Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 'Trepidatiile la pornirea la rece probabil ca se pot evita."
    Nu probabil, SIGUR se pot evita.
    " Cele din traficul bara la bara este mai greu".
    Eu nu am avut niciodata probleme cu trepidatiile in traficul bara la bara(circulat in Tm, CT, B, etc, ore de varf, dimineata, seara). Idee este ca daca eviti trepidatiile de dimineata cand apar prima data, nu se ajunge la alea din trafic in timpul zilei.

    Comment


    • De acord. Easy-rul asta e mai "gingas". Trebuie sa avem mai multa grija. Egal ca e JS3 sau TS4. Ca apoi incepe sa "clantene" din ce in ce mai tare (dupa cum au spus unii colegi pe acest topic). Si unii au spus de plecarea de pe loc, reverse sau in trafic (functie de agravarea problemei).

      Comment


      • Ma scuzati, dar ideea e ca nu ar trebui sa evit eu aceste trepidatii, adica sa fiu atent sa nu apara, ar trebui, ptr o masina noua, sa mearga normal fara sa stau cu stress ul evitarii acestor probleme. Si ati vorbit de evitarea acestor trepidatii. Cum le pot evita? Dimineata la prima pornire sa plec de pe loc in modul manual sau cum? Si in traficul bara la bara, cum as putea sa le evit? Pai am masina in fata, nu pot lua mereu complet piciorul de pe frana, masina ar merge prea repede (din inertie ajunge cam la 5 km la ora), asa ca sunt nevoit sa o controlez din frana. Atunci apar trepidatii nasoale. Sa comut si atunci pe modul manual? Oricum o sa merg in service, dar din ce am citit per aici nu prea exista rezolvare in acest moment, chiar daca se schimba ambreiajul, problema reapare..

        Comment


        • Sunt sigur ca schimbarea discurilor de frictiune cu unele mai performante ar putea sa faca diferenta. Oricum unele masini cu easy r vor iesi din garantie curand si probabil proprietarii se vor orienta si catre discuri cu garnituri de frictiune organice sau cu kevlar sau alte solutii ce ar putea remedia problema.

          Comment


          • Iata un ghid de evitare a trepidatiilor(la mine a functionat)
            Metoda 1. Dimineata la prima pornire se lasa motorul 5 min sau mai mult, sa se incalzeasca, dupa care se pleaca de pe loc, normal.
            Metoda 2. Daca nu este timp pentru incalzit motorul, se pleca de pe loc in modul M cu TR 2. La prima oprire(semafor, intersectie, etc) cutia o sa intre pe tr 1, se selecteaza din nou tr 2, cu care se pleaca de pe loc. Deci practic nu lasati masina sa plece de pe loc in tr 1, doar in tr 2. Acest lucru il faceti timp de aprox 5 min. Dupa acea se trece in modul D.
            Metoda 3... va urma.
            Toate acestea au efect daca trepidatiile nu sunt accentuate si au fost evitate de la inceput cand erau aproape insesizabile.
            Testat in continuare metoda 3 in fiecare dimineata{azi 6 grade) trepidatii 0. Aproape insesizabil ( nu sunt sigur daca mai sunt) la plecarea normala(fara nici o metoda). Va doresc trepidatii 0.
            Last edited by C.Mike; 2 October 2018, 21:27.

            Comment


            • La solicitarea de garanție, ne uităm la couterele de RN12345 și vedem că 1 e mai puțin folosită decât 2 și 3 apoi îi dăm un CID clientului
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Atunci rezolvati problema, ori ANPC.
                Sau mai rau actionare in instanta.
                Last edited by C.Mike; 2 October 2018, 21:47.

                Comment


                • Eu dupa a doua schimbare de ambreiaj cu aceeleasi simptome, sincer, as cere returnarea banilor pe motiv de "imposibilitate aducere produs la starea de conformitate".

                  Dar asta ar trebui mai multi sa o faca. Presiunea ajuta/forteaza dar daca este facuta de mai multi. Mai ales daca se incepe si o campanie media de popularizare a problemei...

                  Bineinteles ca asta presupune nervi, timp si ceva bani de "consumat".
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Este greu de facut asa ceva mai ales la noi , pentru ca te lupti cu un mamut (Renault) , la americani cand a fost cu scandalul dieselgate le-au cumparat masinile inapoi VW ! asta insemna drepturile consumatorului ! la noi este bataie de joc , si eu am avut cateva probleme ce necesitau rezolvare pe garantie , nu era vorba de vreun celebru CID , probleme arhi-cunoscute de catre utilizatori , gen Volan scorojit , spatar scaun cu joc anormal de mare , dar unele reprezentante sunt "montate" special de catre Dacia/Renault sa nu accepte schimbarea componentelor, cu replici "asteapta si tu sa se faca un joc mai mare la scaun" - adica sa treaca garantia sa platesti tu !
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Silviu
                      Toata stima, eu iti multumesc pentru gestul tau de a fi alaturi de noi, cei cu JS3. Orice sfat este binevenit. Sper ca si altii apreciaza. Pentru cine nu stie, Silviu nu are JS3 el are TS4 deci nu are problemele cu trepidatiile, nu are nimic de castigat. Unii ajuta altii.... no comment.

