Revizii LOGAN GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropos de consum, si mie mi se pare ca am cam sarit in aer, desi filtrele le-am schimbat intotdeuna la termen, in schimb nu am verificat niciodata instalatia pe tester. Se poate regla consumul din soft?

    Comment


    • Dece naiba este asa de scump filtrul in faza gazoasa? L-am schimbat la 60k km, pentru ca la reviziile de 20k si 40k la recomandarea mecanicilor din service nu l-am schimbat, dupa ce au vazut ca filtrul in faza gazoasa era curat. L-am luat acasa si l-am taiat cu bomfaierul pe lung sa vad ce contine si cum este construit si... surpriza . Este o carcasa cu doua stuturi la capete de aluminiu sau aliaj de aluminiu si in interior are un fel de.. carton pliat care era de culoare gri . Nu am curaj sa tai si unul nou sa va spun ce culoare are cartonul. Repet ca mi s-a parut foarte scump la 180 ron... 50 ron mi se pare mai aproape de adevar

      Comment


      • In mod normal costa ~10-25 euro ... unul bunicel...
        Depinde ce instalatie ai...daca ai injectoare la 100euro bucata e cam nasol sa pui filtre de 20RON
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • am comandat si eu un set de filtre pentru tomasetto azi pe http://gaz-magazin.ro si am vazut ca au aparut pe site si rampele de injectoare rail care costa 43.52 euro,adica aproape 200 ron,ceea ce mi se pare foarte tare ca pret,la service-uri fiind in jur de 350-400 roni.nici nu merita sa le mai schimbam pistonasele la cele pe care le avem pe masina cand se strica fiindca cele rail vin gata calibrate si pregatite pentru a fi puse pe masina.
          Last edited by leopardu; 10 April 2012, 00:44.

          Comment


          • Sint cele mai "ieftine" rampe...Valtek-urile sint ceva mai bune...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • hai ca m-ati naucit de tot.....Pana acum ziceati ca Valtek-urile sunt cele mai proaste ...si ca Rail sunt f bune...acum va rasuciti cu 360 grade....nu mai inteleg nimic !
              "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

              Comment


              • Eu am Rail de 2 Ohmi si dupa cate am cautat caracteristicile, sunt mai bune decat Valtek type 30, ca si timpi de deschidere inchidere sunt apropiate de cele type 34.

                Mie imi merge foarte bine rampa actuala si se apropie de 40 kkm. Interesant ca pe gaz-magazin pretul nu difera la cele de 1-2-3 ohmi, deci cei care aveti nevoie luati cele de 1 Ohmi, desi se spune ca se defecteaza mai repede bobina.
                Interfete instalatii GPL

                Comment


                • Sint IG1 varianta cea mai ieftina de la RAIL...daca erau Apache sau Phoenix era oarecum alta treaba...alea sint ceva mai bune...pe site-ul lor toate au timp de raspuns 3.3 -3.7 la bobine de 2-3ohm... oficial nici nu sint de 1ohm....
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • ma ,....varianta asta cea mai ieftina ,pana la urma cati km functioneaza fara probleme ?
                    ca daca functioneaza fara probleme intre 70- 100.000 km nici nu ma mai intereseaza daca sunt gama de varf a RAIL sau cea de jos...la 200 lei rampa se merita sa o cumpar f probleme ....daca se strica la 10-20.000 km ...n-am fkt nici o afacere !
                    are cineva de pe forum rampa asta RAIL ? sa ne zica si noua cum sta treaba cu ele ,cati km are si daca a avut probleme cu ele .
                    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                    Comment


                    • Dupa cite stiu , nu sint foarte sigur, merg binisor pina pe la 25-30k...inca merg pina pe la 60k...dar motorul se transforma in diesel
                      Rampe sa tina peste 50-100k deja joaca ca pret in alta zona...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Eu am Rail IG1 2Ohmi, bobina gri, am GPL de 34.000 km si merg la fel injectoarele ca in prima zi.
                        Interfete instalatii GPL

                        Comment


                        • eu am valtek type 30 3 ohmi cu bobia rosie,am aproape 47000 km cu ele si merg brici.iarna cand e foarte frig se transforma in diesel pentru cateva minute,dar in rest sunt foarte multumit.

                          Comment


                          • durata de viata a rampei de injectoare ( a pistonasului ) tine de reviziile facute la timp , inlocuirea filtrelor. De obicei 100 mii km tine un set de pistonase.

                            Comment


                            • Revizia 100K

                              Am facut revizia de 100K la Caremil Iasi ieri, masina e din iunie 2008.

                              Manopera:
                              rev 100K = 94.58
                              rev GPL = 77.9
                              verificare instalatie racire = 27.82 (pierdea antigel si trebuiau stranse niste coliere)
                              teste noxe = 27.82
                              ---
                              TOTAL MANOPERA = 228.12

                              Piese
                              Garnitura buson golire ulei = 7.14
                              Dacia Oil Plus Extra 4l = 97.56
                              Filtru ulei = 30.32
                              Element filtrant = 52.10
                              Kit reparatie electrovalva GPL = 30.87
                              Filtru gaz faza gazoasa = 124.58
                              Consumabile = 4.20
                              ---
                              TOTAL PIESE = 346.77


                              TOTAL REVIZIE = 712.86
                              REDUCERE CARD CAREMIL (Post garantie) = 111.7
                              ---
                              TOTAL FINAL = 601.16 RON

                              Pot sa zic ca sunt multumit. Nu sunt genu care sa tin prea mult la masina sau la gropi
                              Regards,

                              Emanuel Sescu

                              Comment


                              • va salut.doresc sa va intreb daca se merita sa mai fac revizia la gpl la montator sau sa schimb eu acasa filtrele.la ei ma costa aproape 150 lei,pe net sun 34 lei setul pt tomaseto.
                                La ultima revizie in august am plati 50 lei si decat au facut o recalibrare si cam atat..
                                merita sau nu sa mai fac la ei?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google