Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @mariocluj pe conducta din partea de sus a imaginii, cea de langa peretele termoizolant, se vede cumva o gaura?!

    Comment


    • DannyMC Asa pare in poza din cauza unei umbre dar in realitate nu este.
      Partea nostima este ca in momentul in care am facut upload la poza pe forum am vazut si eu la ce faci tu referire si speriat am coborat pana la masina sa verific :-)

      Comment


      • S-a mai discutat nșpe ori, problemă cunoscutp k9k612(euro5) folosește caută.

        Teava de plastic ieșire spre intercooler are o garnitură proastă(simering fără arcul metalic), se schimbă doar cu țeava 189euro - preferabil pe garanție
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          S-a mai discutat nșpe ori, problemă cunoscutp k9k612(euro5) folosește caută.

          Teava de plastic ieșire spre intercooler are o garnitură proastă(simering fără arcul metalic), se schimbă doar cu țeava 189euro - preferabil pe garanție
          Am înţeles că problema revine după schimbarea ţevi? E o problemă de fond ?

          Comment


          • Poate da poate nu. S-a rezolvat la euro6
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Aia cu E5 n-au decat sa dea 200 de euro daca nu mai au garantie.
              Sau sa faca ce e mai drag posesorului de Dacia, sa bricoleze.

              Comment


              • La masina veche 1.5 dci euro 5 era permanent umed,arata precum ar pierde ceva " ulei" in acea zona.Acum la acelasi 1.5 dci euro 6 dupa 1 an si 3 luni se prezinta impecabil20180411_172406.jpg20180411_172409.jpg

                Comment


                • Originally posted by meticulosul View Post
                  La masina veche 1.5 dci euro 5 era permanent umed,arata precum ar pierde ceva " ulei" in acea zona.Acum la acelasi 1.5 dci euro 6 dupa 1 an si 3 luni se prezinta impecabil[ATTACH]524530[/ATTACH][ATTACH]524531[/ATTACH]
                  Oare se potriveşte şi la EURO 5 ?

                  Comment


                  • Vouă vi se pare că e aceeași admisie/evacuare spre/dinspre turbo ... rosuE6, albastruE5
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • ala e6 numai scrie renault dci pe el ?!?

                      Comment


                      • Ca sa para si mai ciudata situatia :-) referitor la conducta intercooler iesire turbo vreau sa va spun ca acum dupa cateva zile in care am facut peste 200 km in regim de oras (150 km oras 50 km in afara aprox afara) NU mai am pierdere nici o picatura de ulei se vede doar usor "transpirat" la aceea imbinare pe o portiune de 1 cm.
                        Total indecis daca sa mai schimb conducta.... chiar daca am gasit-o ieftin

                        Comment


                        • Nu schimba nimic. Un procent ridicat dintre masinile turbodiesel au aceasta umezire a furtunelor cu ulei la imbinari. Furtunele se umfla la acceleratii, revin, cald-rece etc. Uneori foarte mici cantitati de ulei mai apar pe la acele capete.

                          Comment


                          • Vreau sa adresez o intrebare celor cu "centura neagra" la motoare :-)
                            Este normal la un logan diesel sa vibreze ambreiajul daca este apasat usor in momentul in care se afla in viteza?
                            Simtom: Daca masina sta la relanti la apasare usoara pe pedala ambreiaj sau chiar completa pedala NU vibreaza.
                            Daca masina ruleaza indiferent de viteza in care se afla la apasarea usoara a pedalei de ambreiaj se simte vibratie in pedala ( ma gadila la talpa :-)
                            Sa fie un semnal care prevesteste niste costuri ? masina are peste 130 mii km
                            Last edited by mariocluj; 12 April 2018, 19:09. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Mi-a explicat t0rqemada ce si cum sa fac, dar a fugit din cap
                              Scartie pedala de ambreiaj de ma ia durerea de cap. Pe unde este necesar sa o gresez si cu ce ? Am vaselina normala, vaselina siliconica, ceramica, pt culise etc. , care este mai bun ? Multumesc

                              Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Ungi axul pedalei de ambreiaj,e mai complicat dar e posibil
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google