Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa nu-mi spuna cineva ca dupa ce schimba / achizitioneaza o masina nu face comparatie cu precedenta...E normal , firesc ...intra in firea lucrurilor sa faci asta...Indiferent de ce masini sunt comparatiile sunt permise si mai ales firesti .Te uiti la performante , dinamica ,tinuta de dum ,consum, dotari ,...etc ...avantaje/dezavantaje.Totul e comparabil pe lumea asta ...atata timp cat nu compari o masina cu un telefon de exemplu.
    Din punctul acesta de vedere mie nu mi se par deplasate comparatiile intre Logan 1.0 / 1.2 1.4 1.6 -toate masini benzinare din aceeasi gama lowcost.
    Cred ca multi colegi de forum au facut o analiza / comparatie intre ofertele de pe piata inainte de o achizitie.Nu e nimic anormal la asta. Aaaaa ,ca performantele(viteza/cuplu/CP)ale unui 1.0 sunt sub ale unui 1.6 16V....bine ...si .... ??
    Pot sa-mi compar masinile(1.0 si 1.4 achizitionate de noi) cu orice model de pe piata (Audi,Bmw sau ultimul Ferrari).Voi pierde la (aproape) toate capitolele ....Poate va intrebati la ce capitol castig si ca sa nu dau explicatii ulterioare spun acum :imi permit sa le intretin si exploatez in mod corect fara a face compromisuri de niciun fel!!!

    Comment


    • Deci cu Loganul 1,4 pe care il ai, nu incurci pe ceilalti. In schimb ii incurci cu Loganul 1.0 pe care nu il ai. Pot sa inteleg asta. Ce nu pot, e cum mergeai cu fiatul numai pe prima banda. Erau drumuri cu mai multe benzi? La noi ? In alta tara ?
      Avem doua benzi pe autostrada, dar si acolo se circula pe prima banda (in toata lumea). Banda a doua e pentru depasire.

      Comment


      • LE : am intrat dupa radiantm, care are si L1,4 si L1,0. Dar nu faceam referire la el.

        Comment


        • Cine își face griji că 1.0 Sce încurcă circulația mai întâi să o conducă câteva mii de km în toate condițiile posibile bineinteles în limite legale si apoi sa vina să-și dea cu părerea. Diferența dintre 1.0 si 1.6 este mai mică în realitate decat pe hârtie și asta realizezi doar conducandu-le pe ambele. Am făcut această afirmație si o susțin este părerea mea și cred că știu ce vb după 20ani de permis si peste 500.000km pe drumurile patriei cu diferite tipuri de motorizări.

          Comment


          • Sunt și eu posesorul unui sandero cu motor 1.0 Sce. Am ajuns la 8000 de km în 9 luni. 5000 i-am făcut în Iași și 3000 afară. Mașina se comporta foarte bine... Consumul în afara e 5%, în oraș cu AC se duce spre 8 (trafic de Iași). Sunt foarte mulțumit de Săndel, nu caut adrenalina, ci doar sa ajung din A în B. Nu fac comparație cu nici o alta mașina, pt. mine e foarte bună. Merg legal și sincer ma doare în cot de ceilalți din trafic care suferă după viteza. Atunci când mașina îmi va da rateuri (atât timp cât e în garanție), o voi blama. Dar deocamdată își face treaba cu brio.

            Comment


            • Momentan toti cei care si-au exprimat opinia si statisticile au undeva la 10.000 KM parcursi cu 1.0 SCE. Ceea ce e foarte putin (daca nu insignifiant) cand discutam de fiabilitate.

              Da, consuma putin, etc etc.

              Astept cu mare interes o parere la 100.000 KM.

              Comment


              • Este adevărat. Aici se vorbește în general de comportament, consum... fiabilitatea în timp este alt capitol si vom vedea pe parcurs.
                Până in acest moment și sunt puțin peste 2 ani de la lansarea motorului pe piața eu personal n-am auzit de probleme majore nici de la cunoștințe nici din rețeaua service

                Comment


                • Aici suntem (cred) cu totii de acord .Motorul 1.0 inca nu a trecut proba fiabilitatii in timp pe Logan/Sandero.
                  Dupa ce vom avea cateva (zeci de) mii de posesori care vor trece de 100000km si macar vreo 50 care sa treaca de 150-200000 km atunci se pot trage concluzii pertinente.Altfel el se descurca bine pe moment.
                  Dupa parerea mea (de nespecialist , chiar necunoscator si ignorant in domeniu auto) cred ca nu va bate fiabilitatea celui de 1.4 sau 1.6 si asta pt ca nu se doreste din proiectare un produs pe viata!! Spun asta ca posesor de 1.4 de 15 ani in care n-am schimbat decat filtre ,ulei ,distributie si role accesorii clima.Singurul ''incident cu motorul'' este ca am curatat senzorul de turatie o singura data in 15 ani.Asta e si motivul pt care am luat motor aspirat
                  PS Bine ai venit printre noi ovy1974-vad ca esti la prima postare.Asteptam detalii despre comportamentul in timp al masinii.
                  Last edited by radiantm; 19th June 2019, 13:19.

