Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dan Laza, da-mi voie sa iti arat cu ce esti de acord in comentariul lui Gabrieln1960.

    Are primul paragraf in care descrie confortul termic. Nu l-am negat niciodata. Eu am spus, si acum repet, in conditii stationare cele mai bune sunt parasolarele aluminizate, opace total. Ieftine si cele mai bune. Se monteaza in 2 minute pe trei laturi ale masinii. Argumentele date anterior "nu mai gasesc sauna in masina" tin de regimul stationar deci nu ne intereseaza, foliile sunt inferioare parasolarelor. In regim de mers, foliile au un avantaj. Ei bine, niste cercetatori chiar au calculat cam care ar fi scaderea de combustibil cauzata de folosirea mai lejera a AC-ului. Eu nu imi scot banii pe folii doar din asta, de exemplu. Dar exista un avantaj, destul de mic daca imi aduc aminte. Oricum nimeni nu este interesat de acest avantaj financiar, ca sa fim sinceri.

    Dupa care urmeaza mult mai mult text in acel comentariu care ne spune cum vizibilitatea nu este afectata. Lucruri care pur si simplu nu sunt adevarate. Fizic nu au cum sa fie adevarate pentru foliile 5%, 15% si chiar 50% in anumite conditii. Hai sa nu ne mai batem joc. Am si spus, iar acum repet, ca nu despre vizibilitatea "din timpul zilei" este discutia. Ci de cea de la ora 20-21 in zilele acestea, cu nori. Sau daca vreti dimineata, intre orele 5 si 6. Nu la ora 7 cand plecati voi la serviciu. Azi am plecat pe la 7:40 si era un soare iar lumina era ca la pranz intr-o zi de iarna. Sigur ca la ora 7 nu ai probleme de vizibilitate decat poate la foliile de 5%. Dar a sustine ca nu ai probleme de vizibilitate pe semi-intuneric este incorect.

    Gabrieln mai face o afirmatie despre "vizibilitatea obturata de stalp, nu de folie". Mare greseala, cred eu. Cand dai inapoi, da, este obturata de stalp. Cand verifici unghiul mort, te uiti CU COADA OCHIULUI. Mai ascultati inca o data clipul instructorului auto american. Mecanismul cand verificati unghiul mort nu este sa te intorci in scaun sa vezi cu ambii ochi stalpul spate. Ci sa (subliniez) culegi lumina/informatii cu coada ochiului, cand stai cu trunchiul orientat inca in fata si intorci pentru o mai putin de o secunda fata catre umar, la 90 de grade. Daca ai folie, exact ca si cu un aparat foto, trebuie sa tii capul orientat catre umar un timp mai lung, sa maresti timpul de expunere a retinei la lumina mult redusa prin folie. Iarasi, chestiuni fizico-chimice de nivel elementar ce nu pot fi contrazise logic. In acest timp, atentia ta nu mai este orientata catre fata. Odata ce ai cules informatii cu coada ochiului, daca este ceva in unghiul mort, creierul proceseaza aceasta informatie si te face sa te uiti mai atent acolo sa identifici ce este. Asta spunea omul, asta se intampla in realitate. Cand verifici unghiul mort in conditii de trafic, nu vezi stalpul, nu ai cum. Culegi informatii cu coada ochiului din lumina, atat cat vine, prin fereastra lateral-spate. Daca vezi stalpul, te-ai intors prea mult si nu mai esti atent la ce se intampla in fata.

    S-a mai mentionat farurile din spate printre avantaje? Voi nu aveti oglinda retrovizoare heliomata? Sanderica al meu are. Deci nu am probleme cu farurile din spate noaptea.

    La final gabrieln declara sus si tare ca si-ar pune inca o data folii fumurii. Poate acum 10 ani erau singura lui optiune. Azi nu. Azi tehnologia a avansat.
    Daca inteleg eu bine datele de la Llumar, iti poti pune folii care transmit 78% luminozitate iar reflexia energiei solare totale este 43% AIR 80 SR HPR. De ce ar cumpara cineva prostii fumurii de tipul ATR 35 CH SR HPR care transmit doar 38% luminozitate iar reflexia este de 44%? Cum sa te lipsesti de vizibilitate pe o mare parte a zilei iarna si toamna, cand luminozitatea de afara scade si apar norii, ploile? Aceasta decizie care nu se poate explica decat prin proasta informare.

    https://www.llumar.ro/date-folie/dat...folie-auto.pdf
    Last edited by gecmc94; 17 May 2019, 22:00.

    Comment


    • Rog un moderator să șteargă ultimele postări, inclusiv ale mele, până la urmă este un topic despre îmbunătățiri Logan, nu un versus. Se poate crea unul în acest sens unde să ne spargem capetele. Până una alta folia e legală. Dacă niște minți sus puse au legiferat asta, restul e cancan. Și poluăm topicul aiurea. Sincer, citesc forumul ăsta de câțiva ani tocmai pentru că am găsit oameni inteligenți pe-aici dar încrâncenarea unora e de-a dreptul puerilă. Cel puțin faza cu RCA a fost senzațională, mai ales venind din partea lui t0rquemada. Trăim într-o democrație, nu în Coreea de Nord.

      Comment


      • Pe ale tale, da, pentru ca sunt doar actiunile unui troll. Te crezi in Coreea de Nord sa spui tu ale carui opinii sa fie sterse? Frumos asa. Dar esti asteptat pe firul de discutii despre politica sa iti expui si intelegerea despre democratie (care nu este chiar asa cum o intelegi tu de libertate individuala lipsita de constrangeri). Sigur ca si tabla este legala. A fi legala nu este un argument. Si covorul pus in geamul lateral spate este legal. Si asta nu te face sofer responsabil. Este legal sa mergi cu anvelope de iarna la 45C la umbra. Ei si? Cu totii stim ca este o iresponsabilitate.

        Comment


        • Intamplator am eu pe vw folie pe geamuri. Asa am luat-o. Foarte slaba pe cele din fata. Pe geamurile din spate si luneta nu vezi inauntru. Masina e variant.
          ​​​​​​Nu scade vizibilitatea. Din interior se vede foarte bine afara chiar si prin geamurile din spate. Nu impiedica vizibilitatea din interior afara deloc, nici macar noaptea.
          Faza lunga din spate este deranjanta in continuare noaptea.
          E ok daca bate soarele, mai estompeaza ceva din lumina.
          Nu as da banii pe asa ceva. E scumpa chiar daca are ceva efect.
          Legislatia e adecvata, folia nu e un pericol si nici nu e de mare efect.

          Comment


          • gecmc94 din nefericire nu ai înțeles esențialul. Nu era vorba de ce e legal sau nu, ci de ceea ce ți-ar plăcea ție să fie legal sau nu. Dacă cei cu folie ți-au spus că nu sunt deranjați de ea, ci chiar îi ajută în diverse cazuri, pentru ce aversiunea față de ei? Tu îmi spui că nu e responsabil să mergi cu folia in geam? Eu îți spun că e, pentru că mă ajută pe soare puternic sau ca să nu se uite balaurii in mașină când e parcată sau să nu vadă ce transport. Ți-am spus că sunt mașini cu geamuri negre din fabrică, cu ce sunt astea mai cu moț?

            PS. Când am spus să se șteargă posturile, m-am referit la cele care nu aduc nicio contribuție la acest topic care nu este un versus. Am și spus să se facă unul de versus in care fiecare să-și dea cu părerea. Dar topicul e destul de poluat deja, nu cred că mai are rost.

            Comment


            • Vis a vis de retrovizoare....nu trebuie heliomata...sub ea/ in spate este un buton .
              Acel buton se utilizeaza noaptea....pentru a nu fi deranjat de luminile masinilor din spate.
              Logan 0.9 TCe 2018

              Comment


              • Salut!
                Vreau sa știu cum de poate activa funcția eco2 la medianav. Am ultimul tip de navigație din 2019, dar eco 2 nu apare decât în carte. Androidul auto funcționează bine.
                ​​​​​

                Comment


                • Daca tot este aprinsa discutia - cu folie/|"fara folie - am o intrebare pentru "cunoscatori". Unde se monteaza folia antiefractie auto? Pe geamurile "termopan" este la interior , pentru cele peste 3mp se monteaza si la exterior.

