Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ^ Asa e. Insa dupa acesti 10-15 ani avem deja experienta Dacia, cu diferite motorizari, si tind sa cred ca parerile sunt mai avizate.

    Cat despre motoarele 1.4/1.6, acestea erau de provenienta Renault si nu mai aveau nimic de demonstrat.
    1.0 Sce a fost proiectat de romani, e produs in Romania, si se gaseste exclusiv pe Dacia.

    In timp vom vedea cat de fiabil este.

    Comment


    • Nu este chiar așa...
      http://www.imprensa.renault.com.br/r...ng-pleasure/en
      Echipează si unele modele Renault cum ar fi Clio sau Twingo

      Comment


      • Nu cred ca a fost proiectat de romani, poate doar adaptarea la Dacia.
        La un clic distanta gasesti renault 1.0 sce cu o animatie interesanta. Mai poti gasi si ceva despre acest motor dezvoltat la divizia de cercetare Ayrton Sena din Brazilia si altele.


        Originally posted by alexdo View Post
        ^ tot ce se poate

        Al 3lea test drive va fi cu Sandero Stepway 1.0 Sce
        Poate faci un test si cu Stepway 0.9 tce. Sunt curios de impresia ta. Vizavi de impresiile mele din urma cu fix un an, pe care le voi posta altadata ca sa nu te influentez. Tot asa intai am testat 1.0 Sandero simplu .

        Comment


        • Eu testasem in 2014 loganul de 0.9 tce, si am ramas dezamagit de lagul mare de la turbo...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Exact asta as fi spus dar m-ai anticipat.
            Acum ca m-am devoalat, trebuie sa adaug ca pana atunci nu mai condusesem nici o masina cu turbina, nici diesel nici benzina.
            Dar cred ca daca as fi facut testul pe traseu extraurban, probabil senzatia ar fi fost cu totul alta. Si cred acum l-as fi avut in semnatura .

            Comment


            • Eu dețin un 0.9 tce și deja m-am obișnuit cu lagul de la turbo (e mic, nu așa de mare precum afirmi) . M-am dat eu după mașină că pe ea nu am putut sa o "dresez".

              Comment


              • Originally posted by radiantm View Post
                Si o adaugire la calculul lui jr65: diferenta dintre 11700 si 7600 euro e ...putin mai mare decat ''diferenta dintre 2 si 3 sau dintre 9 si 10''
                Pana la urma diferenta o face dorinta cumparatorului : PRET vs.Optiuni !
                Stepwayul 1.0 = 8960 E
                Scazut 11700 (0.9 tce) = 2700 E ... si ceva maruntis, doi poli mai ezact, sa fie de benzina.

                Babeste, asta-i artimetica (chiar asa !).
                Nu am inteles cum la tine da cu virgula.
                Poate exprimarea mea a fost defectuasa. Diferenta calculata e corecta !
                NU contestam calculul , ci ca exista o suma de bani consistenta (diferenta) care trebuie platita pe upgrade-ul la versiunea superioara .
                .Sunt bani buni.Mai gata de inca o masina second hand. Una e sa cumperi o masina cu 7600 alta cu 10300 (11700 Tce0.9 minus 1400 tichet Rabla)
                Omului (lui Mihai) i-a facut cu ochii oferta de 7600 euro ,ar vrea si Stepway-nu sandero simplu , i se pare ca si echiparea e cam minimalista, ar vrea ceva in plus (comenzi pe volan,senzori,poate motor mai potent ,etc) , dar asta presupune sa achite diferenta substantiala de 2700 euro sau mai mult daca vrea motorinar sau easy -r. Cum spuneam ,sunt ceva banuti in plus de dat si te gandesti...
                Si eu am facut aceleasi calcule juma' de an inainte de a lua o decizie si de a cumpara masina .
                Cu stima,Adi

                Comment


                • Pai 7600 e oferta pentru Stepway 1.0 (8960 E) din care s-a scazut rabla. Probabil la cursul de anul trecut, dar asta e.
                  Sandero SL plus , cu rabla, se duce mai jos. Cred ca 7200, nu mai caut acum.
                  Deci oricum, zic ca e mai buna oferta la Stepway 1.0.

                  Comment


                  • Originally posted by danLaza View Post
                    Eu dețin un 0.9 tce și deja m-am obișnuit cu lagul de la turbo (e mic, nu așa de mare precum afirmi) . M-am dat eu după mașină că pe ea nu am putut sa o "dresez".
                    Normal , m-as fi obinuit si eu. Dar atunci, la primul experiment, a fost o surpriza. Nu stiu daca colegul Alexdo are experienta anterioara cu tce sau alte turbine, dar mi-as fi dorit sa fie fara, ca mine.
                    Ar fi fost interesant ce va spune, raportat la socul si groaza dupa 1.0.

                    Comment


                    • Am experienta doar cu turbo diesel 1.5 Dci, de pe Logan 1 si Duster.

                      Momentan conduc un Citroen C4 cumparat de nou in 2008, motor 90 cai 1.4 MPI aspirat. Are deja 180.000 KM fara probleme.
                      Asadar am comparat 2 motoare benzina, aspirate.

                      Ma intereseaza strict Stepway pentru ca imi e mila sa tot merg pe drumuri nasoale catre munte/catarat. Si sunt adeptul masinilor noi (si fiabile :P)

                      Tinand cont ca Dacia e mai usoara cu 200 Kg am fost neplacut surprins de cat de lenes e motoru. De vibratii nu mai zic.

                      Practic eu am urmarit motorul, directia si franele, ca asta vreau de la o Dacia. NU piele, navigatie si alte balarii.

                      PS: Citroenul a costat 12.000 EURO in 2008, la un curs 1 EUR=3,7 RON. Cum sa dau aceeasi suma acum pt o Dacie, la curs de 4,7? Pur si simplu sunt prea scumpe, nu fac banii. Parerea mea

                      Comment


                      • bun-bun! n-o sa crape prea curind daca-l tii din scurt.
                        "use it wisely!"

                        Comment


                        • A fost chemat astazi cineva la Rabla? La noi tot anunta ca de vineri, vineri....

                          Comment


                          • Originally posted by jr65 View Post

                            Normal , m-as fi obinuit si eu. Dar atunci, la primul experiment, a fost o surpriza. Nu stiu daca colegul Alexdo are experienta anterioara cu tce sau alte turbine, dar mi-as fi dorit sa fie fara, ca mine.
                            Ar fi fost interesant ce va spune, raportat la socul si groaza dupa 1.0.



                            Lagul se simte la orice motor turbo chiar si la unul de 2 litri. Totul e sa-l conduci in asa fel incat sa reduci efectul.
                            Nu am condus 1 SCe si nu stiu exact cum se comporta dar ma indoiesc ca daca o calci de la 1200 rpm se va intampla mare lucru.
                            Last edited by DannyMC; 12th April 2019, 13:23.

                            Comment


                            • DannyMC îți dau dreptate în cele afirmate. Eu simt acel lag doar când vreau sa conduc puțin mai sportiv și asta numai până motorul ajunge la temperatura optima ptr funcționare, după aceea nu se mai simte așa tare acel lag.

                              Comment



                              • lag-ul nu se mai simte la 400... 800-1000 rot/min peste turatia minima de unde incepe curba de cuplu maxim (in functie de carburantul motorina/benzina, desigur). si, evident, in functie de demultiplicarile de trepte aferente situatiei in cauza (referitor la de-alea cu turbina, zic).

                                cit despre cazul de 1litru benzinar si aspirat... asta isi are cuplul maxim pe la aproape 4000 rpm. face zgomot mare si te intimideaza (mai ales daca mai e si o conditie meteorologica de vint).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google