Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Rombat Premier 65Ah/640A pe logan si Exide 65A/640A pe megane. Loganul nepornit de duminica seara (drum lung) iar renoul de aseara, drumuri scurte prin oras
    Exide ul e pe megane, unde nu vede mai mult de 12,5-12,6, datorita managementului incarcarii.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • kobroro
    replied
    Al meu Logan cred ca face 8 sau 9 ani cu bateria, din care 1 an stat in garaj. Prin ce-a trecut bateria asta, numai pielea ei stie. Oricum, chiar si ani inseamna enorm.
    Mersul linistit, instalatia electrica fara probleme si motorul pus la punct ajuta mult la durata de viata.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Eu am renuntat sa merg cu icsaidu la verificare; defapt nu bateria ci masina. Ei bine mi-am facut eu propria verificare (oricum la megane iti apare mesajul cu lipsa incarcarii), asa ca mi-am bagat picioarele in garantia lor.
    La premier mai am doi ani jumate de garantie, fara stres si verificari.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Intr-un final, dupa 1 an de zile, s-a lamurit misterul parametrilor diferiti
    Un coleg mi-a atras atentia ca tipul de ACM este eronat selectat, in momentul verificarii.
    Si atunci (la achizitie) si acum (la verificare) este acelasi model: AGM flat plate. Normal ca indica balarii.
    Pentru acest motiv eu am pornit cu baterie de camion (plantata la picioarele pasagerului fata), timp de 15 zile (05-20.02.2018).
    Sunt buni de luat de urechi (si service-ul, dar si Autonetul, caci sub umbrela lor se desfasoara activitatea de garantii)
    Attached Files

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Ba da; vreo 4mohmi cred ca era; n-am facut decat doua poze.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Aparatul nu indica valoarea rezistentei interne?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Si pozele cu testul de astazi; masina nepornita de joi(6 zile).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Eu am renuntat sa merg cu bateria de pe megane la control (Exide 65Ah), defapt cu masina pentru ca din ce inteleg nu-i intereseaza starea bateriei ci a incarcarii de la masina. Sa fie primit.
    Pana una alta, Premierul e la inaltime; n-am deschis capota de doua saptamani, de cand am umplut vasul de la spalator parbriz, da' ma laud si eu. . Sper sa nu uit sa fac astazi un test, asa de...control.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Astazi s-a implinit 1 an de la achizitia ACM Varta, se impunea regulara vizita la service, pentru verificarea in garantie.
    Scriam atunci, foarte pornit, detalii diverse
    Daca in vara mi s-a masurat doar curentul de incarcare, tensiunea...acum iar am avut "onoarea" verificarii cu acel aparat. M-am uitat mai atent la el, pare o vechitura, un Telwin.
    In atasament este fituica (altfel nu o pot numi), lipsesc elemente cheie din ea, spre exemplu-rezistenta interna.
    Vin acasa si masor si eu cu al meu, obtin 790 A, 3.6mΩ, 13.05V, 93% SOH,100 % SOC (din marturiile altora, comparandu-l - Autool, cu aparate profesionale, valorile sunt aproximativ aceleasi...)
    Aceste valori sunt obtinute dupa un drum ceva mai lung, Bz-B, tensiunea a fost in proportie covarsitoare din traseu la cca 14.3-14.4V (excelent!)
    Cat priveste rezistenta interna, necesita un redresor, voi reveni cu detalii (intr-un episor urmator )

    E clar pentru mine, ori aparatul masoara prost, ori nu este manuit cum trebuie (setari eronate), ACM sta "foarte excelent", data fiind varsta lui, precum si temperaturile exterioare

    P.S in link-ul inserat mai sus regasiti prima "tzidula"
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 30 January 2019, 14:27.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Originally posted by Archangel80 View Post

