Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacă am închiderea centralizata activata, da și actuatoarele cuplează și decuplează in ritm cu ledul indicator din bord.

    Comment


    • Originally posted by adrian22 View Post
      Nu avei nici unul problema aceasta ?!.....


      Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
      Si la mine se intampla la fel...

      Comment


      • De azi pot sa ma bucur
        A inceput sa faca continuu cand pornesc ventilatorul pe treapta a IV-a.
        Asa ca pot sa ma duc in service si sa le arat live, nu doar inregistrari, pana acum ma frecau cu "nu au fost inchise usile corect, veniti cand face sa vedem si noi"

        Am facut un drum mai lung azi si am mai observat ceva, desi nu inteleg care este legatura, atunci cand dau pe recirculare nu mai face chiar fiind ventilatorul pe treapta a IV-a.
        Chiar nu pricep ce legatura are recircularea aerului cu partea electrica, eu neavand clima.
        Last edited by Bobo1973; 15 April 2018, 11:49. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Sa nu fie o problema la butonul de inchidere fiind in vecinatatea comenzilor de la aer conditionat
          sigpic

          Comment


          • Butonul de inchidere este pozitionat deasupra navigatiei.
            Poate doar daca pe placa electronica a panoului de comanda a aerului in habitaclu sunt si circuitele de actionare ale inchiderii centralizare.

            Comment


            • Bobo73. Aproape ca ai rezolvat singur dilema. Din toate informațiile date se poate deduce ca partea electronica își face treaba corect, un senzor/micro contact deschidere uși sau hayon fiind in limita de activare. Probabil exista un joc in poziția inchis la una din aceste uși. La trepidații in mers sau si mai interesant, la presiunea aerului insuflat in habitaclu de ventilatorul instalației de climatizare, acea ușă/hayon se depărtează de pe senzor. Pe regim de recirculare nu apare suprapresiune in habitaclu si nici fenomenul. Daca acest raționament este corect, atunci in condițiile spuse de tine (admisie aer + ventilație tr.IV) dar cu un geam deschis, ar fi echivalent cu regimul de recirculare aer (dpdv al presiunii in habitaclu). Oricum, de dragul logicii ar fi interesanta soluția problemei. QED.

              Comment


              • Ipoteza de mai sus stă în picioare la Logan I(senzori la baza usilor), la Logan II senzorii sunt în drepatul broastelor, slabe sanse să ai jocuri acolo, în plus un test e usor de făcut: cu un geam deschis și ventilator pe 4

                Singura legătură e masa gmv habitaclu care e comună(același surub) cu masa portierei dreapta față, în rest nimic.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Avand in vedere cele prezentate de jr65 si t0rquemada am facut urmatorul experiment:
                  Am pornit ventilatorul pe treapta a IV-a si bineinteles a inceput ledul sa clipeasca, am deschis geamul s-a oprit.
                  Am tras pe dreapta si m-am gandit ca sigurul loc unde ar putea fi putin joc este haionul, in consecinta am pus pe senzorul de la haion un mic adaos de cauciuc cu grosimea de 1 mm.
                  Din acel moment nu a mai facut.
                  Sper ca asta sa fi fost problema.
                  Acum astept cateva zile sa vedem rezultatul colaborarii pe forum.
                  Va multumesc pentru sugestii!!!
                  Last edited by Bobo1973; 16 April 2018, 17:53.

                  Comment


                  • cauciucul ala se mai deformeaza si el, ca nu e "fier pe fier".
                    deci ramine sa dai incuietoarea mai in jos cu 1-1,5mm si ai rezolvat treaba. simplu.
                    "Dacia bricolage team", FTW!

                    Comment


                    • Presupun că e ceva temporar cârpeala asta cu cauciucul...
                      Apropo de probleme,nu e chiar problema dar daca tot elucidăm mistere...nu înțeleg de ce când schimb cauciucurile vară/iarnă senzorul de presiune se activează după 2-3 zile. Am pus cauciucuri noi la aceeași presiune cu cele vechi,presiune că la carte și a fost ok inițial în sensul că nu s-a aprins martorul in bord. Însă după 2 zile s-a aprins. I-am dat reset și a fost ok. Doar de curiozitate de ce vede o diferență între presiuni deși este aceeași și de ce așa târziu? Am uitat să menționez că e cu TMPS indirect
                      Last edited by sadicu; 16 April 2018, 21:32.

