Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt interesante. Legat de lumini, am citit aici și am pus ”Night Breaker”-uri. Pe timp de ploaie, nu se vede mai nimic, parcă mergi cu farurile stinse. Nu le recomand (cel puțin din experiența mea). Ce becuri recomandați?

    Comment


    • Toate pe halogen sunt cu luminozitate scăzută pe ploaie, trebuie xenon/leduri.

      Comment


      • Nu sunt bune xenoanele pe ud. Eu am bixenon pe VW de fabrica cu becuri noi, originale. Nici nu vezi daca sunt aprinse.

        Comment


        • Nu știu ce faruri are Fiat 500, dar pe ploaie în Italia, noaptea nu am avut probeleme cu vizibilitatea. Poate tine și de calitatea asfaltului, care nu mai înghite lumina.

          Comment


          • Ce va relatez eu, este fix parerea mea si ce am constatat eu. Pe ploaie (si nu numai) un halogen premium este mai bun ca un halogen de 2 lei. poate si cu 50% mai bun in anumite conditii. Cand am avut Corsa C, avea halogen, lumina mizerabil, am pus halogen premium, lumina aproape ca un logan stock... Cand am pus xenon AM, gasisem doar de 8000K, alea ce bateau in albastru... Eu voiam 4000K da in ziua aia nu gasisem. Vreau sa zic ca aveam lumina nene, si desi multi comenteaza ca pe ud sau pe ceata sunt nasoale ca na sunt 8000k, vreau sa zic ca pe ud erau mai bune ca orice halogen premium, si pe ceata, cand nu ma ajuta nici mama proiectoarelor nici halogen nici nimic, rahaturile alea de xenon ieftin de 8000k cat bateau in fata, atata vedeam... Deci mult mai bine ca orice halogen, si asta am trait-o eu... Daca era ceata din aia nasoala rau, la fel, tot cu xenon am vazut mai bine. Dezavantaj, doar unul, primeam flashuri des... Dar si la seat primesc flashuri des, si am halogen, doar ca este unul foarte reusit... Si nu le am reglate sa bata in plopi... Dar daca drumul este valurit, cum se gaseste unu sa dea flash...
            Last edited by mumus; 12 May 2019, 11:03.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Culoarea de contrast pentru negru (asfalt/noapte) este galben/portocaliu, de aceea lumina galbuie este mai utila decat cea alb-albastra. In vremurile de mult apuse RFG-ul avea placi inmatriculare - portocaliu scris pe negru. A fost o vreme cand marcajele au fost si ele galbene, dar s-au dedicat doar celor temporare.

              Comment


              • Oricum xenon-ul este aproape istorie. Acum alegi intre halogen (pentru echiparile de baza) si LED (pentru versiunile superioare). Iar in viitorul apropiat o sa avem LED si la variantele standard iar pentru echiparile superioare un LED mai sofisticat.

                Comment


                • La Lidl au intrat niste chestiuni pentru auto.
                  Eu tocmai am cumparat jaluzele retractabile de 53 cm la pretul de 25 de lei / cutie de doua bucati.

                  Geamul de la Sandero are marginea superioara aproape orizontala (spre deosebire de alte masini). Iar latimea geamului mobil permite agatarea perfecta a jaluzelelor Ultimate Speed de 53 cm. Le puteti vedea in magazin, materialul este destul de opac, cu gaurele, nu este din sita/mesh ci dintr-un pvc.
                  Ce mai trebuie facut la ele este sa se scoata cele doua agatatori suplimentare pentru ventuze (probabil este nevoie la masinile la care muchia geamului nu este orizontala), ceea ce se face foarte usor, si apoi sa se aplice niste pasla autoadeziva (din aceea care se pune sub picioarele scaunelor) ca sa nu se produca zgomot din cauza trepidatiilor masinii, cand corpul metalic va lovi usor geamul.
                  geam_stepway.png

                  Comment


                  • Pune și tu o poza cu ele montate.

