Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va cer ajutorul din nou.

    E normal sau mai bine zis la voi cum se manifesta motorul atunci cand cum ambreiajul apasat, cutia in tr 1, masina pe loc si cu piciorul pe frana virati la maxim stanga sau dreapta?

    La mine tremura urat rau, se misca usor si turometrul, fara piciorul tinut pe frana tremura doar volanul.
    Nu-mi facea asa....a inceput de vreo 3 zile....

    Comment


    • Nu, nu e normal sa tremure! La mine nu tremura deloc la virare pe loc, cu frana apasata sau fara.

      P.S. Lichidul de servo e la nivelul corect?
      Last edited by DannyMC; 26 June 2017, 05:45.

      Comment


      • Originally posted by kosti View Post
        Salutare tuturor.Detin un Logan 2 din 2015,varianta prestige, motor 12 16v,42.000 km la bord.Am constatat de curand un zgomot la denivelari pe dreapta fata,am dat roata jos si dupa ce fortez cu un levier observ ca pivotul are joc.Acum o luna m-au chemat in service sa imi schimbe bieletele pe garantie,se pare ca nu au vazut de jocul la pivot.O sa merg la reprezentanta sa expun problema.Intrebarea mea este daca il schimba pe garantie sau trebuie sa il platesc?
        Salutare tuturor.S-a schimbat pe garantie.

        Comment


        • Originally posted by DannyMC View Post
          P.S. Lichidul de servo e la nivelul corect?
          Da, am verificat. Mai are momente cand zici ca nu am servo deloc. Momente scurte, gen 5 min, daca incep sa merg in linie dreapta isi revine.
          Sa inteleg ca trebuie sa ma duc la service cu ea? Masina e in garantie asa ca mai astept cateva opinii din partea voastra ptr a ma informa. Vreau sa stiu ce sa le raspund la reprezentanta cand o sa-mi zica: "n-are domne nimic, asa face ele"......

          Comment


          • Bateria ce stare de sănătate are?
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Am un rombat cyclon calciu 62Ah, am verificat-o sambata si e ok. Nu e bateria din fabrica, a fost schimbata pentru ca-mi pornea greu motorul iarna pe ger. Aveam de 40Ah.

              Daca am piciorul pe frana si ambreiajul apasat face rau de tot....

              Comment


              • Recapitulăm:

                -prima pornire a zilei ? da/nu
                -dacă nu : motor cald /rece?
                -roți bracate maxim st/dr?
                -roți drepte?
                -frâna apăsată?
                -ambreiaj apăsat?
                -teren parcare înclinat?

                O posibilă problemă la servofrână (trage aer fals)?!
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • @torq
                  1) nu, face si la a 10-a pornire
                  2) indiferent
                  3) daca virez doar o tura nu face nimic, la o rotire completa de 360 gr se "zguduie motorul", simt vibratii puternice in volan --- nu conteaza ca iau st sau dr de volan
                  4) cu roata dreapta merge normal, nu am vibratii
                  5) cu frana apasata si masina pe loc face mult mai urat, efectiv se aude acel tremur al volanului
                  6) cu ambreiajul apasat am o usoara fluctuatie a turometrului la ralanti, doar daca iau maxim de volan....daca o las pe liber nu se misca turometrul, e chiar curios
                  7) teren plat, neinclinat

                  La servofrana chiar nu m-am gandit......si azi am avut un moment cand am simtit ca nu franeaza ca de obicei......m-ai pus pe ganduri.

                  Comment


                  • arunca un ochi si pe la tampoanele motorului - sa fie intregi si strinse bine cu toate suruburile din dotare.

                    Comment


                    • @Amiralul: Test servofrână
                      Cu motor oprit, "faci câteva pedale" de frână, până când simți ceva rezistență, apoi ținând în continuare apăsată pedala de frână încerci să pornești motorul - dacă servofrâna e ok pedala se va duce spre podea concomitent cu pornirea.

                      Țiuitul GEPDA(servodirecție cu pompă electrică - sub far stânga) e perceptibil? Se oprește la câtecva secunde după ce nu mai miști volanul?
                      Last edited by t0rquemada; 26 June 2017, 23:43.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Tiuitul GEPDA se aude mereu. Servofrana e ok. Sa inteleg ca s-a stricat pompa de servo?

                        Comment


                        • La 14000 de km a aparut prima problema.
                          Ieri la un moment dat nu au mai functionat semnalizarile ,nici stanga nici dreapta.
                          Am verificat siguranta si era buna.Am scos si releele iar cel din compartimentul motor avea contactele foarte fierbinti.Dupa ce am asteptat cateva minute si le-am pus la loc ,am pornit masina si totul normal ,semnalizarile mergeau perfect.
                          Are cineva vreo idee ce poate provoca asta?

                          Comment


                          • Posibil bateria descarcata.

                            Trimis de pe al meu V2_Viper_X_plus folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Dacă problema (semnalizările st dr nu merg, dar pe avarie merg) e reproductibilă e uch-ul se schimbă, dacă ai garanție - uneori uch-ul uită că ai motorul pornit, problemă destul de comună pe clio4(au exact același uch)
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Multumesc , Nu am verificat pe avarie, la urmatoaree nefunctionare o sa fac si proba asta.
                                Am garantie dar am montat un cd player cu navigatie si impuls la geamul soferului, crezi ca atunci cand merg la garantie trebuie sa le scot?
                                Releul din compartimentul motor este normal sa se incinga asa tare?Abia puteam tine mana pe contacte.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google