Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fabian,
    R134A scrie si pe eticheta de pe bara fata undeva...acolo am gasit si eu.
    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Tu ai TPMS direct nu indirect.

      09/2014 - 09/2015 TPMS direct aka valve cu senzori
      10/2015 - prezent TPMS indirect via bloc ABS-ASR-ESP-HSA

      În cazul TPMS indirect trebuie să rulezi cu minim 30kmh pentru ca sistemul(rutina din ABS) să compare viteza roților cu matricea salvată după calibrarea inițială, asta înseamnă dejantare dacă ai plecat de pe loc pe janta.

      La direct te avertizează din prima, dar la 4,5 ani schimbi senzorii că rămân fără baterie
      Ca tot am mai vorbit noi....

      Am schimbat pneurile de vara si m-am dus frumos la o vulcanizare. I-am spus tipului de acolo sa-mi puna 2.2 bari pe fata si 2.4 bari pe spate (eu pun cu 0.2 bari mai mult decat recomanda constructorul). No bine..doar ce ma urc in masina si se aprinde martorul de presiune (am TPMS direct). Il setez si gata. Am mers pe autostrada (130km/h ), am parcurs drumul Targoviste-Bucuresti, nu s-a mai aprins martorul. Simteam masina prea instabila, bataie in volan pe autostrada....am zis ca na, cine stie....mi-se pare mie.
      Azi ma duc pe la tata (isi face singur schimburi de cauciucuri), pun mana pe barometru si surpriza...mi-a venit sa lesin. Aveam de fapt 3.8 bari pe fata si 2.6 pe spate.
      Nu stiu si nu pot sa inteleg de ce senzorii nu au sesizat o diferenta asa mare de presiune si cum de eu mi-am dat seama asa greu. Sincer va spun, daca nu conduceam mai sportiv azi poate nici acum nu-mi dadeam seama ptr ca am mers pe incredere si am crezut ca totul este ok.

      Poate e genul dar AVETI MARE GRIJA UNDE SCHIMBATI PNEURILE!

      Comment


      • Nu e chiar cea mai buna alegere sa bagi mai mult decat recomanda constructorul. Oricum el recomanda cam mult.... Parerea mea.

        Comment


        • Presiunea recomandata de constructor este aprox. aceeasi cu cea recomandata de producatorul cauciucului (cel putin cazul Continental).
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Eu am intampinat probleme cu presiunea in felul urmator
            Multi montatori fac presiunea pe acel aparat de montat cauciucuri
            Dupa montarea lor pe masina nu mai verifica presiune si dupa logica mea presiunea in anvelopa creste
            sigpic

            Comment


            • Nu e diferenta semnificativa pe masina sau nu. Au ei manometre decalibrate sau dezinteres...

              Comment


              • Eu nu stiu ce credeti voi insa sunt sigur ca mai toti astia cu vulcanizari de 2 lei nu au verificat niciodat dpdv metrologic manometrele.

                Comment


                • La jantele noi prima data cand le am montat una dintre jante cred ca avea 35gr de plumb si dansa, a doua oara mai putin plumb dar la viteza tot dans, ultima data la autosoft doua jante fara nici un gram de plumb si masina super ok la viteza.
                  Autosoft imi par cei mai pregatiti, spala rotile inante de echilibrare, folosesc cheie dinamometrica pe care stiu la cat sa o regleze, etc.

                  Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Originally posted by stoicanu View Post
                    Eu am intampinat probleme cu presiunea in felul urmator...
                    Au ei manometre decalibrate sau dezinteres...
                    Exact. La o vulcanizare (nea gigel) presiunea era conforma, la benzinarie unde au alte aparate era complet altceva.

                    Comment


                    • Eu am manometru. Si am descoperit ca daca fac presiunea cu 10% mai redusa am aderenta mai buna si se simte mai putin la gropi. Cred ca marca obtine consumul si norma euro 6 si umfland un pic rotile. Bag cu 10% mai putin de 20 de ani si mi se pare mai ok, daca vreti puteti experimenta.
                      Nu e valabil pentru cei care merg la drum lung prin tara.
                      De asemenea, eu am compresor mare, fac presiunea des si imi permit sa o las un pic mai moale.