                      Comment


                      • Originally posted by prometheus View Post
                        Este greu de facut asa ceva mai ales la noi , pentru ca te lupti cu un mamut (Renault) , la americani cand a fost cu scandalul dieselgate le-au cumparat masinile inapoi VW ! asta insemna drepturile consumatorului ! la noi este bataie de joc , si eu am avut cateva probleme ce necesitau rezolvare pe garantie , nu era vorba de vreun celebru CID , probleme arhi-cunoscute de catre utilizatori , gen Volan scorojit , spatar scaun cu joc anormal de mare , dar unele reprezentante sunt "montate" special de catre Dacia/Renault sa nu accepte schimbarea componentelor, cu replici "asteapta si tu sa se faca un joc mai mare la scaun" - adica sa treaca garantia sa platesti tu !
                        Este greu de făcut pentru că nimeni de fapt nu face nimic. Eu tot am dat comanda inițial de un Logan 0.9 tce easy r și am schimbat in ultima clipa după ce am citit threadul asta, pur și simplu că am preferat sa evit asemenea probleme.

                        Dar spun din experiența că se poate face și în România gălăgie, trebuie doar sa ai voința. Până acum am făcut 3 plângeri la ANPC, doua la eMag pentru garanții și una la niste pantaloni Bershka care s-au decolorat foarte tare după prima spălare. In toate cazurile ANPC mi-a dat câștig de cauză, mi s-au reparat sau înlocuit produsele și firmele au fost amendate. Și în toate cazurile a trebuit sa dedic timp pentru dovezi și timp sa merg personal la sediul ANPC unde am prezentat mailuri, chitanțe și produsele defecte. Daca stai acasă și te gândești că oricum nu poți face nimic, chiar nu o sa faci niciodată nimic, de asta își bat joc și politicienii de noi.

                        Știu că mulți sunt eroi in spatele monitorului, dar eu daca aveam problemele voastre nu așteptam nici un efort colectiv. Imediat după a doua înlocuire a ambreiajului făceam gălăgie până primeam banii înapoi. Plângeri ANPC, printam imagini de pe forum cu diferiti membri care au exact aceeași problemă, nu doar de aici dar de oriunde gaseam, inclusiv în alte limbi și puneam și link alaturi. Gălăgie pe Facebook și Twitter, in română și engleză și îi sunam pe ăștia de la Dacia în fiecare zi până se plictiseau de mine.

                        Comment


                        • Ai dreptate tu, dar totusi: Ai prea mult timp liber...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Daca pentru el nu isi face timp... are mare dreptate... de ce sa iti ceri drepturile cand poti sa te scarpini linistit in...

                            Comment


                            • Originally posted by mumus View Post
                              Ai dreptate tu, dar totusi: Ai prea mult timp liber...
                              Nu îți ia chiar așa mult timp cum crezi, doar in cazul pantalonilor a trebuit să mă mai cert un pic până am mai cumpărat odată aceeași pereche de pantaloni și am amenințat că filmez cum îi spăl și se decolorează. Nici asta nu ar fi fost o dovadă finala dar probabil s-au săturat de mine și mi-au rezolvat problema, și am întors și a doua pereche de pantaloni înapoi. La eMag doar am mers și am făcut plângere cu mailuri printate, chitanțe și poze ale produsului defect din nou, printate (produsul nu l-am lăsat la ei), apoi in vreo 3 săptămâni am primit mail sa mă duc să-mi dea banii înapoi și tot în mail am fost anunțat că eMag a fost amendat cu suma cutare de bani (destul de mici totuși sumele dar măcar au plătit).

                              Eu cred că dacă faci un dosar cu toate discuțiile astea pe forum (print screen și poza printata, pui la dosar și adaugi link), plus o dovadă ceva că ți-au schimbat de doua sau mai multe ori ambreiajul într-un interval scurt de timp și problema nu s-a rezolvat, eu cred că ANPC ar face ceva în privința asta. Cu cei de la Dacia nici nu stai la discutii, eventual doar sa ii contactezi prin mail sa le spui problema, ei sa nege sau sa te refuze și mergi cu mailul la ANPC.

                              Comment


                              • Eu am avut o dezamagire totala si cu dacia si cu anpc... de asta nu prea cred ca se mai rezolva ceva... Intr-adevar, experienta mea a fost acu multi ani, dar a fost...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google