Pina nu functioneaza bine pe benzina, nu incerca reglarea pe gaz. Nu va iesi nimic.
    De cind nu s-au schimbat bujiile la masina. Schimbale ca nu sunt foarte scumpe. verifica cu aceasta ocazie si fisele sa nu fie deteriorate. Fa un diagnostic la calculatorul masinii, vezi ce da pe acolo. Spor.

    Leave a comment:


  • costizopo
    replied
    Buna ziua!
    Ma poate ajuta si pe mine cineva sa reglez o instalatie fratteli la o astra g 1.6 16v?
    Probema ar fi consumul destul de mare in oras de 15l/ suta mers la consum ca altfel.... Daca incerc sa ii dau autocalibrare cu presiunea reglata din surubul de la plaman la 1.9 imi face multiplicatorul la 1.75 cel mai mic. Masina merge rotund trage porneste bine pe benzina insa nu pot pleca cu ea din loc pe benzina. da rateuri si nu trage pe gaz mergand bine. daca incerc autocalibrare cu presiunea din plaman la 1.75 imi da eruare si zice ca sunt duzele prea mici. Daca ii dau resetare si reglez eu multiplicatorul pana in 1.4 avand presiunea de 1.75 merge si pe benzina insa consuma 15 in oras si cel putin 9 afara gaz la un mers normal.Presiunea despre care vorbesc o reglez din surubul de pe plaman si o afisaza softul bardolini in panoul din dreapta afisata sub denumirea de GASS Pressure insa mai afiseaza inca trei presiuni MAP pressure , Diff. pressure si relative pressure care au valori diferite si nu am habar la ce folosesc si daca trebuie sa reglez ceva pe acolo. Softul bardolini 9.3 imi arata si sonda lambda in coltul din dreapta jos in permanenta la 5 v(da am scris corect volti) insa pe un elm conectat la masina lambda variaza intre 0.3-0.8 v. nu stiu ce sa ii mai fac fiindca in creaiova service nord refuza sa incerce un reglaj deoarece nu mai sunt parteneri fratteli chiar daca ei au montato acum trei ani iar virsta craiova parteneri fratteli pare ca sunt cobarati din copac nefiind in stare sa regleze nici macar senzorul de nivel(acesta afisand trei becuri cand se termina gazul).Tot in softul bardolini imi cere sa setez reducer,rail,temp senzor,pressure senzor si senzor level si nu stiu cum sa aflu ce parametri sa trec acolo. O sa spuneti sa citesc cartea insa am citit-o de cateva ori si nu scrie decat ce poti face cu fiecare functie in parte nu si ce valori trebuie sa scrii acolo sau ce valori ar trebui sa ai la un reglaj corect. Sper sa pot sa pun maine si o poza cu softul canectat si cu parametri care sunt acum pe masina.
    va multumesc anticipat!
    Last edited by costizopo; 22 February 2019, 10:18.

    Leave a comment:


  • SKF
    replied
    Aș fi curios care sunt simtomele care cer schimbarea:

    - rampei de injectoare gpl
    - membranelor vaporizatorului

    Adică cum se manifestă motorul când una din ele nu mai funcționează la parametri...

    Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Pentru 1.4l Valtek e super ok...nu ai sa vezi nici o diferenta...

    Leave a comment:


  • SKF
    replied
    Aș vrea să îmi iau o rampă de rezervă...momentan am Valtek roșie, un Stag 200 Plus, Alaska AT-09.
    Mă gândeam la o rampă Barracuda...motorul este 1.4 8v, deci destul de permisiv...
    E de două ori mai scumpă, dar după specificații ar fi și mai calitativă...se merită ? Sau iau tot Valtek ?

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Originally posted by Steve Works
    Si eu as fi interesat de o instalare de Stag 4 Qbox Basic in Cluj.
    Astept recomandari.
    __________________________________________________ _
    Steve de la Clarvision ERP
    Aici se discuta de softuri si reglaje...nu de montaje...
    Ai topic separat si cred ca s-a discutat si de Cluj...

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Originally posted by raresvintea View Post
    Buna seara.
    Pt un stag 4 q-box, hana si un accord cu k24, in Bucuresti, pe cine recomandati pt setari de finete ale hartilor? Nu doar auto calibrare...
    AGR sau Andrei GPL...

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Originally posted by cristi.v View Post
    Salut,eu am Stag 4 Qbox Basic,nu am documentatie la acest ECU,se vorbeste aici ca pentru a intelege corect cum se regleaza cu interfata este recomandat sa citim manualul,puteti va rog sa-mi spuneti de unde-l iau,de pe ce site,multumesc
    Daca nu ai gasit manualul, mai bine te duci la un service GPL... iesi mai bine...

    Leave a comment:


  • raresvintea
    replied
    Buna seara.
    Pt un stag 4 q-box, hana si un accord cu k24, in Bucuresti, pe cine recomandati pt setari de finete ale hartilor? Nu doar auto calibrare...

    Leave a comment:


  • cristi.v
    replied
    Salut,eu am Stag 4 Qbox Basic,nu am documentatie la acest ECU,se vorbeste aici ca pentru a intelege corect cum se regleaza cu interfata este recomandat sa citim manualul,puteti va rog sa-mi spuneti de unde-l iau,de pe ce site,multumesc

    Leave a comment:


  • costi322
    replied
    Am reusit sa salvez si hartile, consumul este mare zic eu pentru un motor de 1,6. In Bucuresti sub 14,5 nu scad. Iarna e si mai dezastru 16%. Culmea afara in drum spre mare, cu 5 persoane si bagaj am scos 8,5 %, mers normal.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google