Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Gil26 View Post
    Salut,
    Daca este vorba de acest stutz pe care l-am incercuit in captura (pentru masina mea) in acesta se monteaza un furtun de transfer care probabil asigura “echilibrul” intre burdufele stanga si dreapta, daca burduful nu are stutz si implicit nu se foloseste acest furtun nu stiu ce “efect” are, poate ceilalti colegi iti vor raspunde mai bine \concret.
    Cred ca rolul ștuțului este de transfer aer de la un burduf la celalalt. In situatia cand virezi maxim sa se evite situatia in care burduful s-ar umfla ca un balon atunci cand este comprimat.
    Atunci cand virezi maxim, un burduf este comprimat iar celalat intins.

    Comment


    • Stie cineva ce inseamna ,,Suspensie cu amortizare ranforsata-TRSEV2 - tip de drum gravitate 2"? Am gasit pe magazine de piese 2 tipuri de amortizoare fata si nu stiu care sa cumpar. Si care este efectul acestei ranforsari? Sunt amortizoarele mai rigide/rezistente?

      Comment


      • Amortizoarele și arcurile se cumpără după ce se compară datele din vin (suspensie ranforsată, sarcină arcuri) cu punctele de vopsea de pe arcuri și amortizoare
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by decomarius View Post
          Stie cineva ce inseamna ,,Suspensie cu amortizare ranforsata-TRSEV2 - tip de drum gravitate 2"? Am gasit pe magazine de piese 2 tipuri de amortizoare fata si nu stiu care sa cumpar. Si care este efectul acestei ranforsari? Sunt amortizoarele mai rigide/rezistente?
          Cumpara ce e mai scump, intotdeauna e mai bun

          Stii si tu, ca noi barbatii, e mai mare e mai buna, ce e mai scump tot asa

          Comment


          • Nu stiu daca ex pe vreun taxi se cumpara tot ceea este mai mare, mai tare si mai scump, ca intotdeauna e mai bun si asa ii place barbatului (taximetrist)
            Dar asa cum bine s-a scris anterior codul OE al amortizoarelor si arcurilor se obtin pe baza seriei VIN si pe langa tipul de suspensie (ex cu amortizare ranforsataTRSEV2 - tip de drum gravitate 2) mai trebuie stiute si alte caracteristici, ex la arcurile spate chiar culoarea acestora, versiunea comerciala, masa suspendata, tipul de omologare, etc… atasat doar ca exemplu pentru o masina aleasa aleatoriu (dar cu TRSEV2)
            Apoi desigur ca pe langa codurile OE obtinute pe baza seriei de sasiu si a caracteristicilor masinii este bine sa se verifice si fizic pe masina culorile amortizoarelor si arcurilor (daca acestea coincid), inainte de achizitionare.
            Attached Files
            Last edited by Gil26; 8 October 2023, 21:21.

            Comment


            • Am inteles. Multumesc mult. Si in final tipul asta de suspensie cu care vine masina mea TRSEV2 cu ce difera fata de tipul de suspensie normala? Sunt mai rezistente amortizoarele la drum prost (plin de gropi) ?

              Comment


              • Raspunsul cunoaste nevasta ta, mai mare si mai tare e mai buna, sau nu e asa gile ?

                Comment


                • Daca doresti poti sa si detaliezi care este legatura intre nevasta colegului si intrebarea sa despre TRSEV2, eventual lasand ironia foarte ieftina (nici macar de doi lei) sa ii raspunzi si referitor la tipul de suspensie ...

                  Comment


                  • Ce-ti mai place caterinca . Din fericire e mica si buna.(nu intotdeauna mare inseamna si bun). Deci pana la urma sunt o raritate cu suspensia asta daca nu stie nimeni diferenta.

                    Comment


                    • Te ajută cu ceva dacă afli? Ai buget să schimbi tot trenul de rulare față și spate pentru un moft. Poți face rost de alte piese de RU, care chiar fac diferența?
                      Niște detalii sunt așa de secrete că nici ăia din reprezentanță nu au acce la ele, pentru cârcotași corespondenta puncte de culoare în Kg
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by decomarius View Post
                        ... Deci pana la urma sunt o raritate cu suspensia asta daca nu stie nimeni diferenta.
                        Nu, nu esti o “raritate”, si pe masina mea am “Reinforced suspension shock absorber TRSEV2 - Severity 2 road type”, si alti colegi pe care i-am ajutat cu diverse probleme tot acelasi tip de suspensie au pe masinile lor produse pentru RO, despre tipurile de suspensie poate sa fie o lunga discutie, iar codurile de culori asa cum s-a scris anterior este o “conventie” intre producatorul auto si cel de componente (caracteristicile arcurilor ex in N\mm, clasele acestora functie de inaltime, comprimare, variatia fortelor amortizorului la diferite curse si viteze de lucru, etc.), iar discutii despre asta au mai fost pe forum ex aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...tock#post51063 si nu numai.
                        Dar eu cand\daca voi avea vreo problema cu suspensia (arcuri, amortizoare) le voi schimba cu unele avand aceleasi caracteristici si coduri OE, nu imi bat capul cu asta.
                        Insa daca tot a venit vorba atasez si procedurile de demontare \montare ale amortizoarelor fata si spate plus vederile explodate ale celor doua punti inclusiv cuplurile de strangere de pe acolo.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Daca tot ati deschis subiectul cu bulinele de vopsea de pe arcuri.
                          La Logan II din 2019 cu doua buline portocalii suspensia se simte destul de rigida comparativ cu Logan I din 2008 cu o bulina alba.
                          Poate sa ne spuna cineva cate tipuri de arcuri s-au montat pe Logan II? Sau care e ordinea duritatii arcurilor in functie de bulinele de vopsea.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Multumesc de informatii cu privire la.amortizoare/arcuri.
                            inca o intrebare daca a mai schimbat cineva personal, filtrele de la instalatia gpl cu landi renzo din fabrica logan 2 ph2. Se pot schimba pe deasupra motorului sau trebuie sa dau scutul si pe.dedesubt?

                            Comment


                            • Pe deasupra. Nu e foarte complicat, dar putea fi si mai comod, vezi sa verifici sa nu ai scapari dupa.

                              Comment


                              • Salut, referitor la tensiunea de repaus a bateriei si starea de incarcare am gasit cateva tabele (ex atasat), rog daca se poate sa confirme sau infirme cineva aceste valori pentru o baterie EFB de pe X52 (Logan&Sandero II) cu incarcare pilotata sau chiar L&S3, mai ales la tensiuni sub 12V, SoC, SoH si\sau Ri. Sunt corecte \valabile sau nu? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google