                  Comment


                  • In postarea #5995 exista un link cu informatii despre montajul foliilor. Daca nu gasesti acolo ceea ce cauti uite inca unul cu lista atelierelor autorizate de RAR pentru aceasta operatie: http://www.rarom.ro/?page_id=895 Fa-i o vizita celui mai apropiat de domiciliu (sau suna pe oricare altul) si o sa primesti raspunsurile dorite.

                    Interpretarea mea este ca folia (indiferent de natura ei) se pune doar pe suprafata interioara a geamului.

                    Comment


                    • Revin cu poza cum au fost montate amplificatorul și subwoofer-ul (în portbagaj, prinse de polița unde este al treilea stop). Cablurile sunt tot de la ”Focal”
                      Attached Files

                      Comment


                      • Dupa primele sute de km cu Loganul am remarcat anumite aspecte care necesita o rezolvare rapida:
                        1. Tunelul spate, care este mochetat, trebuie sa aiba un soi de protectie pentru ca pasagerii spate vrand nevrand, pun picioarele acolo si o murdaresc, apoi se curata greu. Am cautat protectii tunel dedicate dar erau inguste si nu acopereau toata suprafata. Drept urmare o sa confectionez dintr-un pres de mocheta, o bucata care sa fie decupata la fix pe tunel pana la plasticul de la frana de mana si pe margine voi pune arici cu dublu adeziv.

                        2. Lumina in interior, foarte slaba, iar in spate nu exista deloc. Plafoniera cu toate ca este lata, are un singur bec. Am vazut pe net plafoniere cu 3 becuri dar am observat ca sunt si de 2-3 dimensiuni. Ma puteti ajuta cu un link ceva compatibil? Si nu as vrea sa pierd garantia sa zica Dacia ca am umblat la instalatia electrica...

                        3. La portbagaj este destul de incomoda deschiderea. La sandero stepway am vazut ca au scobit bara tocmai ca sa poti baga mana pe sub el dar la logan canci...se poate face ceva?

                        4. Marginea podelei care nu are protectie de plastic se va murdari foarte repede. Singura solutie este sa comand plasticele de pe AliExpress de la tipul ala care are absoluti toate plasticele, inclusiv protectia de tunel sub forma de plastic... pacat ca are preturi foarte mari la transport, uneori mai mari decat produsul.

                        Pana acum am achizitionat protectie portbagaj de cauciuc pe forma portbagajului si este foarte ok. Recomand. In prima poza ridicasem eu de ea, din acest motiv sta in sus. Dupa ce o aranjez sta ca in cealalta poza.
                        Attached Files

                        Comment


                        • am si eu aceeasi protectie de portbagaj, dupa 1.5 ani arata inca bine, nu s-a rupt. Cat mai este acum? eu am dat 63 de lei.

                          Comment



                          • Pentru tunelul median am luat asta https://rimi.ro/presuri-covorase-cau...pate-2135.html
                            dar de aici https://www.auto100.ro/auto-covorase...gum_45198.html

                            Sub covorul șoferului, la pedalier am pus o chestie din asta https://www.leroymerlin.ro/products/...e-culori/15058, dar gri.
                            Toată mizeria de pe pantofi rămâne pe ea, nu mai curge sub covorașul auto.
                            Last edited by anduvirgil; 20 May 2019, 15:10.
                            Logan 0.9 TCe 2018

                            Comment


                            • oBED Da... 60-70 lei ceva de genul asta. Gasisem si de la Umbrella dar nu era turnata dupa forma portbagajului, fiind doar patrata.

                              anduvirgil Ms de info. O sa masor sa vad daca s-ar incadra. Bine punctat cu pedalierul. Si acolo am constatat ca se pune praf si tarana de la picioare si se curata greu. Din fabrica Teck roadul a venit cu niste presuri din mocheta foarte mici care abia acopera pedalierul, iar de la dealer am primit presurile de cauciuc care sunt ceva mai lungi dar tot nu sunt pana sus cat sa protejeze toata zona. Sau putem sa punem asta....

                              Comment


                              • Scump plasticul ...mai bine așa ceva https://www.autolux.ro/set-covorase-....-bit2-h08416/
                                Logan 0.9 TCe 2018

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google