Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In mine erau sa intre de 2 ori unii cu folie foarte densa pt ca eram in unghiul mort. Daca nu ar fi avut folie, m-ar fi vazut cu coltul ochiului (am analizat pe filmare dupa).

    Comment



    • da' voi stiti ca nu e neaparat sa va puneti doar de aia de 5%. stiti, desigur, ca sint si mai "light", de 35-50-75%.

      Comment


      • Iar eu era sa fiu lovit de masina acum 2 ore, pe la ora 20, pe trecerea de pietoni si culoarea verde. Masina virase dreapta de pe bdul Unirii catre Mall, iar eu eram la cel putin 2 m pe trecere. In patania asta s-au aplicat toate "aberatiile" de care am discutat recent.

        - Am asteptat sa vad reactia soferului inainte de a mai face inca un pas, in plus de cei 2 m cat ma aflam pe banda intai, acel pas in plus m-ar fi pus in fata masinii. Am renuntat sa mai fac pasul atunci cand cu vreo 2 m inainte de locul in care m-as fi asteptat sa se opreasca masina fara sa calce trecerea, soferul/soferita a intors capul catre stanga, sa vada ceva (nu stiu ce). Faptul ca nu aveam eye contact cu soferul m-a facut sa devin defensiv. Eram pregatit sa sar inapoi.

        - Luminozitatea scazuta de la ora 20 (dar departe totusi de a fi intuneric) si ploaia de intensitate medie au facut soferul sa nu ma poata vedea prin parbriz, desi nu eram imbracat in negru ci intr-un gri foarte deschis, cu un tricou aproape bleu, si umbrela. Asta este o dovada in plus ca prin geamul lateral spate acoperit de folie mai intunecata, vizibilitatea ar fi fost zero. Cand spun ca nu m-a vazut, asta inseamna ca de fapt creierul lui/ei nu a recunoscut forma mea drept pieton. Sunt sigur ca ochiul a vazut ceva, ceva, dar din cauza conditiilor de luminozitate diferite de "normal", nu a putut identifica si recunoaste forma de pieton.

        Si da, maskatu, am ceva contra celor mai multi posesori de folii intunecate. Multi romani sunt soferi destul de prosti, care in plus mai sunt si iresponsabili la volan folosind diverse accesorii. Asta mai trebuia, sa isi puna si chestii care le limiteaza stimulii pe care i-ar fi putut procesa atunci cand ar fi fost oarecum atenti.
        Last edited by gecmc94; 16 May 2019, 21:50.

        Comment


        • Gata, m-ai convins! Ai perfecta dreptate! Dar nu te lăsa: fă-te parlamentar și baga o lege cu RCA 250% in plus pentru cei cu folie și 80% reducere pentru cei cu perdeluțe. Și cine nu se supune, la canal cu ei!

          Comment


          • Eu nu m-as grozavi cu talentele tale de sofer care se asigura (nici nu stiu daca te asiguri, tu doar spui ca nu ai avut accidente). Cand conduci un van de talia acelui Mercedes sa stii ca esti ferit de ceilalti. Nici ca biciclist (si la fel gandeste orice conducator de doua roti), nici ca sofer de masina mica nu as sta prea mult in unghiul tau mort. Desi ferestrele laterale sunt semnificativ mai mari decat ale unei masini mici.
            Last edited by gecmc94; 16 May 2019, 22:36.

            Comment


            • Cine a zis că mă asigur? Carmaggedon scrie pe mine. Fuge toată lumea din fața, lateralele și spatele meu! Că e neagră și cu geamuri fumurii! Ambulanța neagră! Dar să nu mai insist, ți-am spus deja că m-ai convins. Mâine mă predau! Oricum, ce ai povestit mai devreme cu trecerea de pietoni nu are nicio legătură cu folia sau perdelele, adică era o aberație. Suntem o democrație, sau asta cred eu, fiecare e liber să-și pună cruciulițe și plușuri și volan pe dreapta și să vorbească la telefon și să nu poarte centura și să aibă becuri cu spanac care să orbeasca șoferii fără perdeluțe sau folie.

              Comment


              • As interzice masinilor cu volan pe dreapta sa circule mai mult de 3 luni

                Comment


                • Insa povestea din seara asta are legatura cu folia pe parbriz despre care am scris ieri sau alaltaieri. Soferul a fost neatent fara folie, cu parbrizul clar dar conditii de luminozitate scazuta. Putea fi neatent si cu o folie pe parbriz. Insa faptul ca eu am putut vedea in interiorul masinii ca era neatent mi-a permis sa evit un accident, masina trecand la un pas de mine, soferul vazandu-ma doar cand ma depasise. Si acesta este un motiv puternic pentru care parbrizul sa nu poata fi omologat ca "innegrit" sau metalizat, etc. Deci nu doar maximizarea vizibilitatii din interior in exterior (daca soferul este neatent, asta nu conteaza), cat si vizibilitatea din exterior in interior (din motive de control al fortelor de ordine dar si din motive de auto-aparare).