                  Comment


                  • Sunt colegi, taximetristi,care au ajuns la 175000 km. Sunt doi pe masina si au schimbat un simering vibrochen si un senzor temperatura ac,in rest consumabile. Eu am doar 44500km,doar consumabile. Intradevar, in 10000km mai completez 1,7 l ulei(imi place sa tin nivelul la maxim), dar pare sa fie constant consumul de ulei deocamdata. Aceeasi problema o aveau si colegii cu 175000Km.
                    Last edited by meganel; 19th June 2019, 13:33.

                    Comment


                    • Proba fiabilitatii in timp
                      ? Pai lui 1.0 sce nu i-au fost date sanse de la nastere, de supravietuire. A fost sugrumat din fasha, cu afirmatii,
                      mai vedem peste 10-20k
                      si uite ca a reusit. Asa se vorbea si de 1,4 si acum ii ridicam statuie. Sunt curios la cati km o fi ajuns userul moru , el fiind cel mai in "etate", dar cred ca sunt taximetristi care au peste 100k si sunt multumiti si pe gaz. Comparatia intre 1,4 si 1,0, ca cel din urma e mai vioi, nu ca sfarama asfaltul, Da, e reala, ca fost posesor de 1,4 timp de 11 ani si conducandu-le in paralel o perioada. Nici cu 1,4 nu am incurcat circulatia, cu 1,0 nici atat.
                      -acum am vaz si postul lui meganel ​​​​​​​
                      Last edited by alex1ioan; 19th June 2019, 13:37.

                      Comment


                      • Originally posted by meganel View Post
                        Eu am doar 44500km,doar consumabile. Intradevar, in 10000km mai completez 1,7 l ulei(imi place sa tin nivelul la maxim), dar pare sa fie constant consumul de ulei deocamdata. Aceeasi problema o aveau si colegii cu 175000Km.
                        1,7 l ulei in 10k ?
                        Pare mult, gandind ca pana la primul schimb, la 13k, nivelul pe joja a scazut max. 0,5 cm. Nu stiu cat inseamna diferenta asta in litri, dar nu am completat.
                        Sau lururile mai evolueaza cu timpul in privinta consumului de ulei ?
                        Poti detalia, ce tip de ulei, ce fel de trafic, dai jar ?

                        Comment


                        • Nu înțeleg cum se consuma uleiul la 44.000 de km? Eu nu sunt mecanic, însă logic nu știu unde s-ar pierde el în timp. Probabil ca la anumite garnituri, altfel nu vad cum. Tabla de pe Sandero e f subțire și nu cred ca va rezista f mult timp fără sa rugineasca. Mocheta interioara e de f slaba calitate...dar na... A costat 7200 de euro

                          Comment


                          • Uleiul se arde si se evacueaza pe toba. Segmentii nu etanseaza perfect niciodata, orice motor cu ardere interna consuma si ulei. La motoarele aspirate pe benzina in 10 mii de km nu ar trebui sa necesite completare. Daca trebuie completat mai mult de 500 ml motorul are probleme sau este pe cale sa aiba.
                            Motoarele diesel mai vechi, mai ales cele VW cereau completare la ulei deoarece etansarea lagarelor turbinei era deficitara.
                            Tabla in industria auto este de grosime standard 0.4 mm, dar nu are legatura cu coroziunea. Tratamentul anticoroziv este cel care protejeaza tabla.

                            Comment


                            • Vrei sa spui ca tabla are grosime egala la toate elementele de caroserie? La Logan grosimea tablei de pe pavilion este egala cu grosimea tablei de la aripi? Compozitia materialului este identica la toti producatorii?

                              Comment


                              • Originally posted by meganel View Post
                                Intradevar, in 10000km mai completez 1,7 l ulei(imi place sa tin nivelul la maxim), dar pare sa fie constant consumul de ulei deocamdata.
                                Sigur nu este pusa virgula gresit? Un consum de 170 ml ar fi poate de inteles dar 1,70 l este urias pentru 10.000 km. Cand am schimbat uleiul dupa primul an si peste 7000 km era tot la nivelul maxim de pe joja. Mi-au fost pusi la revizie 4 litri in loc de 4,1, nivelul a scazut cam cu 5 mm si dupa inca un an si 7000 km era tot cam pe acolo. Acum, la a doua revizie, mi-au fost pusi iar 4 litri si am mai completat putin peste 100 ml pentru a-l aduce la maxim. Verificarile le fac cu masina exact in acelasi loc si dupa minim 12 ore de la oprirea motorului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google