                      Comment


                      • Presiunea mai mare decat recomandarea (cum vine masina din fabrica) "juleste" articulatiile. Cand am verificat presiunea, dupa ce am luat masina, era peste 3,3. La orice "hop" ziceai ca n-ai amortizoare, ca la caruta. Fiecare cum considera, eu le fac cum zice "la carte". Unii le umfla mai mult ca sa consume mai putin, altii le umfla mai putin ca le place tinuta de drum...
                        Eu personal le umflu cum zice abtibildul de pe usa.

                        Comment


                        • Fane cred ca si eu o sa le umflu cum zice la carte. Pun mai mult in ideea ca verific presiunea cam la vreo 3-4 luni.
                          Oricum, m-am invatat acum...fara vulcanizari no name.

                          Comment


                          • Originally posted by Amiralul View Post
                            Ca tot am mai vorbit noi....

                            Am schimbat pneurile de vara si m-am dus frumos la o vulcanizare. I-am spus tipului de acolo sa-mi puna 2.2 bari pe fata si 2.4 bari pe spate (eu pun cu 0.2 bari mai mult decat recomanda constructorul). No bine..doar ce ma urc in masina si se aprinde martorul de presiune (am TPMS direct). Il setez si gata. Am mers pe autostrada (130km/h ), am parcurs drumul Targoviste-Bucuresti, nu s-a mai aprins martorul. Simteam masina prea instabila, bataie in volan pe autostrada....am zis ca na, cine stie....mi-se pare mie.
                            Azi ma duc pe la tata (isi face singur schimburi de cauciucuri), pun mana pe barometru si surpriza...mi-a venit sa lesin. Aveam de fapt 3.8 bari pe fata si 2.6 pe spate.
                            Nu stiu si nu pot sa inteleg de ce senzorii nu au sesizat o diferenta asa mare de presiune si cum de eu mi-am dat seama asa greu. Sincer va spun, daca nu conduceam mai sportiv azi poate nici acum nu-mi dadeam seama ptr ca am mers pe incredere si am crezut ca totul este ok.

                            Poate e genul dar AVETI MARE GRIJA UNDE SCHIMBATI PNEURILE!

                            Presiunea ai verificat-o la rece, ca daca a stat in soare sau ai mers inainte cu ea, e normal sa fie mai mare, dar nici cu aproape 70%. Deobicei si eu umflu rotile cu 0,2 bari peste si nu am avut probleme cu masina.

                            Comment


                            • Am o intrebare despre o chestie, nu chiar problema tehnica, mai degraba un bug al playerului audio.
                              Deci, Logan 2 2015 cu audio playerul stock, are urmatoarele probleme: ascult muzica de pe stick USB si dupa incheierea unui apel initiat sau primit prin Bluetooth, muzica nu mai porneste. Cateodata reporneste dupa trecerea pe radio si oprirea/pornirea sistemului. Cateodata doar dupa deconectare/reconectarea stickului.
                              A doua: daca sursa audio este pe USB la pornirea masinii si implicit a playerului, telefonul nu se mai conecteaza automat. Daca il conectez manual din telefon, nu mai descarca agenda si nu mai pot apela din satelitul de sub volan.
                              Telefonul este LG G2 Mini iar stickul USB este SanDisk Cruzer Fit 16 Gb. Multumesc!

                              Comment


                              • @Aris la rece, rece (a stat peste nopate la tata in garaj, gen beci ). Nici asa mare diferenta si plus ca acum dupa ce am fix 2.2 bari pe fata si 2.4 pe spate, trage dreapta cam repede. Gigelul ala....mi-a luat banii degeaba. Presiunea asta pare ok, totusi daca bate vantul din lateral parca tot cum recomanda constructorul e mai bine.

                                @Danny foloseste un stick formatat fat32 si activ ca partitie (bootabil, sa zic asa), altfel trebuie sa faci update de soft. Oricum, conectarea automata la telefon nu se face imediat, recomand sa anulezi asocierea din telefon si sa dai iar pair phone din consola.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google