Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E normal, primul avertisment e la 2000km

    18650km > 20000km - 2000km
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Aha...ok. Deci este normal sa-mi porneasca masina direct in km ramasi pana la service. Eu ramasesem cu impresia ca incepe de la 1000Km...varsta...incep sa uit. Luna viitoare o bagam si pe ea la revizie.

      Comment


      • La mine,Dokker ,face de la 1500 km ramasi pana la revizie.
        Last edited by Seba; 18 April 2017, 13:59.

        Comment


        • Si la Logan 2 apare tot cand mai raman 1500km, am trecut de 18500 vineri cu cel de la munca si de fiecare data cand pun contactul imi apare cheia cu km pana la revizie (se modifica km ramasi la fiecare 100km)..trebuie sa o programez la revizie ca in maxim 2 saptamani trec de 20000 km.

          Comment


          • Probabil si la mine aparea la 1500...doar ca eu eram in mers cand am trecut de 18500

            @Gaby20045 pai esti om serios? Inca apare la tine 1.4 Glumeam...evident.

            Comment


            • Pai apare 1.4 ca momentan masina mea e o Solenza...pana luna viitoare cand merge la rabla si o schimb cu MCV-ul
              Cand merg la revizie cu masina de service o sa vb cu acestia, are o vibratie urata la traseul ala de aer incercuit cu verde(am vazut ca s-a mai discutat problema), momentan l-am legat cu sarma sa nu mai urle ), mai are capota care nu se inchide deloc ermetic, zdrangane, sper sa o poata regla si pe aceasta.
              Azi am descoperit aratandu-i unui coleg legatura cu sarma ca masina are gen pete de ulei unde am incercuit cu rosu, nu stiu daca e vorba neaparat de ulei sau altceva, ceva idei? (poza nu e de la masina ci am descarcat de pe net, daca e nevoie atasez una cu masina). Si traseul de la aer si cel care l-am incercuit cu rosu se misca, nu sta fix unde e bagat, poate de aici si problemele.
              Si totusi stiind de problemele astea mi-am luat Logan, cum zic unii..."ce a fost in capul tau?" )
              Attached Files

              Comment


              • Problema cu capota se rezolva usor


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • @Gaby20045: Absolut normal, e dCi euro5:

                  -partea cu verde nu se mai mișcă la euro6 = bandă izolatoare textilă la îmbinarea spre filtru
                  -partea cu roșu se poate mișca doar dacă s-a umblat acolo și simeringul nu e pus corect
                  -capota se poate regla, dar e mai simplu un cheder de ușă de 1310 pe perimetru
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • partea cu rosu mi se misca si mie si la fel imi da cu ulei, banuiesc ca la toate curg pe acolo... deci rezolvare nu stiu daca exista, chiar daca s ar schimba si conducta cu totul, tot curge in continuare.
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      -capota se poate regla...
                      Poti detalia te rog, ce e de facut? Multumesc!

                      Comment


                      • Originally posted by sebibv View Post
                        2-3 copii, in viitor... Nu cref
                        Si cu un singur copil e mai bun MCV-ul.
                        Daca-ti permiti ia MCV. O sa fii mai multumit.
                        P.S. Cand scrii din Tapatalk nu mai folosi diacritice ca nu apar (doar "â" si "î" apar).
                        Last edited by Fanez; 19 April 2017, 05:30.

                        Comment


                        • Eu fac reglajul in felul urmator
                          O pereche de manusi (daca nu ai merge si o bucata de carpa)
                          Apucat si tras cu spirit de raspundere in sus din locul unde sunt cele doua tampoane de cauciuc
                          Asta e metoda mea


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Aha, inteleg! Multumesc!
                            Last edited by DannyMC; 19 April 2017, 13:03.

                            Comment


                            • Si cam cat tine "reglajul" ? La mine nici nu cred ca atinge capota in tampoanele alea.
                              Am lasat-o azi la service ca aveam ceva de facut la ea si le-am semnalat si un mic joc la capota - sunt curios daca mi-l remediaza. Un mecanic zicea ceva de tampoane reglabile ...

                              Comment


                              • Nu am tinunt cont cat tine
                                Pana acum cred ca de 3 ori am tras de ea
                                Cred ca depinde si de cate ori trantesti capota
                                Ce am pe masina nu prea sunt reglabile


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google