Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema asta cu semnalizarea o am si eu. Am fost cu ea la reprezentanta si mi-au testat-o si au spus ca nu are nimic. Pornirea este in continuare grea. Cand porneste bine nu merg semnalizarile. De cand s- a incalzit se intampla mai frecvent. Cand a fost rece, parca nu se intampla asa des. Raspunsul celor de la MAC Auto Slatina , la fel ca al tuturor celor de la Dacia " Asa fac toate!!!"

    Comment


    • @miruna_2016 si n-ai explicat ca si posesorii au obiceiul sa mearga pe la OPC? Asa fac toti

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Planetare de Clio4, oricum alea originale de pe Logan II sunt hyundai
        Deci potriveste cap planetara clio 4 pe logan 2 12 16v?


        Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

        Comment


        • Desi foarte laudat 0.9 tce, in oras nu ma ajuta mai mult decat vechiul 1.4 mpi (ba chiar ma încurcă).

          In Brașov exista parcarea supra si subterana de la spitalul cfr.
          Mare provocare sa urci acele rampe... 1.4 urca fara probleme... Qsa ca dacă nu intra turbo...

          Nu e o problema tehnica dar vroiam sa scriu și eu undeva

          Comment


          • La ce turatie tineai 1.4 sa urci acea rampa?


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by sebibv View Post
              In Brașov exista parcarea supra si subterana de la spitalul cfr.
              Mare provocare sa urci acele rampe... 1.4 urca fara probleme... Qsa ca dacă nu intra turbo...
              In ce fel te incurca 0.9 la rampele de care spui? Sau cum urca 1.4 si nu poate 0.9?

              Comment


              • Mai, nu stiu cu cate ture urcam, insa urca mai usor. La asta trebuie sa patinez ambreiajul mai mult.
                Este evident ca poate e doar in mintea mea aceasta problema...nu stiu. Poate ca nu procedez eu cum trebuie:
                incetinesc foarte mult, ma asigur ca nu lovesc nicun perete (e foarte stramt locul) si cu ambreiajul elibertat calc acceleratia. Poate ca ar trebui un pic patinat.
                De multe ori mi se intampla in intersectie sa incetinesc, nu opresc (rulez cu cativa km pe ora) si cand vreau sa plec, nu se misca decat greu....sa o bag intr-antaia din mers parca nu imi prea place.

                Dar e poate normal sa mearga asa...turbina de la ce turatie isi face simtita prezenta? 1800? daca eu sunt cu ea la 1100-1200 e normal sa fie mult mai lesinata (masina ami grea, motor mai mic).

                Comment


                • Originally posted by sebibv View Post
                  Mai, nu stiu cu cate ture urcam, insa urca mai usor. La asta trebuie sa patinez ambreiajul mai mult.
                  Este evident ca poate e doar in mintea mea aceasta problema...nu stiu. Poate ca nu procedez eu cum trebuie:
                  incetinesc foarte mult, ma asigur ca nu lovesc nicun perete (e foarte stramt locul) si cu ambreiajul elibertat calc acceleratia. Poate ca ar trebui un pic patinat.
                  De multe ori mi se intampla in intersectie sa incetinesc, nu opresc (rulez cu cativa km pe ora) si cand vreau sa plec, nu se misca decat greu....sa o bag intr-antaia din mers parca nu imi prea place.

                  Dar e poate normal sa mearga asa...turbina de la ce turatie isi face simtita prezenta? 1800? daca eu sunt cu ea la 1100-1200 e normal sa fie mult mai lesinata (masina ami grea, motor mai mic).
                  Pana la 1500 rot se smte mai slab, nu stiu daca este si in specificatii. Si cred ca e din intarziere raspuns turbina
                  Eu conduc 1.4 de la servici si 0.9 personal. Pana la 1500 rot castiga 1.4 dupa 0.9

                  Comment


                  • exact...eu as zice 1800 rmp dar pe acolo suntem...
                    La drum intins, 0.9 e clar superior....

                    Comment


                    • Turbina nu "intră" nicăieri, ea se învârte permanent.

                      La TCe ai 90% din cuplu de la 1650rpm, și 100% între 2000 și 3500rpm... dar și asta se stie încă din 2012!
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Pai se invarte permanent dacă evacuezi gaze
                        "intra" e un fel de a te exprima non tehnic. Aici cred ca vorbim și de inertia ei, etc.

                        Mersi pentru precizari t0rque. Ne taxezi de ne sar capacele... Mai rau ca profa de romana din liceu...
                        Nu iti imagina ca nu am luat bac-ul... Am avut media mult peste 9 (din păcate doar 8 la romana scris).

                        Comment


                        • Originally posted by miruna_2016 View Post
                          Problema asta cu semnalizarea o am si eu.
                          Am patit si eu de doua ori. O data cand am pornit motorul inainte sa se stinga toti martorii (graba si neatentie) si a doua data cand am dat la cheie nu stiu cum (am avut un fel de ezitare sau "ceva de genul" <ma topesc dupa expresia asta> de a pornit cu intarziere ca si cand n-aveam baterie). Am oprit motorul si l-am pornit normal si s-a rezolvat problema.

                          Comment


                          • deci, cind "ti se taie" intr-o intersectie, procedezi cu calm si metodic... ai putea-o opri chiar de doua ori, ca sa fii foarte sigur ca iese toata treaba foarte bine.

                            Comment


                            • # fanez la mine pornirea e încă grea. Când pornește bine e musai sa verific semnalizarea. In ultimul timp sr întâmpla frecvent sa nu meargă!! Mai nou, acum doua zile, când am plecat dupa loc am auzit niste zgomote ciudate sub ea, pe partea stângă, zgomote de pietricele aruncate de cineva in portbagaj care au culminat cu o scartaiala ca si cum am atins cu scutul de asfalt, ceea ce era exclus!!! Plus ca in ultima jumătate de an, tot pe partea stângă, se aude un zgomot ca o curea ca re nu e asezata bine.....ceva de genul fas...fas...fas....! F

                              Comment


                              • Originally posted by devreg View Post
                                deci, cind "ti se taie" intr-o intersectie, procedezi cu calm si metodic...
                                Nicidecum. Te agiti, injuri, dai sa rupi cheia, pedalele, tragi si de schimbator daca ai vreo mana libera in timp ce tragi de volan cu forta maxima desigur...
                                Sau te dai jos si o iei in brate pana pe trotuar ca sa nu te "clanxogneze" nimeni.


                                Originally posted by miruna_2016 View Post
                                # fanez la mine pornirea e înca grea...
                                Te rog sa pui @ in loc de #. Asa poate vedea un user caruia i te adresezi, mai usor si primesti raspuns mai repede. Incearca un service competent sau spune-le: "Nu plec pana nu rezolvati problema!" (Exista riscul sa te muti acolo daca le placi. )
                                Am vazut ca ai probleme multe dar fa-ti timp si rasfoieste sectiunile dedicate daca tot in forum cauti solutii negasind in "service". Dupa care te duci la service si zici: "bai baieti, ia sa verificati voi: aia, aia si sa rezolvati buba ca va ia OPC-ul si daca ma "nervati" va fac si plangere la DNA. Bine, nu le zici cu ton de razboi, le zici asa... pe ocolite, cum ar fi: "ce parere aveti, aia de la OPC ar rezolva mai usor?" "Par example", ca sa ma iesprim europeneste, cum ar zice neamtul.

                                Originally posted by miruna_2016 View Post
                                ... la mine pornirea e înca grea.
                                Cum adica?
                                Last edited by Fanez; 12 July 2017, 02:00. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google