Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu alt program eroarea este asta.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • E normal, mai ales că e gpl aftermarket. Tipul ăla de motor (motor+calculator de injecție) nu a avut gpl de fabrică
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Atasat procedura de diagnosticare (in limba romana) a erorii DTC017009 pentru un X52 0.9 TCe H4B:
        Attached Files

        Comment


        • LE: acum am vazut ca in postul 10261 injectia este 11739 EMS3140_0C00_3A0_V01_$54 ….

          Comment


          • Salutare, am și eu o problema, mașina face niște figuri de când am luat-o. Câteodată, de obicei când e cald afara, peste 30 de grade toate calculatoarele își iau eroare și mi se aprind toți martorii în bord. Pe tester după ce șterg erorile rămâne doar eroarea DF24 eroare comunicație CAN - informație absenta. Pompa de servo direcție a fost schimbată, pe Clip servodirectia apare neinstalata și nu a fost pus modelul care trebuie din ce mi-a spus cineva și făcută o improvizație la fire, a fost luat un plus de la alternator, și alt cablu luat de prin tabloul de siguranțe. Din ce am văzut pompa are 2 fire portocalii și unul mov, la unul din firele portocalii a fost legat un cablu de la alternator și la celalalt fir portocaliu l au legat de prin tablou, ala mov l au lăsat în aer
            Ideea e ca mașina face asa doar ziua când e cald, seara nu face deloc când sunt sub 30 de grade
            IMG_20230712_155202.jpg

            ​​​​ Screenshot_2023-07-13-13-42-53-85_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

            Comment


            • Salutare, am și eu o problema, mașina face niște figuri de când am luat-o. Câteodată, de obicei când e cald afara, peste 30 de grade toate calculatoarele își iau eroare și mi se aprind toți martorii în bord. Pe tester după ce șterg erorile rămâne doar eroarea DF24 eroare comunicație CAN - informație absenta. Pompa de servo direcție a fost schimbată, pe Clip servodirectia apare neinstalata și nu a fost pus modelul care trebuie din ce mi-a spus cineva și făcută o improvizație la fire, a fost luat un plus de la alternator, și alt cablu luat de prin tabloul de siguranțe. Din ce am văzut pompa are 2 fire portocalii și unul mov, la unul din firele portocalii a fost legat un cablu de la alternator și la celalalt fir portocaliu l au legat de prin tablou, ala mov l au lăsat în aer
              Ideea e ca mașina face asa doar ziua când e cald, seara nu face deloc când sunt sub 30 de grade


              ​​​​
              Attached Files
              Last edited by 77sky; 13 July 2023, 15:22.

              Comment


              • Și care e problema? Scoatem globul de cristal să vedem ce mașină e, mai ales că e pompă servo de Logan I și tu intrebi pe secțiunea de Logan II ?!
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Am vrut sa editez postarea dar nu am reușit, din greșeală a postat și de 2 ori. E vorba de un Logan 2 1.5 euro 6 cu adblue. Ziua când este cald mi se aprind toți martorii în bord și trebuie sa opresc masina vreo 2 minute. După își revine. Face asa doar când este cald, seara nu face niciodată.
                  Sa fie toata problema de la pompa?
                  Attached Files
                  Last edited by 77sky; 13 July 2023, 15:22.

                  Comment


                  • Update la problema mea cu codul de eroare DF 398,cauza a fost sonda oxigen amonte,cod piesă 226930618r.Am zis să postez și rezolvarea,poate folosește cuiva pe viitor.Drumuri bune!
                    P.S. Problemă apărută la 175.000 km Logan 0.9 din 2019 cu gpl aftermarket Tomasetto.

                    Comment


                    • Originally posted by danLaza View Post
                      Bună ziua tuturor. Știu că nu sunt pe forumul care trebuie dar nu știu unde altundeva să caut. Am un sandero stepway 2 2016 și de vreo 3 luni de zile mi s-au întrerupt firele (în burduful) de la haion. Tot de atunci funcționează numai martorul de ușă deschisă (care în curând va ceda și el). Dorința mea care este, să mă ajute cineva cu un cod al unei instalații noi pentru că nu am găsit nici unde să cumpăr nici măcar la dezmembrări. Mulțumesc anticipat pentru orice ajutor sau răspuns. Un weekend plăcut tuturor.


                      Salut Dan,
                      Raspund aici, cred ca tine de probleme tehnice si poate informatiile sunt de folos si altor colegi de forum.
                      Daca este vorba de burduful din poza atasata putin probabil ca vei gasi coduri OE pentru cablaj. Dar cred ca poti rezolva si singur aceasta problema, este ceva de lucru dar nu cred ca este asa de complicat, poti reface cablajul \circuitele.
                      Atasez schemele electrice pentru inchidere haion, stop central, motor stergator haion, dezaburire (destul de probabil ca unele sunt “afectate”), locatiile si mufele, ai si culorile firelor (unele insa pot sa difere) si mai ales sectiunile lor, plus racordarea R297, unii pini pot sa difere functie de dotari dar componentele mentionate anterior tot pe pinii 1, 2, 13, 14, 15, 16 sunt. In capturi am facut si sublinierile \adnotarile necesare, daca mai ai nevoie de alte informatii vedem.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Atasat si cateva vederi explodate cu elemente din haion:
                        Attached Files

                        Comment


                        • Iar in caz ca este nevoie si mufele din UCH cu pinii aferenti (mai ales din cea maro):
                          Attached Files

                          Comment


                          • Iar in haion se mai afla si comutatorul haion (154) pe pinul 8 din racordarea R297 fir verde si masa MG fir negru, detalii despre acesta am mai oferit pe forum, atasez si aici schema electrica si mufa comutatorului ca sa fie toate intr-un singur loc.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Salutare întâmpin o problema cu GSI la schimbarea treptelor de viteza.Pana in treapta a 3 a indica ok in urcare cum dau treapta a 4 a si a 5 a indiferent de turatie la turometru adică am apăsat si până la fund pedala de accelerație indica săgeata în jos sa bag treapta inferioara .Ce poate fii?

                              Comment


                              • La vreun Service dacia ai întrebat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google