                    Comment


                    • Poftim pozele.
                      Nu am facut poze si din afara pentru ca nu se vedea nimic inauntru. Era prea mult soare.
                      De remarcat este ca marginea de jos nu este paralela cu plasticul usii. De aceea, pentru ca jaluzeaua sa stea dreapta paralel cu geamul si sa nu faca burta, am tras mai jos coltul din spate decat cel din fata. Asa a ajuns ventuza din spate sa stea invers, nu lipita de geam. Solutia este scoaterea ventuzei dar nu se poate face fara o rupere a materialului de cauciuc din care este ventuza facuta (urechea). Voi face asta dar deocamdata vreau sa ma asigur ca nu doresc sa le returnez.
                      Cu ocazia asta am observat ca pe interior, jos, langa geam, exista un sant de cam 1.5 cm adancime si 7-8 mm latime. Astfel jaluzeaua nu va avea nevoie decat de o ventuza, in fata, pentru a tine coltul de acolo. Coltul din spate va sta foarte bine in sant, fara sprijin suplimentar. Jaluzeaua se termina jos cu o tija de metal care intra perfect in acel sant.
                      Ultima poza, in care se vede o burta a jaluzelei, atunci nu lipisem ventuza din fata.
                      Attached Files
                      Last edited by gecmc94; 12 May 2019, 16:00.

                      Comment


                      • Am și eu perdeluțe de alea, luate anul trecut tot de la Lidl. Ce-mi place, mie personal, este că prin ele se vede OK, eu am pus și de aia mai lungă în spate pe lunetă, ziua se vede OK în oglinda retrovizoare. Singura problemă este că dacă stă mașina mult în soare se desfac ventuzele și cade perdeluța. Dar pentru 3 minute cât durează pusul la loc, e OK.

                        Comment


                        • gecmc94, merci de poze, arata fain. Sa le stăpânești sănătos.

                          Comment


                          • Pune folie..vei vedea diferenta..si ai garantie 7-10 ani, timp in care vei cheltui mai mult cu improvizatiile acestea.
                            Eu am pus de curand si alta viata in spate, copii sunt super incantati.
                            Inainte am incercat diverse variante de jaluzele dar aratau si aiurea si cand priveai afara parca te lua cu ameteli..

                            Comment


                            • Vali, pare ca un coleg le are deja de un an. Daca tin cel putin 3 ani, folosite doar atunci cand este soarele intens, atunci nici nu poate fi adevarat ce spui tu ca as cheltui mai mult. Nu vreau folii permanente, sunt un pericol public si nu aduc niciun avantaj important UV. Din punctul de vedere al respingerii radiatiei termice (nu UV), nimic nu bate foliile aluminizate pe care le pui in regim stationar al masinii, ele reflecta, foliile negre absorb (sa stiti si voi ca foliile negre isi fac treaba doar in mers, cand curentul de aer raceste geamurile, altfel, foliile negre sunt un blestem in regim stationar, ele absorb caldura in habitaclu ... sunt studii pe tema asta). Sunt blindat cu asa ceva pentru stationare. Am parasolare reflectorizante care pot acoperi 3 laturi ale masinii, parbriz, luneta si o laterala (instalarea lor nu dureaza mai mult de 3-5 minute si nu am nevoie de a patra latura .... pentru cine stie miscarea soarelui). Cel mai scump parasolar este cel de parbriz, din aluminiu aplicat pe carton. Ca exemplu, puteti sa il vedeti pe acesta https://www.emag.ro/parasolar-parbri.../pd/D6ZP37BBM/
                              Evident ca l-am luat din alta parte, de la Auchan, cred, noname, la 10-15 lei. Nu este pe folie de bule, ci pe carton iar stratul de aluminiu este mai gros. Sunt foarte multumit de el, intra in a treia vara si cred ca mai duce inca doua.
                              Last edited by gecmc94; 12 May 2019, 23:02.

                              Comment


                              • M-ar interesa să montez folii, dar folii care să fie la fel de transparente ca ferestrele din fabrică. Nu vreau să fie mai închise la culoare. Voi ați pus folie și pe parbriz? La fel fac și eu, acopăr cu parasolare ferestrele spre soare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google