Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [QUOTE=alinn28;1774505]
    Originally posted by mirceammd View Post
    4300 km, motor 1.0 Sce
    Oare de ce a scazut asa antigelul?[/IMG]

    Esti sigur ca nu a fost asa de la inceput? La mine este mai jos si asa a venit masina.
    Sigur. Era la max

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Comment


    • Originally posted by meticulosul View Post
      Stimate domn,ceea ce spune-ti este pe logan 2,la cel din 2010 nu este si se poate ajunge la el si daca dai capitonajul la o parte din portbagaj,eu asa am facut
      Problema expusă e la Logan II(X52)( la Logan I(x90) era mai nasol, deși nu avea capac), ten a scris foarte bine.

      Antigelul e încă ok, s-a aerisit, 10mm peste minim e nivelul minim
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Si la mine pe 0.9 tCe a scazut un pic. Nu cred ca este nicio problema daca mergi asa daca esti peste minim.
        Eu am completat deoarece am facut schimbul la loganul parintilor si mi-a mai ramas. Oricum, a scazut putin.
        Acelasi lucru s-a intamplat si cu primul logan, del de 1.4. Evident ca la revizie cei din service mi-au completat si am platit vreo 30-40 de lei antigelul .

        Am folosit mereu antigel Dacia. NU cred ca exista mai multe tipuri.

        Comment


        • Mi s-a indoit (nu stiu cum se numeste chestia asta). E de la soarele care batea prin parbriz sau vreo "incingere" anormala?
          Mi s-a parut ca maneta blocului de lumini e "prea calda" dar am pus-o pe seama faptului ca am pornit caldura si aeratorul din stanga batea direct in ea.

          Comment


          • Originally posted by meticulosul View Post
            Stimate domn,ceea ce spune-ti este pe logan 2,la cel din 2010 nu este si se poate ajunge la el si daca dai capitonajul la o parte din portbagaj,eu asa am facut
            aici este topic pentru probleme tehnice logan II !!
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • Dacă ar fi de la contactele electrice de la comenzi, mirosea a plastic/cauciuc în zona capacului superior al coloanei de direcție?

              Nu prea ar fi altceva pe acolo


              Uite un Renault Megane topindu-se în soarele italian:

              Comment


              • Originally posted by Fanez View Post
                Mi s-a indoit (nu stiu cum se numeste chestia asta). E de la soarele care batea prin parbriz sau vreo "incingere" anormala?
                Mi s-a parut ca maneta blocului de lumini e "prea calda" dar am pus-o pe seama faptului ca am pornit caldura si aeratorul din stanga batea direct in ea.
                E cochilie volan și cam aia e forma ei
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • mirosea a plastic/cauciuc în zona capacului superior al coloanei de directie?
                  Mi s-a parut oarecum. Am zis ca e de la aeroterma. Nu era atat de persistent incat sa-mi pun probleme.

                  Originally posted by t0rquemada View Post
                  E cochilie volan i cam aia e forma ei
                  N-a prea fost asa pana ieri.
                  Stiu sigur ca doar am sters-o de praf de multe ori.
                  Last edited by Fanez; 27 September 2017, 18:54. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Zici tu, așa e reperul din 2012 până în prezent
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Inseamna ca n-am bagat de seama pana ieri.

                      Comment


                      • Scuze daca e Off topic.....modul Eco,ce intelegeti de la el,eu in afara de faptul ca acceleratia raspunde mai greu,un consum de _~0.7-1 litru un minus nu gasesc altceva.daca se merge cu el activat creaza ceva probleme masinii?eu am mers foarte putin..100 km maxim

                        Comment


                        • Cred ca mai multe probleme ar genera mersul subturat... Dacă schimbam cum zice gsi... Insa eu nu prea pot sa merg cum vrea mașina... Tot schimb aproape de 3000

                          Comment


                          • Iar începem... acum episodul ECO



                            Ca de obicei, atenție la data postării !
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Eu merg prin oraș cu modul eco și pot sa zic ca a scăzut consumul de benzina și asa e drumul aglomerat ca n-ai unde sa zburli.

                              Comment


                              • Sincer, chiar nu vad ce sa se strice. Poate eventual sa prelungeasca viata masinii (motorul nu mai este asa solicitat, alternatorul merge intr-un ritm mai lejer...toate sunt mai "relaxate").
                                Eu in oras aproape exclusiv cu eco merg.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google