Salut, as vrea si eu sa pun acele "perdelute" la masina, nu prea as vrea folie, poate ionizare.. sa rmân la subiect, am gasit niste perdelute speciale pentru Logan2, dar în poza nu e modelul cu facelift dar cred ca se potrivesc, tip jaluzele nu am reusit sa gasesc.
Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk
Accesorii Logan 2
Collapse
X
-
Eu am niste "perdelute" la geamurile spate, si sunt utile si la securitate- nu prea se mai vede in spate- nu am pus folii- si am vazut ca vara, pe langa umbra pe care o fac vara, este simtitor mai racoare in spate decat in fata, daca masina a stationat in soare, chiar daca si in parbriz si la luneta pun acele protectii anti uv
Leave a comment:
-
Mp74 ms pt raspuns...nu mi.a trecut prin cap ca as putea sa le iau degeaba.Sotia si.asa are probleme in masina,daca mai pun si perdelute.....!!!
Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Leave a comment:
-
perdeluțe - doar la staționare, doar dacă nu aveți folie
Aveți mare grijă cu perdeluțele pe logan. Creează senzația de vertij pasagerilor în mers. Le recomand doar dacă nu aveți folie antiUV pe geamuri pe perioada de staționare a mașini ca protecție la ”coacerea ” de la UV a interiorului.
Leave a comment:
-
Salut!
As dori sa achizitionez si eu tava pentru roata de rezeva!
Un link sau daca te ocupi cu vanzarea de astfel de accesorii poate ma poti ajuta.
Leave a comment:
-
Din pacate cei cu anuntul mi-au cerut 900 lei pe carlig (cu instalatie si montaj), nicio legatura cu pretul afisat acolo. Pe unde am mai intrebat cereau 800. Ce e scump e montajul, 250 lei, mi se pare enorm in conditiile in care tu vinzi si carligul si iei adaos si de pe el.
Leave a comment:
-
Originally posted by horatiuc View PostSuportul de plafon merge doar pe distante scurte, adica pana in 3-400 km. Daca vrei sa mergi in concediu in Austria, Frana, Italia cu 4 biciclete pe main e cam nasoal treaba, mai ales pe Logan. La 135 km/h (în cazul în care mai ajungi la viteza aia) te bate vântul în toate prile iar când treci pe lâng un TIR e sport periculos...
Cu suportul profesional pe cârlig (care e destul de scump, e drept) stabilitatea mainii nu are mai deloc de suferit iar adaosul la consum e foarte mic, gen 0.2l/100.
Altfel, pentru utilizatorii ocazionali, pe main e perfect. Eu am biciclete mai mereu cu mine, am i un mic second job în domeniu.
@stoicanu - mersi de anun, cine sunt? C din imaginea aia nu vd niciun contact! Sunt de aici de pe forum?
Nu sunt pe forum
Sunt olx
Cu placere
Sent from my iPhone using Tapatalk
Leave a comment:
-
Cu bicicleta merg in jurul Bucurestiului, deci drumurile vor fi de maxim 100-150km
.
Nu sunt rider profesionist, merg la o plimbare lejera, de weekend, plus 2-3 concursuri pe an
. Pentru mine este ideal
Leave a comment:
-
Suportul de plafon merge doar pe distante scurte, adica pana in 3-400 km. Daca vrei sa mergi in concediu in Austria, Franța, Italia cu 4 biciclete pe mașină e cam nasoală treaba, mai ales pe Logan. La 135 km/h (în cazul în care mai ajungi la viteza aia) te bate vântul în toate părțile iar când treci pe lângă un TIR e sport periculos...Originally posted by m3dic911 View PostSau iti iei bare plafon + suport bicicleta plafon.
Cu suportul profesional pe cârlig (care e destul de scump, e drept) stabilitatea mașinii nu are mai deloc de suferit iar adaosul la consum e foarte mic, gen 0.2l/100.
Altfel, pentru utilizatorii ocazionali, pe mașină e perfect. Eu am biciclete mai mereu cu mine, am și un mic second job în domeniu.
@stoicanu - mersi de anunț, cine sunt? Că din imaginea aia nu văd niciun contact! Sunt de aici de pe forum?
Leave a comment:
-
Sau iti iei bare plafon + suport bicicleta plafon. Am avut si eu aceeasi dilema existentiala.Originally posted by horatiuc View PostPai e vreo 400 lei cârligul, vreo 150 lei instalația și vreo 150 lei montajul pe la magazine, așa se adună 7-800 lei. Eu vreau să pun pe el suportul de biciclete, nu e nevoie de nu știu ce calitate, că nu o să trag cu mașina vreun yacht de 3 tone
Personal, am optat pentru bare plafon (sistemul cumparat de la Norauto, brandul lor, dar este de fapt produs de Thule, in Suedia), care a costat 310 lei + 184 lei suport pentru 2 biciclete. Montajul il fac eu, ca nu e operatie pe creier.
Leave a comment:
-
au si pentru Logan 2 (am sunat eu pentru un Mcv) pretul final este undeva pe la 485 ron fara montaj cu kit instalatie electrica pe CAN,el vine cu kit universal.
kit 7 pini (pentru remorca)este doar priza si firele
kit 13 pini (pentru rulota)
recomand kit-ul de montaj pe CAN,ai cutiuta si mufe de legatura la instalatia electrica a masinii,nu se taie nimik bonus ai un fir separat de plus(forta) protejat de siguranta in instaltaia masinii
Leave a comment:
-
Pai e vreo 400 lei cârligul, vreo 150 lei instalația și vreo 150 lei montajul pe la magazine, așa se adună 7-800 lei. Eu vreau să pun pe el suportul de biciclete, nu e nevoie de nu știu ce calitate, că nu o să trag cu mașina vreun yacht de 3 tone
Leave a comment:
-
Probabil merita datorita calitati
Eu am cumparat bare pentru portbagaj de origine si sunt foarte rezistente
Probabil acelas lucru si cu carligul de remorcare
Cei drept diferenta este cam mare
Desi cred ca prin magazine gasesti si la 300-400 RON
Sent from my iPhone using Tapatalk
Leave a comment:


Leave a comment: