Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bun am inteles asta da posibilitatea sa am vreun consumator care peste noapte imi descarca bateria nu este?
    OFF:Fortza steaua)

    Comment


    • Si daca mai are si ceva ani vechime,,atunci si-a dat duhul....Pai de cati ani ai bateria pe masina??

      Comment


      • Vreo 3 ani jumate aproape 4 sa zic,si e pe un dci.

        Comment


        • Sigur si-a dat duhul bateria. Asa mi-a facut si mie duminica dimineata. Nu mai avea putere sa claxoneze...dar sa mai incerce sa porneasca
          Am schimbat-o...si acum e bine (avea 5 ani si ceva )
          Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

          Comment


          • Aha in fine o sa o schimb si eu pana la urma la benzinare tine mai mult bateria de fel.

            Comment


            • Daca aveai benzinar..mai o duceai cu chiu cu vai pana venea frigul ,,dar la diesel e mai nasol ca aia nu mai porneste neam de neam daca ai bateria terminata.

              Comment


              • Verific-o cu un multimetru ! Dar clar e moarta ...
                sigpic
                Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

                Comment


                • Da stiu ca pentru diesel trebuie baterie bunicica si vara iarna nu mai zic.
                  I-as pune si baterie si de 100ah da nu am loc ca si asa asta iarna cu baterie buna la ce friguri o fost o dadea in balabaiala dimineata

                  Comment


                  • Originally posted by jambon View Post
                    Serios,poti demonstra in vreun fel,mi-as dori mai mult sa fie bateria decat sa am probleme la instalatia electricadupa cum am zis bateria nu era prea stralucita aveam plan sa o schimb cand dau frigurile,dar eu am mai schimbat baterii la masina asta,am in jur de 250 de mii de km si nici una nu mi-a facut asa ceva nici macar sa nu invarta odata motorul?
                    Nenea, ia baterie noua. Ce demonstratii vrei? Facem fizica aplicata si nu stiam ?
                    Cand bateria e moarta, bordul iti face ca pomul de Craciun. Probabil s-a distrus vreun element.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Usor colega gata iau noua nu da

                      Comment


                      • Evita sa cumperi baterii din supermarket, nu stii cat au stat pe raft si daca au fost supuse regulilor de depozitare.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • te uiti la data fabricatiei cand o iei,eu am prins rombat 55 ah la promotie cu bateria veche la schimb,130 RON.
                          "light up the darkness" Bob Marley

                          Comment


                          • mai este in exploatare si acum

                            Comment


                            • Originally posted by big_electro61 View Post
                              In situatia de fata,crezi ca este importanta valoarea tensiunii? Importanta de precizat era sectiunea conductorului(e o diferenta intre cablu si conductor),ce evidentia valoarea curentului suportat.
                              Stiu diferenta intre cablu si conductor.... si exact asta am facut, ce am spus mai sus. Am folosit cablu cu 3 conductori, fiecare cu sectiunea de 4mm2. Cate un cablu de 2,5m pentru plus respectiv minus.
                              Am precizat doar ca era un cablu folosit la instalatii de 380V, de acolo am facut rost de el. Bineinteles ca nu conteaza valoarea tensiunii. Dar cine vrea sa mai faca asa ceva sa-i fie mai usor (iedee de unde sa ia cablul).

                              In alta ordine de idei, se pare sa a mea baterie nu va ajunge in iarna.... Dupa 3-4 zile nefolosita, nu mai are putere sa porneasca.
                              Urmatoarea va fi in curand tot Rombat Calciu, tot 62A, sa fie la fel . Pret cu bateria la schimb: 165 lei.
                              GL-22-TOF

                              Comment


                              • La bolidul din dotare, 4 ani si 4 luni, 76500 km. Ieri seara totul normal, cand sa plec spre casa pe la 3 dimineata, surpriza. Invarte o data anemic, bordul pom de craciun. Dupa asta nici macar luminile din bord nu se mai aprindeau, nici inchiderea centralizata nu mai mergea, nimic. Am pornit-o cu cabluri sa ajung acasa dar bateria e terminata, o data oprita asa ramane, zero absolut.

                                Azi cumparai baterie, plecai croit pe ceva la 200-220 lei in zona 50 Ah, nu am rezistat tentatiei si am plecat cu un Rombat Premier 65Ah/640A @ 290 lei, cel de 60 Ah si 580 A era 285. Luni ma duc sa imi faca garantia si sa verifice cum incarca alternatorul, sper sa nu am surpize .

                                Sincer la cum pornea iarna trecuta la -30* nu ma asteptam sa ma lase vara asta, a crapat subit. Acum se vede ca invarte mult mai energic.

                                LE - Varta Blue de 60 la 350 lei mi s-a parut overpriced iar majoritatea ofertelor erau mai slabe dpdvd pret/calitate. Singura care mai parea ok era baterie "de origine", 60Ah/600A @ 270 lei.
                                Attached Files
                                Last edited by Shakar; 11 August 2012, 15:31.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google