Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce spui ca se duce lantul?
    Cam in ce regim de ultilizare/schimburi se duce?
    Last edited by 77sky; 30th May 2019, 20:12.

    Comment


    • Exista pe forum o persoana care a schimbat 2 lanturi de distributie pana acum, la fiecare 100.000km

      Comment


      • Mai puțin ca și cureaua la diesel.

        Comment


        • Dar, intrebam care e cauza pentru care pica lantul asa de des?
          Nu cred ca un lant are durata de viata asa scurta.

          Comment


          • Din ce am auzit, rolele ar avea ceva din plastic.

            Comment


            • Originally posted by EmanuelO View Post

              De ce spui ca se duce lantul?
              Cam in ce regim de ultilizare/schimburi se duce?
              Masina colegului Stoicanu, care a schimbat doua lanturi a avut dupa parerea mea un regim dur de exploatare. Kilometri multi, condusa preponderent in turatii mari, cate doua (parca) revizii pe an la 20000 km, ulei nepotrivit pentru motor adica Dacia oil 5W30. Bonus un chip tuning.

              Last edited by DannyMC; 30th May 2019, 18:34.

              Comment


              • Chip tuning din cate am inteles a facut dupa prima schimbare a lantului, deci nu aia a fost cauza. Posibil regimul de exploatare intr-adevar sa afecteze durata de viata

                Comment


                • Generatia din care provine motorul are unele slabiciuni legate de lant si distributie. Gasiti si pe youtube unele filme cu problemele acestea. Sunt tipice oricum pentru motoare cu axe cu came in chiulasa, care implica un lant lung si patine de plastic cu intinzatoare. Vezi si esecul VW.

                  Comment


                  • Asa ceva am auzit și eu. Întinzătoare cu ceva plastic pe undeva.
                    Asta mi-au spus și la reprezentanta în Austria.

                    Comment


                    • Iar lantul ce semne da atunci cand trebuie schimbat?
                      Incepe sa zornaie la rece?
                      Momentan abia am 1000 km dar vreau sa fiu documentat in legatura cu intretinerea.
                      Am mai avut un megane 1.6 16v si acolo schimbam distributia cam la 60-70 k km, era totul clar.

                      Comment


                      • Dupa 1 an si 13k km, fifty-fifty urban-extraurban (interesant dar exact).
                        Am tinut evidenta alimentari si calatorii (tabel excell).
                        Benzina, total = 815 l (4410 lei, numai co 95)
                        km, total = 13050
                        Consum mediu total = 6,25 l / suta

                        E bine, in general.
                        Probleme de semnalat :
                        Vibratii, socuri ambreiere la plecare (Vibrostart).
                        Trepidatii in dreapta la cca. 1100 rpm.

                        Alte probleme, nederanjante, nu le mai spun aici.
                        Last edited by jr65; 3rd June 2019, 15:49.

                        Comment


                        • 13k, în doi ani. Fără probleme ,aș zice chiar bine spre foarte bine. Vibrațiile la plecare apar doar dacă vrei să „rupi asfaltu„
                          Last edited by 77sky; 3rd June 2019, 19:53.

                          Comment


                          • Un an. Nu rupi asfaltul cu 1.0.

                            Comment


                            • Salut sunt posesorul unui logan 1.0 sce din sept 2018 cu 7500km la bord si am o problema cu mersul neregulat adica cand trage bine e vorba de ore si dupa isi schimba mersul de la 90 in sus se plafoneaza si cand merge parca am frana de mana trasa am fost la service si au zis ca testerul da totul ok am resoftat calc de injectie si tot nimic misc de cablaraie si isi sch mersul si mai am o problema se intareste pedala de frana cateodata este beton cei de la service zicand ca asa e reglata mai tare si nu are legatura cu mersul motorului eu zicand de vacuum aer astept parerile voastre multumesc

                              Comment


                              • Prima ta problema este gramatica. Nu inteleg nimic din ce scrii tu acolo. Din ceea ce reusesc sa deduc, crezi ca ai probleme cu vacuumul, dar ce treaba are asta la un motor fara turbina? Ai un singur post. Propun fake post, troll etc, nu exista asa probleme la un motor aspirat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google