Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mie mi-au preparat un creion dupa codul culorii de pe masina. Oricum nu este chiar identica, este o idee mai inchisa.

    Comment


    • Originally posted by Crs. Sandel View Post
      Acel deflector nu se monteaza la masinile destinate pietei din Romania. Se poate monta la orice motorizare. Eu am facut presiuni si mi l-au montat "free", altii l-au platit.
      Stiu discutia pe acre am avut-o....numai ca, si in Romania sunt masinii cu acel deflector la care proprietarii nu au facut presiuni
      Cum se aplica logic asta ?!?!?!
      Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

      Comment


      • Eu nu am facut presiuni si mi-am cumparat singur deflector de aer si le-am montat. Mie la VC mi-au zis ca doar masinile de export beneficiaza de acel element.

        Comment


        • Originally posted by bobbyred View Post
          Stiu discutia pe acre am avut-o....numai ca, si in Romania sunt masinii cu acel deflector la care proprietarii nu au facut presiuni
          Cum se aplica logic asta ?!?!?!
          Pai la inceput se montau din fabrica, mai apoi nu s-au m-ai montat. daca o masina se prodce 3 ani, nu insemna ca dupa 3 ani are exact aceleasi componente ca primele fabricate. La unele se renunta (deflectoarele), altele se inlocuiesc, apar altele noi (gen monitorizarea presiunii in pneuri) .
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Originally posted by aris86 View Post
            Eu nu am facut presiuni si mi-am cumparat singur deflector de aer si le-am montat. Mie la VC mi-au zis ca doar masinile de export beneficiaza de acel element.
            Spune-mi te rog cat te-a costat + manopera - acel deflector de aer.
            Multumesc.

            Comment


            • 169 deflector aer, plus 50 ron deflector aer roti fata. Manopera a fost 75 ron, dar am platit suplimentar 18 nipluri de fixare x 12 ron/buc.
              Cel mai bine sa iti cumperi niplurile de fixare din magazine de specialitate, conform codului de factura la vremea respectiva am gasit pe net la 10 ron/buc.

              Comment


              • cu ce te ajuta deflectorul asta?
                My ride

                Comment


                • Am inteles "Lucru Romanesc" pana la urma aplic solutia lui Aris 86 sa vorbesc pe la Pitesti ...
                  Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                  Comment


                  • Azi dupa un drum de 15 km am tras la un moment dat pe dreapta sa las pe cineva si mi s-a parut ca ii cam galagioasa masina stand pe loc, cand m-am uitat in bord statea putin turata (pe la 900 rpm, fata de 750 rpm in mod normal), iar cand m-am dat jos in spatele ei era un miros neplacut, care venea clar de la masina. A durat vreo 5-10 minute perioada cat a stat turata, apoi a scazut la turatia normala de ralanti si incet incet a disparut si mirosul. N-am oprit deloc motorul, am stat afara langa masina pana a revenit persoana respectiva, iar dupa vreo 10 minute dupa ce a scazut turatia la normal am plecat mai departe.

                    Presupun ca a fost regenerarea filtrului de particule, nu? Din cate stiu cam asa se comporta cand incepe regenerarea.
                    Last edited by epuru; 24 March 2015, 21:28.
                    Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156

                    Comment


                    • Corect. Cam ăla e comportamentul.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • numa sa n-o apuce curatarea filtrului cand faci ITP-ul
                        RTFM

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          Corect. Cam ăla e comportamentul.
                          Merci! Banuiam ca asta s-a intamplat, dar am vrut sa fiu sigur. Ii prima oara in 16200 km cand am surprins regenerarea in actiune, probabil pana acum s-a intiamplat de fiecare data in mers si n-am simtit-o. Pacat ca nu este un martor in bord care sa anunte ca se face regenerarea pentru a nu opri motorul.

                          Originally posted by dadan View Post
                          numa sa n-o apuce curatarea filtrului cand faci ITP-ul
                          Nu-i bai, merg cu ea sa dau o tura si ma intorc in juma' de ora. )
                          Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156

                          Comment


                          • ZIUA BUNA TUTUROR !! Sunt foarte decis sa achizitionez un Logan MCV II nou dar sunt intr-un impas .....locuiesc in franta si l-am vazut in concesionariu ( full option ) in jur de 14.000 € , in RO poate ajunge mai ieftin ?? . Mentionez ca full option l-am vazut la mintea mea , nu stiu ce optiuni are Dacia Logan si nici nu m-am targuit , asta era pretul afisat ....
                            VA MULTUMESC TUTUROR ANTICIPAT !

                            Comment


                            • Da, mult mai ieftin.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Eu in afara de tapiterie piele, si pack look (geamuri electrice spate si genti de aluminiu) am pus tot ce sa putut pune pe ea si am ajung la 14000 cu tot cu casco pe 1 an. Si pana acum eu zic ca merita investitia intrun MCV

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google