Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gabrieln1960
    replied
    Masinile cu S&S au incarcare pilotata si recuperarea energiei pe franare adica atunci cand iei piciorul din acceleratie sau franezi bateria se incarca mai puternic. Lucrurile astea se intampla indiferent daca ai activat sau nu S&S. Nu sunt specialist dar presupun ca o baterie clasica o sa tina mai putin decat una EFB. Ba as spune chiar ca EFB sau AGM ar trebui sa tina mult mai mult decat una clasica in conditiile in care nu folosesti de loc S&S. Poate alti colegi mai priceputi decat mine pot confirma sau infirma cele spuse de mine. Sunt chiar curios ce recomandari o sa primesti pentru ca eu o am de mai bine de 6 ani si cu peste 45.000 km parcursi si am inteles ca bateriile astea te pot lasa pur si simplu din senin adica exact asa cum ai patit si tu.

    Leave a comment:


  • SSC42
    replied
    Buna seara!
    Peste 2 luni se implinesc 4 ani de la achizitie si 20.000 de km. Comportament acceptabil, fara probleme majore, cu micile inconveniente specifice marcii si modelului: antifonare proasta, masina inalta, rigida si inconfortabila, motor mizerabil in 3 cilindri, instabil, cu vibratii... Cutia de viteze isi face treaba, schimba singura si frumos, asa cum a fost proiectata, celebrele trepidatii au aparut pe la 8000 de km dar pana acum am reusit sa le evit linisitit si sper sa o pot face si pe viitor fara sa fiu nevoit sa ajung cu ea in service. Cu un mic ajutor dimineata (frana de mana trasa un dinte, sau plecare cu treapta a 2-a, etc) totul e ok.
    Astazi am patit o mica problema: m-a lasat acumulatorul chiar in parcarea unui supermarket desi nu are nici 4 ani si nu am folosit aproape niciodata functia stop/start.
    Daca aveti vreo recomandare pentru o anumita marca de baterie ceva mai fiabila, mai rezistenta... v-as multumi.
    Si v-as mai ruga un sfat: daca tot nu folosesc functia stop/start, ma gandeam sa pun un acumulator clasic, adica fara tehnologia EFB asa cum ar trebui pentru masinile cu stop/start, pentru ca si-asa bateria cu care a venit masina din fabrica vad ca nu m-a ajutat deloc. In afara faptului ca nu voi mai primi garantie la acumulator (lucru pe care sunt dispus sa mi-l asum), exista vreun incovenient de natura tehnica?
    Va multumesc!​

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Exact!

    Pe banii altuia recomanzi ORICE..., dacă mușcă..., mușcă...

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    Da, am mai auzit care recomandau schimbul la 10k, ca e negru. Șefa de service!
    Ori era ori făcea pe proasta! Cred ca doar făcea, pentru bani cine nu face!

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Oare ?
    DA! Este normal ca culoarea uleiului să vireze de la galben la roșu și apoi spre maroniu și în final la negru.

    Culoarea, în ciuda miturilor care circulă, NU arată gradul de uzură al uleiului.​

    Uleiul își schimbă gradual culoarea prin:
    1. încălzire în urma frecării din CV;
    2. acumulare a diverselor materiale din și de pe mecanisme;
    3. precum și din procesul natural de oxidare;

    Uleiul are si proprietăți de curățare (gen detergent). Când speli rufe murdare te aștepți sa rămână apa curată în urmă?

    Iar uleiul din motoarele termice..., e și mai rău tratat decât cel din CV, în motor este încălzit la fiecare aprindere din cilindru plus că acumulează și cenușa rezultată din arderi...

    Oare cei cu motoare Diesel ce ar putea să facă? Să-l schimbe la fiecare 2-3-4.000 km când aproape că devine negru? La benzinare se face negru aproape de 3 ori mai lent decât la Diesel.

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    Și totuși, câți km aveți de l-ați schimbat?

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nu cred ca mai gasiti NFJ, unii il mai au in oferta, dar doar virtual, la o comanda lansata, cel mai probabil o sa fiti anuntati ca nu este pe stoc(sau ce se mai gaseste prin depozite, stocuri vechi), asa am patit eu, poate voi aveti noroc, oricum nu duc dorul sortimentului vechi, cutia merge foarte ok si cu noua formula, chiar mai bine, mai ales iarna.
    Originally posted by DFA View Post
    .......
    Schimbarea culorii NU este un semnal de uzură - vezi foto atașat cu ulei de CV la 30.000km comparativ cu unul nou.
    Oare ?

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    TRANSELF NFJ 75W-80
    Lubrifiant extrem presiune, obtinut prin tehnologie de sinteza, pentru cutii de viteze manuale.
    Lubrifiantul TRANSELF NFJ este adaptat vehiculelor Renault ce au in echipare cutii de viteze de tip J, TL4, NDX si in special vehiculelor Renault Twingo, Modus, Clio, Mégane (cu exceptia Mégane / Scenic II Pk4) si Laguna (cu exceptia motorizarii 2, 2DT, dci si V6 ), Espaces (2.0 si 1.9 dti) si Kangoo.

    TRANSELF NFX 75Wa
    Lubrifiantul de ultim generatie, ce asigura un consum redus de combustibil, dezvoltat pentru a satisface cerintele tuturor cutiilor manuale Renault-Nissan-Mitsubishi, inclusiv cele recente (cutii de viteze si reductoare plug-in E-TECH si reductoare E-TECH pentru vehiculele Zoe).
    TRANSELF NFX ofera, de asemenea, compatibilitate completa cu normele cutiilelor de viteze intalnite in familiile J, TL4 si NDX de generatie anterioara.







    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Am dat like dar tin sa si multumesc pentru info (corectare), nu mai tin minte pe unde am citit ca nu se mai produc si au fost inlocuite de NFX, mea culpa ...

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Se produc


    https://www.dedeman.ro/ro/ulei-motor...-1-l/p/1027505

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google