Originally posted by raresvintea
View Post
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Originally posted by cristi.v View PostSalut,eu am Stag 4 Qbox Basic,nu am documentatie la acest ECU,se vorbeste aici ca pentru a intelege corect cum se regleaza cu interfata este recomandat sa citim manualul,puteti va rog sa-mi spuneti de unde-l iau,de pe ce site,multumesc
Leave a comment:
-
Buna seara.
Pt un stag 4 q-box, hana si un accord cu k24, in Bucuresti, pe cine recomandati pt setari de finete ale hartilor? Nu doar auto calibrare...
Leave a comment:
-
Salut,eu am Stag 4 Qbox Basic,nu am documentatie la acest ECU,se vorbeste aici ca pentru a intelege corect cum se regleaza cu interfata este recomandat sa citim manualul,puteti va rog sa-mi spuneti de unde-l iau,de pe ce site,multumesc
Leave a comment:
-
Am reusit sa salvez si hartile, consumul este mare zic eu pentru un motor de 1,6. In Bucuresti sub 14,5 nu scad. Iarna e si mai dezastru 16%. Culmea afara in drum spre mare, cu 5 persoane si bagaj am scos 8,5 %, mers normal.
Leave a comment:
-
Buna seara . Am o intalatie Stag 200 , care a mers perfect pana anul trecut cand mi-a picat un senzor de viteza ce mi-a dat peste cap calculatorul masinii, si pe cel de gpl ulterior. Am reusit sa fac o interfata si sa citesc parametri si erorile. Dar nu prea stiu cu ce sa incep. Nu prea stiu de unde provin erorile pe gpl...cele cu low voltage.
Am asa: 1 voltage error
2 supply voltage too low for LPG
3 voltage error
4 gas injector error 4Last edited by costi322; 30 August 2018, 21:02.
Leave a comment:
-
Am mers pana la autostrada pe benzina ~30km(intre timp LTFT a scazut de la +2 la 0). La intrarea pe autostrada am tras pe dreapta si am facut autoreglarea. Am intrat pe autostrada , dat a 5 cea, am sters harta de benzina care s a colectat in timpul autoreglarii si am colectat o din nou( am variat apasarea pe aceleratie ca sa traseze toate punctele). Am trecut pe gaz si am colectat harta in aceleasi conditii.Am oprit corectia facuta de obd( sa nu ne zapacim amandoi ,eu corectand intr-o parte calculatorul in alta)si am suprapus hartile,cand am fost multumit cum arata am pornit obd-ul.
@moog: Sa mai maresc un pic presiunea sa mai scada multiplicatorul, sau o las asa?
Asa aratau corectiile inainte de calibrarea mea, LTFT era in jur de +3.Last edited by costas218; 10 July 2018, 12:21.
Leave a comment:
-
Buna seara.
Asta e prima mea calibrare.
Masina:Hyundai Accent 1.4 97cp
Calc:Zenit Pro Obd
Injectoare:Valtek 3ohm
Diuze:2mm
Ce se mai poate regla?(Stiu ca multiplicatorul e un pic cam mare)
Cei care au facut instalarea(nu dau nume) nu s-au obosit sa colecteze hartile in mers, au facut autoreglarea ,au activat obd-ul si asta a fost tot.Cica se "regleaza ea." Harta arata binisor dar, in tab-ul OBD la GAS TRIM aveam corecti si de +17.
Mi a luat o luna jumate sa citesc manualul si ot ce am gasit pe forumurile din tara si cele straine. Sper ca a iesit bine.Astept sugestii.
Acum sa vad cum se prezinta consumul. Cu, calibrarea lor am avut consumuri de la 6,6 la 9,3, cu o medie de 7,9.
Leave a comment:
-
Îți cumperi interfata speciala pt Prins, soft de pe net și gata...
Dacă ai pus întrebarea asta e mai bine sa te duci la un service...
Leave a comment:
-
Salutare .Cum pot sa ma conectez la o instalaie GPL Prins ?Attached FilesLast edited by 77sky; 10 July 2018, 07:40.
Leave a comment:
-
Daca nu ai interfata ok pentru Landi, te joci degeaba...
Din ce am vazut pt Opel si VW mai erau softuri personalizate...Idem pt Renault/Logan
Vezi daca gasesti ceva de Ford...ma indoiesc ...
Leave a comment:
-
Buna,
Ma puteți ajuta cu un soft Landi Omegas,pentru Ecu Multipoint FW 16.00, 616264001, 511415600016 instalat in Germania in 2011 pe un Ford Focus 1.6 Benzina.
Am incercat variante Landi omegas insa imi da eroarea C03 sau ecu not responding,Com la cablu a fost pus 1 sau 2,contactul pus/motorul pornit, am inversat si pini la mufa de conectare,Tx cu Rx.
E posibil, fiind montata in Germania,sa fie firmware Landi Opel sau Vw.
Mulțumesc
Leave a comment:
Leave a comment: