Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.0 Prestige luat in 30 iunie anul trecut. Azi revizia de 60.000 km, nicio problema pana acum. GPL de la 1000 km. Consum excelent. A inceput in timp sa apara o usoara intrare in rezonanta a motorului in jur de 2500-3000 rpm, o mai are cineva?

    Comment


    • Cred ca ar ajuta un filmult, e ceva diferit de "bataia" pe care o au toti la 1200 rpm?
      Ce instalatie GPL ai? Landi Renzo?
      Si la tine se comporta la fel ca in filmuletul :
      https://www.youtube.com/watch?v=piP0R-VKFZo
      Last edited by oBED; 19th April 2019, 10:28.

      Comment


      • Originally posted by ssilviu View Post
        1.0 Prestige luat in 30 iunie anul trecut. Azi revizia de 60.000 km, nicio problema pana acum. GPL de la 1000 km. Consum excelent. A inceput in timp sa apara o usoara intrare in rezonanta a motorului in jur de 2500-3000 rpm, o mai are cineva?
        Se aude ca un sunet metalic, cand apesi acceleratia fin? Pune o inregistrare audio macar

        Comment


        • Nu, nu e la 1200. Si nu prea aud nimic din filmulet, decat muzica celui care a inregistrat. Bataia nu este metalica, pare mai degeaba ca un tampon dus sau o conducta de plastic care vibreaza si loveste de caroserie.

          Comment


          • Originally posted by oBED View Post
            Cred ca ar ajuta un filmult, e ceva diferit de "bataia" pe care o au toti la 1200 rpm?
            Ce instalatie GPL ai? Landi Renzo?
            Si la tine se comporta la fel ca in filmuletul :
            https://www.youtube.com/watch?v=piP0R-VKFZo
            daaa, se aude f bine "bataia" de la tobele Offspring- Self Esteem, e clar ca de acolo e..

            Comment


            • ).... Eu ma refeream la faptul ca pe gpl, turatia revina la relanti mai greu., asta ma interesa pe mine

              Comment


              • Ieri am avut oportunitatea de a conduce un 0,9 MCV Stepway black and white,al unui amic si am semnalat urmatoarele:
                - trage mai binisor decat 1.0 mai ales in treptele 2 si 3, turbina se simte,
                - zgomotul de rulaj si vantul prin portiere e acelasi( 12000 vs 7000 euro)
                - trepidatia la relanti imi pare mai mare decat la 1.0
                - consumul mai mare, dar am tinut cont si de gabarit,
                - plcarea de pe loc la fel de greoaie.
                Ps : Intr-adevar pretul loganului e echitabil undeva pe la 7-8 mii.

                Comment


                • Dupa ce am pierdut cca 15ore cu actele, banii dati (2300 avans + 37500 diferenta + 6500 rabla + 700 acte, asigurari, etc – 427lei rabla) si nervii facuti prastie, sunt fericitul (daca se mai poate spune asa) al unui Logan Black&White 1.0 sce.

                  Acum un “first contact” de 100km facuti in oras:
                  + arata mai bine decat in poze
                  + zgomotul din habitaclu a scazut cu cca 10-15db (cel putin asa spune aplicatia de pe telefon)
                  + usile se inchid cu un zgomot infundat (seamana mult cu cel de la golf)
                  + consum de 6,8 pt 100km facuti in oras cu AC-ul pornit in 80% din timp (cu 1.4 aveam undeva la 9-9,5)
                  + cruise control (sa accelerezi din butoane…gameplay)
                  + volanul (noua forma mi se potriveste perfect + reglabil)
                  + camera marsarier + senzori
                  + scaunele (si eu am probleme cu spatele)
                  + suspensia (e mult peste logan 1…ieri eram sa iau un radar pt ca mnu mi-am dat seama ca aveam 90km/hJ, noroc cu nenea politistul care m-a inteles)
                  + luminile (veneam de pe un logan cu LED-uri J, dar noile faruri chiar isi fac treaba cu becuri halogen)
                  + motorul – este mult mai “indraznet” decat vechiul 1.4, accelereaza bine (nu te da pe spate dar e un pas inainte fata de 1.4, mai ales pe CC), consum bun (sapt viitoare vad cum o sa se comporte si in exterior, cand vom fi 4 pers si bagaj)
                  + butoane pe usa pt geamurile fata (iar la sofer este cu impuls)
                  + semnalizare cu impuls
                  + vitezometru (acum am o diferenta de doar 2km/h fata de 8 inainte…)
                  + cutia este mai precisa fata de vechiul model

                  - tabla tot subtire a ramas
                  - la relanti zgomotul motorului este ientic cu cel de diesel
                  - la schimbarea din viteza 1 in 2 se tot smunceste (trebuie sa ma obisnuiesc cu ambreiajul care tine destul de jos)
                  - butonul AC este normal pornit iar daca il apesi opresti AC-ul (creaza confuzie la inceput)
                  - Start/Stop cand pornesti masina este activat automat
                  - mocheta din portbagaj se misca in toate directiile (aluneca...)
                  - roata de rezerva (rotile sunt pe 16 iar cea de rezerva pe 15...interesant)

                  Cam atat deocamdata, revin dupa prima iesire extraurbana
                  Last edited by constantin_stan78; 26th April 2019, 13:07.

