Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate sa aiba 17 ochi magici toti verzi. Cat timp unul dintre elementi s-a dus, bateria e moarta la datorie. Verificati nivelul de electrolit, acolo unde e cazul.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • dupa 4 ani si 9 luni mi-a crapat si mie bateria in sensul ca scadea sub 10 V cand puneam contactul si ajungea la "0.33"V la pornirea motorului (defect memorat si citit cu DDT). Am mai chinuit-o cateva zile, si chiar dupa ce i-am adaugat apa distilata pana la 2,5 cm deasupra placilor, tot nu s-a imbunatatit, mai mult, ochiul magic si-a schimbat culoarea catre negru. asa ca am schimbat-o cu o baterie Caranda de 75Ah cu 640A in loc de Rombat de 70Ah/640A cu cat a venit din fabrica.
      sigpic
      Ambition 1.5 dc

      Comment


      • Pe mine m-a tinut 5 ani. Rombat stock de 60Ah. E adevarat ca am facut preponderent drumuri lungi, deci regimul de incarcare era complet aproape de fiecare data.
        Am schimbat-o preventiv (tot cu un Rombat, dar de 65Ah)...ca sa zic asa, cred ca mai ducea o perioada fara probleme..dar se anunta o iarna lunga

        Comment


        • revin cu update: am legat bateria de pe cealalta masina in paralele cu bateria suspecta. rezultat: motorul tot nu pornea, iar farurile luminau rosii. am deconectat bateria busita si farurile au inceput sa lumineze normal (gmv mergea bine, s-au stins erorile abs si airbag, mergea pompa de benzina, geamurile, adica totul ok pana aici) dar la pornire, se auzea releul cum arunca bendix-ul, insa demrorul nu se invartea. mai mult, cand dadeam la automat, se lua lumina la palfoniera, cadea tensiunea ca de pe tobogan. cum cheie sa schimb abteriile n-am si nici timp n-am avut prea mult sa ma joc cu sarmele pe-acolo, am zis ca am 2 variante: ori sarmele sa fie prea subtiri(posibil) si sa am cadere mare de tensiune pe cabluri la pornire, dat fiind ca am folosit sarma de 2.5mm diametru; varianta a doua, electromotorul sta intr-o pozitie aiurea cu periile(sau am scurt la perii) si din cauza asta moare tensiunea cand dau la cheie. urmeaza sa ma duc cu un aparat de masura si s afac niste verificari calumea, deocamdata, masina sta in continuare.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Sarma la 2.5mm e subtire, aia merge sa incarci bateria cu ea, sectiunea minima a cablului pentru pornire trebuie sa fie ca, cea de la baterie la electromotor.

            Comment


            • varianta 3 : la legarea in paralel bateria defecta iti ia un curent destul de mare. intre cele 2 baterii se stabileste un circuit de incarcare/descarcare.
              sigpic

              Comment


              • Seba: am pățit și eu, cred că a fost de vină antifurtul, nu a recunoscut cheia, exact aceleași simtome. Acum pornește fără probleme. Rezolvarea: după ce am tot încercat să pornesc și cu cabluri, am crezut că a crăpat bateria, am vrut să pun cablurile în portbagaj, ușa blocată, o deblochez de la cheie, pun cablurile, încerc din nou și pornește fără probleme.

                Comment


                • Seba, pentru a porni motorul cand una din baterii e decedata, nu o sa reusesti niciodata cu ajutorul cablurilor din benzinarii / supermarket, etc.

                  La un curent de 120 - 150 A, cu o lungime a cablului de 2m ai nevoie de o sectiune a conductorului de 35mm2 sau 6,5 mm diametrul conductorului fara izolatie.

                  Eu am procedat altfel: din cablurile de 15 lei de la hypermarket am oprit doar clestii, apoi am aruncat cablul (dupa incercari nereusite de a porni unele masini) si am pus cablu de 380V pe care l-am cositorit de clesti.
                  Orice incercare de pornire, chiar si a unei dube de marfa s-a facut cu succes de la prima incercare.

                  La tine problema este ca "sarmele" care le-ai pus nu pot sustine curentul de 120-150A necesar la pornire....
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • Era sa iau si eu teapa cu cele din supermarket, noroc ca am avut inspiratia sa desfac pachetul sa vad sectiunea firelor de cupru, teapa firele aveau vreo 2mm diametru.Diferenta de amperaj dintre pachete era data doar de grosimea izolatiei.
                    On , bateria mea are 4.5 ani si asta iarna am completat aproximativ 400 ml apa distilata, deocamdata nu da semne de oboseala, acum dupa cum pica bateriile de logan e vsimtom de deteriorare punti intre elementi.

                    Comment


                    • @1.6mpi: am zis ca am desfacut a doua bateria din circuit. azi am dat 25 ron degeaba, pe niste cabluri din hiperteapa real. cablu gros, multifilar, diametru total 6mm. clesti calumea. am pus cablurile, a dat sa porneasca, dar tot s-a balbait. intr-un final, am pus totusi bateria cealalta, cu sfintii jucand hora in celui ce-a proiectat lacasul pt baterie si cacatul ala de surub pe cre sa nu-l poti desface decat daca esti subnutrit, ai mana de 2cm diametru si 60cm lungimea antebratului a luat-o la sfert de cheie. acum, o sa duc cablurile inapoi la real, daca nu vor sa le schimbe, imi mai iau un set, le dublez firele si vorba lui danieliviu, le cositoresc in clesti. n-are cum sa nu mearga
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by danielliviu View Post

                        Eu am procedat altfel: din cablurile de 15 lei de la hypermarket am oprit doar clestii, apoi am aruncat cablul (dupa incercari nereusite de a porni unele masini) si am pus cablu de 380V pe care l-am cositorit de clesti.
                        In situatia de fata,crezi ca este importanta valoarea tensiunii? Importanta de precizat era sectiunea conductorului(e o diferenta intre cablu si conductor),ce evidentia valoarea curentului suportat.

                        Comment


                        • Cine ma ajuta si pe mine cu o problema va rog,am 2 zile la rand cand dimineata bateria e moarta rau abia mi se aprind becurile in bord azi nici centralizata nu mergea,stiu,am ceva consumatori da de unde,pot fi si diodele de pe altelrnator?eu la instalatia electrica n-am nici o modificare adaptare etc.bateria nu e chiar stralucita da oricum ar fi sa nu aiba putere sa deschid portierele din tel.sigur am vreun consumator pe undeva,pana acuma 2 zile porneam fara probleme.
                          Ce imi mai recomandati sa verific sa fac in afara de scos bornele de pe baterie seara.

                          Comment


                          • Ai bateria moarta, d-aia face asa! Ia baterie noua.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Serios,poti demonstra in vreun fel,mi-as dori mai mult sa fie bateria decat sa am probleme la instalatia electricadupa cum am zis bateria nu era prea stralucita aveam plan sa o schimb cand dau frigurile,dar eu am mai schimbat baterii la masina asta,am in jur de 250 de mii de km si nici una nu mi-a facut asa ceva nici macar sa nu invarta odata motorul?

                              Comment


                              • Daca am avut eu una care abia a deschis usile si apoi pauza, te ajuta la ceva?

                                Urmeaza sfatul de mai sus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google