    Eu niciodata nu folosesc luminile in mediul urban. Doar pozitiile. Vorbim cand e lumina naturala. Vara nici macar pozitiile. Apoi ne intrebam de ce avem farurile galbejite...rezista mai mult. Distantele scurte omoara bateriile. Ca pornesti cu radio pornit, sau ventilatia, nu e big deal.
    Sunt multe mituri, daca nu vezi cu ochii tai, nu crezi. In primul rand, un alternator in mintile lui furnizeaza suficienta energie sa sustina nu doar luminile de intalnire, radiocd ci si alte acareturi.
    Da, acele distante scurte omoara bateriile, insa cele mai expuse iarna sunt cele de pe diesel.
    Mai sus am scris un exemplu, am un 1.6 mpi la work, trasee criminale: cca 2 km, stop, frecvente insa (cca 4-5 pe zi), cca 2-3 drumuri de 25 km si poate, poate o cursa de Bz-Bucuresti. (pe luna)
    Sta foarte bine ACM, motorul porneste excelent, scurt, nu solicita prea mult bateria.
    Cat despre faruri... recent am vazut un accident, ziua in amiaza mare, un nene a deschis portiera, fara sa se asigure suficient, tot insista ca cel care a venit pe strada dintre blocuri circula "precum naluca" desi coridorul nu iti permite o viteza prea mare...Lipsa de vizibilitate coroborata cu neatentia, daca avea farurile aprinse, in mod cert nu se intampla incidentul.
    Multe accidente ar fi putut fi evitate daca ar fi fost in functiune acele becuri.
    Frecvent observ ca in conditii de vizibilitate redusa (iarna-dimineata, ploaie, ninsoare etc) sunt multi cei care nu aprind luminile. Nu se face nici o economie, nici de bec, nici de far, nici de carburant!
    Prefer sa se matuiasca (dar se intampla din alte circumstante!), decat sa nu fiu vazut...
    Last edited by 77sky; 15 January 2019, 10:22. Reason: Pe luna, nu pe Marte :)

    Leave a comment:


  • ZFMFLORIN
    replied
    Pozitiile sunt lumini de stationare, nu de utilizat in timpul mersului !

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Originally posted by CeDeBe-L View Post
    La postul #6295 faceam referire la niste probleme cu bateria.
    Revin: am facut test baterie si s-a constatat baterie buna necesita reincaracare. Motivul fiind modul de exploatare al masinii.
    Nu am gasit sa o pun pe un redresor, ceva dar am schimbat putin tactica:
    Se porneste masina, se lasa 5 minute inainte de plecare, in oras nu se mai aprind farurile pe timpul zilei ci doar pozitiile, la destinatie se opresc pozitii, ventilatie, radio si se mai lasa motorul pornit inca 3-5 minute, si niste drumuri mai lungute 15-20 km. Momentan nu mai am probleme.
    Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns... cu exceptia colegului care recomanda sa arunc bateria.
    Eu niciodata nu folosesc luminile in mediul urban. Doar pozitiile. Vorbim cand e lumina naturala. Vara nici macar pozitiile. Apoi ne intrebam de ce avem farurile galbejite...rezista mai mult. Distantele scurte omoara bateriile. Ca pornesti cu radio pornit, sau ventilatia, nu e big deal.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied

    Recent montata pe un diesel, la munca; masuratorile arata super. Fabricatie, oct. 2018; sa vedem ce poate.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    N-am avut niciun dubiu ca e asa.
    Eu vreau doar sa insist asupra necesitatii reincarcarii suta la suta, in mod corect al bateriei (stiu sunt plictisitor, asta e, scuze); mai devreme sau mai tarziu, bateria aia iti va mai face necazuri, pentru ca vor veni si temperaturi mult mai scazute.
    Last edited by IancuMIC; 7 December 2018, 14:22.

    Leave a comment:


  • CeDeBe-L
    replied
    La postul #6295 faceam referire la niste probleme cu bateria.
    Revin: am facut test baterie si s-a constatat baterie buna necesita reincaracare. Motivul fiind modul de exploatare al masinii.
    Nu am gasit sa o pun pe un redresor, ceva dar am schimbat putin tactica:
    Se porneste masina, se lasa 5 minute inainte de plecare, in oras nu se mai aprind farurile pe timpul zilei ci doar pozitiile, la destinatie se opresc pozitii, ventilatie, radio si se mai lasa motorul pornit inca 3-5 minute, si niste drumuri mai lungute 15-20 km. Momentan nu mai am probleme.
    Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns... cu exceptia colegului care recomanda sa arunc bateria.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google