                  Comment


                  • Nu te supara, cum sa traga mai ok 1.oin 3 pistoane fata de un 1.4 in 4 pistoane? Iar daca ai curia etajata scurt, atunci va fi galagioasa in ture...

                    In rest descrierile tale imi plac.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • cum sa traga mai ok 1.oin 3 pistoane fata de un 1.4 in 4 pistoane?
                      ......chiar asa si este , nu se supara )

                      Comment


                      • Daca il tii in 5000 rpm 1.0 3cil fata de max 3000 rpm 1.4 4 cil trage mult mai bine asta micu ! dar sa-l tii la pste >5000 rpm ! jar maninca !

                        Comment


                        • Eu nu stiu sa fi ajuns vreodata la 5000 rpm, poate doar la vreo depasire in tr. III-IV, cand nu ma mai uit pe turometru. Si tot zic ca trage bine. Pe autostrada l-am dus pana la 140 km/h si parca tot nu a trecut de 5000 rpm.
                          Comparatia o fac in trafic, doar vad ce depasesc si cine ma depaseste.
                          Last edited by jr65; 26th April 2019, 16:41.

                          Comment


                          • https://youtu.be/dnOS6jmA6xg
                            https://youtu.be/JuUuVTSGADA


                            5000 rpm la 165 km/h, am probat si pe propria piele.
                            Last edited by alex1ioan; 26th April 2019, 17:47.

                            Comment


                            • Din punctul meu de vedere comparatia masinilor in trafic in functie de cine depaseste pe cine este total irelevanta si tine doar de cat de orgoliosi suntem fiecare dintre noi.
                              Datele tehnice vorbesc de la sine pentru ce poate si cat poate fiecare motorizare in parte, cel putin din punct de vedere teoretic. In practica, comportamentul si performantele depind si de greutatea masinii cat si de incarcatura.
                              1.00 Sce are 75 CP/6300 rpm si cuplu 97 Nm/3500 rpm.
                              1,2 l de la PSA si Opel are 82 CP/5750 rpm si cuplu 118 Nm/2750rpm.
                              1 l de la grupul VW are 73 CP/6200rpm si cuplu 95Nm.
                              Ford are 1,1 l cu 70 sau 80 CP si cuplu 110 Nm.
                              Toate astea sunt motoare aspirate si cu ele se poate face o comparatie corecta.
                              Ar mai fi motorul de 1,2 l in 4 cilindri de la Suzuki de 90 CP si cuplu 120 Nm.

                              Acest motor il inlocuieste pe 1,2 si doar cu el poate fi facuta o comparatie corecta.



                              https://www.youtube.com/watch?v=mAoZo0qAUrw


                              https://www.youtube.com/watch?v=8CVkiulXLFw

                              Comment


                              • Ideea este ca acest sce fata de mpi are o curba de cuplu care iti da senzatia pe bune ca se infige mai bine decat cel de 1.2 16v, sa facem comparatie cu cel pe care-l inlocuieste in ultima vreme, adica atinge curba maxima de cuplu in ture mai putine fata de 1.2 MPI.
                                1.0 SCE
                                73 CP /6300 rot/min
                                Cuplu 97 Nm /3500 rot/min(la raposatul 1.2 16v cuplu maxim este atins la 4250 rot/min , este diferenta mare de turatie !! cu toate ca este de 107 NM fata de 97 NM ,este atins muult mai sus in ture) , la 1.4 MPI cuplu maxim este atins la 3000 rot/min , imi vine greu sa cred ca SCE se simte mai fasnet decat el , oricum astea in 3 pistoane se tureaza mai repede , dar totusi.
                                Prin constructie SCE-ul este extrem de silentios daca-l comparam cu MPI vechi gen 1.2/1.4/1.6 8v sau 1.6 16v de la Renault , si asta conteaza foarte mult cand faci drumuri lungi la viteze mari .
                                Last edited by prometheus; 26th April 2019, 21:48.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google