Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujie infundata nu exista nici ea. Bujia nu se poate infunda, nu are ce...
    Nu omorati masinile inutil in baza unor mituri urbane, mergeti cu o cutie automata si o sa vedeti cum schimba. A merge subturat nu inseamna sa rulezi in treapta a patra la 1300 de ture la vale. Este vorba de acceleratii puternice la turatii joase in loc sa schimbi viteza etc
    ​​​​​Majoritatea soferilor au obiceiuri mult mai gresite decat sa isi accelereze inutil masina, cum ar fi: mersul cu piciorul pe ambreiaj, scosul din viteza in timpul rularii.

    Comment


    • Scosul din viteza in timpul rularii?!
      Eu fac asta cand stiu drumul si ma apropii de o intersectie sau la intrarea in localitati.....incerc sa nu franez si sa merg din inertie...fara a incurca traficul.
      Daca e gresit schimb modul...

      Aseara , la 1 gr ext, pornirea a fost ok, mici variatii la 1000 ture, dupa care...stabilizare la ralanti. Plecarea a fost dupa stabizarea turatiei si nu au fost probleme.
      De la pornire pana la plecarea de pe loc nu a trecut mai mult de un minut.


      ​​
      Logan 0.9 TCe 2018

      Comment


      • Cutia automata, sau robotizata cum ii zice la Logan, de aia pica kitu de ambreiaj la greu. Am vazut ca se recomanda sa nu accelerezi la plecarea de pe loc. De aia se duc dracu!
        Am condus automata, Mercedes E200 1.8 163 cp, in oras la 50km/h treapta 4 cu 1100-1200 turatii. Nu imi place, cand dai talpa trece in 2! Consum de 10 litrii.

        Comment


        • anduvirgil e indicat sa o lasi inviteza atat cat se poate, ba chiar sa retrogradezi. Scade consumul motorul fiind antrenat exclusiv de roti, cu injectie zero. De asemenea, diferente de viteza mari in cutia de viteza intre arbori afecteaza in timp cutia.

          Comment


          • Nici eu nu rulez pe liber...

            Comment


            • Cel mai mic consum (fara sa ingenunchezi motorul) este la 60Km/h , in treapta V-a , pe loc drept , cu vantul din spate !
              Valabil pt . motorul de 0.9 , 1.4 , 1.6 , etc. benzina.

              Comment


              • Deci mi e clar in legatura cu tacaniturile,oscilatiile si toate celelalte probleme!Am zis sa mi cumpar masina noua sa nu mai am probleme,sa mi cada una si alta,sa nu stiu nimic despre masina etc.Dar parerea mea,este ca nu este posibil sa ai o masina noua si sa nu fie totul perfect macar 2-3 ani!M am convis,Dacia e o loterie,daca ai noroc,o nimeresti cum trebuie(desi mi e greu sa cred ca este vreuna PERFECTA),daca nu,o lasi asa.

                Comment


                • lasa ca nu numai la dacia e asa. un prieten si-a luat un opel de 22k euro, si cand sa plece din showroom masina nu a pornit. pompa de benzina arsa.a asteptat 2 saptamani sa ii vina pompa noua.

                  Comment


                  • Originally posted by georgstelsib View Post
                    Cel mai mic consum (fara sa ingenunchezi motorul) este la 60Km/h , in treapta V-a , pe loc drept , cu vantul din spate !
                    Valabil pt . motorul de 0.9 , 1.4 , 1.6 , etc. benzina.
                    Si v-a fi cu cel mai mare cost posibil de intretinere!
                    De ce nu v-ati luat scutere pentru consum de 1-2 litri?
                    Sa mergi cu a 5-ea la 60km/h! Pe autostrada ce treapta ii mai dai? A 10-ea?
                    Nu e de mirare ca pica toate cele la masini!
                    Vom discuta peste 2-3 ani, si sa vedem cine si ce schimba la masina.

                    Comment


                    • Depinde cum e etajata cutia de viteze. La mine la 65km/h schimba viteza a 5-a, pe drum drept nu se simte deloc subturata. Daca e deal sau accelerez mai energic, schimba in treapta inferioara

                      Comment


                      • Poti sa zici ce turatie are la 65 în a 5-ea?
                        Am văzut cativa colegi pe topic de cutie automata (robotizata ) ca au schimbat deja kitu de ambreiaj sau ca urmeaza. Oare de ce?

                        Comment


                        • Originally posted by nelu_242000 View Post

                          Si v-a fi cu cel mai mare cost posibil de intretinere!
                          De ce nu v-ati luat scutere pentru consum de 1-2 litri?
                          Sa mergi cu a 5-ea la 60km/h! Pe autostrada ce treapta ii mai dai? A 10-ea?
                          Nu e de mirare ca pica toate cele la masini!
                          Vom discuta peste 2-3 ani, si sa vedem cine si ce schimba la masina.
                          Dupa formulare , cunostintele tale in domeniu sunt zero . Iar in mecanica auto zero barat . Mai intai trebuie sa te documentezi multi ani in teorie , apoi in practica daca ai posibilitatea si abia apoi sa-ti permiti luxul de ati da cu parerea "autorizat" .

                          PS. : " v-a fi " se scrie totusi fara cratima .
                          Last edited by georgstelsib; 21 November 2018, 13:25.

                          Comment


                          • "V-ati luat" se scrie cu siguranta cu cratima! Dar asta e ceva mai putin important pe un forum tehnic, corectitudinea informatiilor oferite trebuie sa fie la nivel inalt.
                            Totusi si eu as fi curios de turatia motorului la 65 km/h in tr. V! Din cate imi stiu EasyR are rapoarte un pic diferite fata de CV manuala. La manuala la 65 km/h am in jur de 1100/1200 rpm (nu am tinut-o prea mult asa chinuita) si in nici un caz nu mi se pare ca motorul merge bine la turatia aia!

                            Comment


                            • Cum poti sa zici ca are treaba ambreiajul uzat cu turatia masinii in viteza a 5-a la 65 la ora, sunt absolut irelevante, nu e ca si cum tii ambreiajul in frecare in viteza a 5-a la 65km pe ora si asta uzeaza ambreiajul. Problema la Easy-R e stricta la pornirea de pe loc cu trepidatii

                              Comment


                              • Ca să vorbim pe subiect nu pe lângă

                                tip-I-II-III-IV-V-R-Dife
                                JH3336-11/41-23/45-30/37-31/28-47/31-11/39-14/63
                                JS3002-11/39-21/47-28/41-30/29-47/31-11/39-14/69
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google