Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @alltrick, o să-ți schimbe furtunasul pe garanție și o sa fi mulțumit câteva sute de km, după care iar reapare. Am schimbat 3 furtun, degeaba, asa fac toate.

    Comment


    • Afecteaza cu ceva functionalitatea masinii?

      Comment


      • Revin la aceeasi discutie............daca 8500 de euro sunt putini bani,inseamna ca de fapt unii care si-au luat Dacia,au luat-o doar pentru feeling si fac 8500 de euro intr-o zi.
        Eu fac 8500 de euro cam in 17 luni asa,fara sa ma ating de ei,asa ca pentru mine "la cati bani am dat pe ea" trebuia sa mearga perfect,mai ales ca motorul nu este prima generatie,nici cutia si probabil nici restul de subansamble,asa ca aveau destul timp la dispozitie sa rezolve problema acestui furtun.Daca este nevoie,voi merge lunar la ei sa-l schimb,timp de 2,5 ani cat mai am garantie !!
        Daca s-ar duce toti posesorii de Dacia cu aceasta problema la reprezentanta in fiecare luna,timp de cateva luni,sigur s-ar gasi o rezolvare....dare e Dacie,asa ca merge legata si cu sarma,ce mai conteaza.
        Sincer,cand aud chestii de genul asta,imi vine in cap reclama de la ROM "Asta e Romania" !

        Comment


        • Si reiau intrebarea...afectea cu ceva functionalitatea? Afecteaza cu ceva ceva? Poate asa a fost gandit...nu au considerat necesar o consoloidare a zonei...pentru ca nu afecteaza nimic cu nimic...
          Daca afecteaza ceva...este alta mancare de peste...pe ei pe mama lor...
          Asa si pe mine ma irita de mor faptul ca in momentul in care sunt cu CC activat ...si sunt pe consum instantaneu...cand calca acceleratia...trece automat si imi arata viteza din CC...si chiar daca iau piciorul de pe acceleratie...nu revine la consumul instantaneu...si trebuie sa-l trec eu manual...(de asta il folosesc doar exclusiv pe autostrazi)

          Comment


          • nu e chiar aşa, chiar daca nu afectează functionalitatea e neplăcut să-ţi vezi motorul împroşcat cu ulei

            Comment


            • Si la mine, dupa un an si 26.000 km motorul este plin de jeg (praf...etc)...si cica n-am voie nici sa-l spal...si ma irita cumplit...dar daca merge...asta este. Nu-i afecteaza functionalitatea cu absoluti nimic.
              Hai sa nu ne legam de nimic...daca ne legam...ne legam de probleme serioase (inca sunt nedumerit cu fiabilitatea lu' Easy-R)

              Comment


              • Motor plin de praf-normal, nefiind etans compartimentul motor
                Motor plin de ulei-problema tehnica

                Comment


                • Pana la urma,masina te reprezinta ca si casa.Daca ai curat in casa,vei avea si in masina,daca nu,probabil nu te deranjeaza daca motorul arata ca unul de 25 de ani !!
                  I-am pus cheder la capota si s-a vazut clar o imbunatatire,in special daca circul prin ploaie cu ea,ca nu mai intra apa in compartimentul motor!Prima data cand am circulat prin ploaie si am deschis capota,m-am speriat de cata apa putea sa fie in compartimentul motor si pe capota!
                  Ironic este faptul ca scrie clar ca nu ai voie sa speli motorul,dar daca intra apa de la ploaie inauntru nu este nici o problema si ironic este faptul ca langa baterie,este o cutie neagra unde banuiesc ca sunt relee si la fel,arata ca nu este voie sa ajunga apa acolo,dar curge din belsug in momentul in care ploua pe langa capota si aripa!!
                  Daca stau bine si ma gandesc,Dacia 1300 avea un canal facut pe buza aripii,sa nu se scurga apa inauntru,dar la banii astia merge si asa !!

                  Comment


                  • praful e una uleiul e alta

                    Comment


                    • Am schimbat acel furtun o data la reclamatia mea si de 2x la sugestia lor, dar degeaba. E construit prost din fabrica si proababil de aceea au renuntat la el si au pus 1,0 SCe.

                      Comment


                      • De douăj-de ani i-o fi ajuns şi lui nu crezi ?
                        Last edited by bogdan_cr; 1 August 2017, 12:59.

                        Comment


                        • Motorul in general nu a fost un motor foarte reusit. A avut destul de multe probleme...din nefericire in mare marte minore. 1.0 S-a pus din cauza normelor de poluare

                          Comment


                          • Si de aia 1.2 aspirat de la Renault inca face fata la norma euro 6. Daca erau "smecheri", lasau in continuare 1.2 pe euro 6, dar de, Dacia...vrei motor mai potent, iei 0.9 care, comandat acum, are termen de livrare noiembrie. Bine macar ca nu e la anul, dar comandat in septembrie, va fi cu siguranta la anul

                            Comment


                            • Originally posted by Alltricks View Post
                              ...Ironic este faptul ca scrie clar ca nu ai voie sa speli motorul,dar daca intra apa de la ploaie inauntru nu este nici o problema si ironic este faptul ca langa baterie,este o cutie neagra unde banuiesc ca sunt relee si la fel,arata ca nu este voie sa ajunga apa acolo,dar curge din belsug in momentul in care ploua pe langa capota si aripa!!...
                              cred ca gresesti un pic. mai degraba inseamna ca nu ai voie sa il speli cu un turbojet. banuiesc ca e si ilustrat intr-un triunghi rosu un virf de lance (de turbojet) din care iesej un jet de apa. am banuiala ca daca il speli "la galeata, cu buretele" nu or sa fie mari inconveniente. oricum nu ar fi vorba despre spalare "sub presiune".

                              Comment


                              • Am fost ieri la Dacia si mi s-a spus ca Dacia nu a pus colier metalic pe acel furtun si din cauza asta ies vaporii de ulei pe motor (???),dar rezolvarea este simpla,doar se pune colier!!Am spus ok,daca nu este nici o problema cu senzor,furtun e ok!!Vine mecanicul la mine si-mi spune ca nu mai au colier in magazie ?!! si ca ma cheama inapoi la ei in doua trei zile sa-mi monteze colierul !! Ce??
                                Am deschis frumos portbagajul si le-am dat un colier de la mine la saracii astia de la REPREZENTANTA DACIA,ca sa nu mai fac un drum pentru o piesa de 20 de bani !!
                                Am vrut sa-l intreb ce se intampla daca la o reparatie pe care o faceau la alta masina aveau nevoie de un colier,de unde-l scoteau?
                                M-a luat cu vrajeala,ca astea sunt tertipuri ale producatoriilor sa se asigure ca te duci DOAR in reprezentanta si nu in alta parte,dandu-mi exemplu furtunul intercool de la BMW X1,care pentru o garnitura proasta trebuie sa schimbi tot furtunul in reprezentanta,chiar daca aftermarket se gasesc acele garnituri !!
                                Trageti voi concluzia !!


                                @devreg
                                Din pucntul meu de vedere,apa nu are ce cauta in compartimentul motor,nici la galeata nici sub presiune.De ce sa intre jegul la motor si praful?De ce sa stea apa pe tabla si in cativa ani sa rugineasca?
                                Ca si exemplu,mergi cu masina prin ploaie cu 80 la ora,apa care intra pe sub capota nu intra ca si cum ai spala cu jetul?Crezi ca in timp nu va intra pe la conectori,bobine si asa mai departe?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google