@bolovan
Pai cum sa fie... cred ca stii deja raspunsul. La manuala schimbi cand doresti si cand poftesti si nu ai teama de subturare, la pilotata schimba tovarasul soft in locul tau la "momentul oportun, la turatia convenabila a motorului deoarece automatismul tine cont de profilul soselei si de stilul de conducere". Ce e intre ghilimele reprezinta un citat din cartea masinii (pag. 2.51).
Teama celor care merg cu Easy-R in modul Drive si cu Eco activat este ca motorul merge subturat. La decelerare (fara frana) turatia ajunge uneori chiar la 1150-1200 rot/min si daca nu vreau sa o las sa mearga asa ciupesc un pic frana si schimba imediat. Daca vreau sa accelerez progresiv apas lent acceleratia iar daca vreau sa accelerez rapid o apas mai energetic, chiar pana dupa punctul dur. Mai poti sa treci rapid in Manual, sa retrogradezi doar cu un mic impuls si sa o calci. Nu depinde decat de fiecare dintre noi in alegerea modului de exploatare a masinii.
Pai cum sa fie... cred ca stii deja raspunsul. La manuala schimbi cand doresti si cand poftesti si nu ai teama de subturare, la pilotata schimba tovarasul soft in locul tau la "momentul oportun, la turatia convenabila a motorului deoarece automatismul tine cont de profilul soselei si de stilul de conducere". Ce e intre ghilimele reprezinta un citat din cartea masinii (pag. 2.51).
Teama celor care merg cu Easy-R in modul Drive si cu Eco activat este ca motorul merge subturat. La decelerare (fara frana) turatia ajunge uneori chiar la 1150-1200 rot/min si daca nu vreau sa o las sa mearga asa ciupesc un pic frana si schimba imediat. Daca vreau sa accelerez progresiv apas lent acceleratia iar daca vreau sa accelerez rapid o apas mai energetic, chiar pana dupa punctul dur. Mai poti sa treci rapid in Manual, sa retrogradezi doar cu un mic impuls si sa o calci. Nu depinde decat de fiecare dintre noi in alegerea modului de exploatare a masinii.
Comment