                      Comment


                      • TMPS indirect actioneaza precis mai ales cand este viteza de deplasare mai ridicata. Daca mergi incet prin oras nu prea sesizeaza diferenta repede. Eu am avut un cuciuc taiat si am mers asa un kilometru prin oras si nu a sesizat. La viteze mari se prinde mai repede.

                        Comment


                        • E ciudat ca nici la TMPS indirect nu se activeaza mai repede! La mine toamna, dupa ce pun rotile de iarna fara senzori se activeaza dupa ce rulez 30 de km, lucru care mie imi indica ca sistemul e implementat prost!
                          Adica pot sa fac pana totala la toate patru rotile si senzorii lu' peste ma mai lasa sa merg inca 30 km!?!?
                          Last edited by DannyMC; 16 April 2018, 21:49.

                          Comment


                          • temperatura si presiune atmosferica
                            ca sa nu mai amintim de faptul ca nu toate manometrele sint 100% exacte.

                            Comment


                            • Eu ma declar foarte multumit de TPMS indirect, chiar recent ma salvat de niște probleme.
                              Mergeam prin oraș, se aprinde martorul in bord, trag pe dreapta, mă uit la roți nimic dubios, dar parcă stânga față era puțin lăsată, merg la prima vulcanizare (A), face presiunea, stânga față 1.9 restul 2.1-2.2
                              După două zile iar se aprinde in afara orașului , iar vulcanizare (B) stânga față 2.0 restul 2.2-2.3, era aproape de inchidere nu a dat roata jos pentru verificări
                              suplimentare.
                              După alte 2-3zile, merg la vulcanizare (C), decid să fac schimbul cu roțile de vară (cele de iarnă erau de la mașina veche era ultimul lor sezon). Îl rog pe băiat sa verifice totuși roata de la șofer, după ce a stat cu ea scufundată in bazin, bănuia ca ar fi un por, dejanteaza cauciucul, și surpriză era un snur de care și eu uitasem și scapă aer pe acolo.
                              Deci conluzie, eu consider acest TPMS indirect destul de precis si foarte util. După fiecare presiune am făcut procedeul de resetare/setare presiune.

                              PS. După ce am montat anvelopele de vară, nu am refăcut procedeul de setare presiune, după 15km, se aprinde ledul, repetăm povestea cu vulcanizare (D) iar presiune toate roțile 2.2 concluzia este ca din moment ce am schimbat toate cele 4roti, cu o presiune egală intre ele dar diferită față de setul de iarnă, a durat ceva pana a simțit diferența. Diferența de presiune fiind dată intre vulcanizarea B si C deși 2.2 era presiunea dorită.

                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by DannyMC View Post
                                E ciudat ca nici la TMPS indirect nu se activeaza mai repede! La mine toamna, dupa ce pun rotile de iarna fara senzori se activeaza dupa ce rulez 30 de km, lucru care mie imi indica ca sistemul e implementat prost!
                                Adica pot sa fac pana totala la toate patru rotile si senzorii lu' peste ma mai lasa sa merg inca 30 km!?!?
                                La mine nu e asa... adica imediat se aprinde. Am schimbat rotile intre ele, pus contactul si martorul ramane aprins, am socos 0.3 bari dintr-o roata ( doar de aici detecteaza, adica poti avea 2.4 bari intr-o roata si 2.2 bari in celelalte si martorul nu se aprinde) s-a aprins imediat.
                                Vara trecuta am avut un pneu cu por si pierdea usor dar bine presiune. Setam noua presiune, martorul se stingea, in 20 m se aprindea iar si iar...
                                Cand ai pana sau pneul pierde rapid presiune se aprind cei doi senzori (vezi imagine), cand ai presiune inegala in pneuri sau presiunea este mai mica decat cea setata pe ECU se aprinde doar martorul ptr presiune.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google