Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua!
    Am observat ca dupa ce spal masina daca merg pe un drum denivelat inchiderea centralizata cupleaza si decupleza incuietorile masinii pana ies la un asfalt OK.
    A mai intalnit cineva asa ceva? Prima oara am patit-o la treceri de cale ferata tot dupa ce am spalat-o.

    Comment


    • S-a mai discutat...căuta 2-3 pagini in urma. Nu are legătură cu spălatul ci cu faptul că e o ușă deschisă și UCH le deblochează pe toate la soc.

      Comment


      • Am verificat usile, am oprit pe dreapta si le-am luat la mana pe toate inclusiv haionul. Nu era nici una deschisa sau sarita la prima treapta, plus ca trebuia sa indice in bord daca avem vreo usa deschisa, oricum am verificat.
        Am observat ca o apuca doar dupa ce spal masina.

        Comment


        • Broaștele au 3 poziții: deblocat, treapta1 și treapta 2.

          ÃŽn mod normal în treapta 1 nu se pot bloca, deci dacă broasca e între treapta 1 și 2(pentru că nu a fost ]nchisă corect/cheder/etc ) dar senzorul de pe usă indică ușă închisă broasca respectivă rămâne deblocată
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Apropos de broaște. Treapta 1 (numită "zăvor secundar") este pentru siguranță. Ea are scopul să mențină ușa să nu se deschidă accidental dacă treapta a 2-a pică (sau cineva atinge din greșeală mânerul de deschidere a ușii dar fără să împingă în ea).

            Comment


            • Azi, din nou inchiderea centralizata a inceput circul, blocat - deblocat intruna. Am oprit in prima parcare pe DN1 am luat la rand toate usile (le-am inchis cu simt de raspundere), nici o schimbare in bine.
              Cum am plecat de pe loc a inceput sa inchida si sa deschida toate usile.
              Am oprit in urmatoare parcare si am dezactivat blocarea usilor la plecarea de pe loc satul de clantanitul actuatorilor.
              Cand o sa merg la revizie o sa verific si inchiderea centralizata poate calculatorul a inregistrat vre-o eroare.

              Comment


              • Senzorul din portbagaj ?!?
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Am verificat și haionul. Ce este deranjant că nu respecta un tipar, apărare când și când. Câteodată s-a întâmplat să opresc mașina sa o repornesc și totul sa reintre în normal, fara sa umblu la uși.

                  Comment


                  • Hayon= Sandero sau MCV

                    Sandero are senzor pe hayon, pe marginea lui
                    MCV are senzor în broască
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Buna Ziua

                      Ma poate ajuta cineva cu o explicatie de unde provine pata de ulei care "transpira" si dupa acea picura exact unde este capul sagetii trasate de mine in foto atasat (vezi foto).Practic transpira" exact la imbinarea tubulaturii de plastic
                      http://img.rebelnetwork.ro/?pm=1115232010685
                      Last edited by mariocluj; 8 April 2018, 18:30. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Acolo este in o-ring care are o problema cunoscuta de Dacia,daca ai inca garantie se schimba conducta.
                        Daca nu ai garantie,aplica un stat de silicon negru de granitura acolo si ai scapat de belea.
                        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                        Comment


                        • Originally posted by bobbyred View Post
                          Acolo este in o-ring care are o problema cunoscuta de Dacia,daca ai inca garantie se schimba conducta.
                          Daca nu ai garantie,aplica un stat de silicon negru de granitura acolo si ai scapat de belea.
                          Multumesc de raspuns
                          Masina este din 2013 .Uleiul provine de la compresorul de aer conditionat ? am vazut ca se leaga mai jos conducta in stanga la radiatorul acela mai mic.

                          Comment


                          • E intercooler acel radiator.
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • Adica acel furtun este de la turbina
                              sigpic

                              Comment


                              • Sper sa fie doar o problema de garnitura si nu altceva mai serios

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google