                  Comment


                  • Îmi cer scuze că întreb despre altceva, ați montat așa ceva: https://www.aliexpress.com/item/Plat...950736810.html ?
                    Acestea: https://www.aliexpress.com/item/Prot...996161110.html ajută la ceva? Vă mulțumesc.

                    Comment




                    • In linkul de mai sus gasiti instructiunile legale pentru montarea foliilor emise de RAR conform normelor europene.

                      Lasand la o parte polemica, din experienta mea de pana acum pot spune urmatoarele:
                      - prezenta foliilor asigura un plus de confort termic in habitaclu in timpul deplasarii autoturismului. Desi poate ca aspectul exterior (din punct de vedere estetic) nu este imbunatatit (chestie de gusturi), primeaza totusi gradul sporit de confort.
                      - prezenta foliilor montate legal, adica respectand normele din linkul de mai sus (luneta, geamuri laterale spate si geamuri laterale fata) nu afecteaza in niciun fel de situatie vizibilitatea prin parbriz si prin geamurile laterale fata;
                      - prezenta foliilor montate legal nu afecteaza vizibilitatea, in timpul zilei, nici la schimbarea directiei de mers (stanga sau dreapta) sau la intoarcerea autoturismului. In ceea ce priveste unghiul mort, daca nu te asiguri temeinic, exista acelasi risc de accident atat cu folie cat si fara. Chiar in aceasta dimineata am fost curios sa vad daca folia spate de pe partea soferului are efect negativ. Nici vorba, vizibilitatea in campul periferic este obturata de stalp si nu de folie. Nici cea din dreapta spate nu deranjeaza absolut deloc. Daca esti un sofer corect te asiguri atat prin retrovizoare cat si prin intoarcerea capului eliminand astfel orice ipotetic risc.
                      - prezenta foliilor montate legal afecteaza partial vizibilitatea, in timpul noptii, pentru partea dreapta spate si pentru mersul cu spatele. Este adevarat ca pe timpul noptii vizibilitatea prin geamul lateral dreapta spate este drastic redusa dar doar daca drumul nu este iluminat corespunzator. La fel si la mersul cu spatele, daca nu exista niciun fel de iluminat public, nu se vede aproape deloc. Eu am pus folie pe luneta pentru ca am atat senzori cat si camera iar lumina oferita de lampa de mers inapoi este mai mult decat suficienta pentru orice manevra efectuata cu spatele. Chiar in conditiile de iluminare slaba a drumurilor sau chiar in lipsa totala a iluminatului luminile celorlalti participanti la trafic se vad suficient de clar pentru a fi constienti de existenta lor. Trebuie doar sa stii sa apreciezi corect distanta pana la ei. In plus, pe timpul noptii, nu mai esti orbit absolut deloc nici macar de cei care vin din spate cu faza lunga.

                      Astea sunt impresiile mele rezultate din experienta avuta pana acum cu aceste folii. Oricand as cumpara o masina cu geamurii fumurii sau daca nu, as monta oricand folii pe una care nu are.

                      Comment


                      • Destule condiții de montaj....

                        Last edited by anduvirgil; 17 May 2019, 09:08.
                        Logan 0.9 TCe 2018

                        Comment


                        • Am gasit un centru care aplica folii (notat pe site-ul LLumar Romania ca si montator premium) care are folii Esprit la 350 , Comfort la 500 si Avantgard (ceramice) la 650 pentru Logan. Cred ca voi merge pe varianta de mijloc si am inteles ca se pot demonta fetele de usi si geamurile pentru a fi montate dupa perii si a nu exista riscul sa se agate. Aveti idee daca usile noi mai vin cu vreun mastic care odata date jos usile trebuie repus, sau este plug and play?

                          Multumesc

                          Comment


                          • Personal nu recomand demontarea totală a fetelor de uși și a geamurilor. La mine cel care mi-a aplicat foliie si are licență RAR din 2002 m-a întrebat cum prefer dacă vreau să scoată panoul de tot sau nu si tot la sfatul lui a rămas să scoata doar periile si a declipsat doar partea de sus a panourilor de ușă pentru a avea acces cu spatula către baza geamului astfel încât când geamul este ridicat complet marginea foliei să fie câțiva centimetri sub perie pentru a nu agața marginea foliei.
                            La demontarea totală a panourilor de ușă se pot rupe din suporți care fixează panoul dar se aplica folia pe toată suprafața geamului până la marginea inferioară pe care oricum n-o s-o vezi niciodată decât demontand panoul.
                            Depinde de preferinta ta cum vrei sa faci dar și de priceperea montatorului si este bine să te sfătuiești cu el.
                            Ca idee tot pe Llumar varianta de mijloc am mers si eu (500ron)

                            Comment


                            • Ii dau dreptate d-nului gabrieln1960 in legătură cu foliile montate pe mașină (luneta+uși spate). Cui nu ii place să nu-și pună. Cat despre vizibilitatea celorlalți participanți la trafic în masina mea ,îmi rezerv dreptul la intimitatea oferita de folie.

                              Comment


                              • Ați montat/ monta un astfel de întrerupător pentru protecție: https://www.youtube.com/watch?v=XUhXLsrZiE0 ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google