Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Și să nu uiți că totuși 1.0 e o combinație proasta. Mai ales dupa 10000 km.

    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

    Comment


    • ....pentru un procent insignifiant.

      Comment


      • Uite ca la taxi e foarte bun
        multi colegii mei f.multumiti.
        noi oricum dupa 6 ani trebuie inlocuita masina luat nou
        asa ca fleacuri deastea nu le socotim
        invirte roata scoate banu e perfecta masina logan 1.0 sce

        Comment


        • Acolo ajunge și a mea. Yupeee , macar mai scot din bani

          „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

          Comment


          • Comment


            • ....fara probleme, La multi ani!

              Comment


              • Salutare tuturor!

                Am citit cu mare interes acest topic deoarece ma interesa un Sandero Stepway cu motorul 1.0 Sce, fiind acum in oferta Rabla 2019. Desi hotarat sa semnez comanda am zis ca nu strica un test drive inainte. Asa ca sambata am fost la Dacia Cluj si am dat o tura cu Sandero normal, ca pe Stepway nu primisera motorizarea respectiva in showroom. Ciudat intr-un fel...

                Boon... concluzia:

                1. Motorul - soc si groaza. Trepidatii puternice la relanti, in volan si pedale. De tras trage binisor dar cere a 5a la 50 kmh. WTF?
                2. Directia - varza totala. Tragi de volan si abia la o fractiune de secunda reactioneaza si masina. Cum e posibil asa ceva in 2019 la o masina noua fabricata in UE?
                3. Ridic capota: ceva scurs pe motor. Si mai era ruginita bara de directie?

                Dezamagire totala! In calitate de fost detinator Logan 1, 1.5 dci, mi se pare ca Dacia a facut un mare pas inapoi cu acest motor in 3 cilindri. Acel diesel nu trepida in halu asta si avea directia mult mai precisa.

                Nici nu-i de mirare ca 1.0 Sce e vandut cu aproape 3000 Eur sub restul motorizarilor, cel putin in cazul Sandero Stepway. E o catastrofa de motor.

                Comment


                • Au si diesel,daca ai fost multumit...sau poti incerca 0.9 tce

                  Comment


                  • Subscriu. Motorul 0,9 tce e net superior celui 1.0 sce. Despre diesel nu mă pronunț pentru că nu am deținut Dacia cu motorul diesel.

                    Comment


                    • amandoua in trei cilindri, sa-l testeze si pe ala sa vedem daca tot asa ii clantane dintii in gura

                      Comment


                      • Nu știu cât de tare îi "clentane" dinții celui 1.0 sce dar la 0,9 tce ii tremura putin având în vedere că un motor in 3 cilindri e greu de echilibrat cu costuri mici.

                        Comment


                        • Doar trepidatia de la 1250 rpm (pornirea la rece) este sesizabila...in rest e ok.
                          Dupa aproape 12k km pot spune ca sunt multumit de masina....singura problema fiind consumul....nu mai reusesc sa scot sub 6 l.
                          Logan 0.9 TCe 2018

                          Comment


                          • Atat 0.9 Tce cat si 1.5 dci depasesc bugetul pentru o Dacie. Mi se pare ca preturile au mers mult prea sus. Oricat as aprecia producatorul nostru autohton, nu mi se pare ca ofera variante prea bune dpdv raport calitate/pret. Reviziile nu-s nici alea foarte ieftine mai nou.

                            Intr-adevar 'trendul' e spre motoare in 3 cilindri care au probleme la partea de echilibrare. Atata timp cat Dacia e ultra low cost, n-ai cum sa le impaci pe toate la costuri mici. As fi preferat un motor clasic si fiabil in 4 cilindri. Benzina, ca dieselu e pe duca.

                            N-am vrut sa supar pe nimeni prin postarea mea, dar momentan declar inchis capitolul Dacia noua. Mai trag de 'rabla' mea de 11 ani

                            Comment


                            • Ma bag și eu în seama, cred ca toate trepidatiile motorului sunt din cauza mersului subturat.
                              Am condus atât Logan 1.4 mpi din 2009 cat și din 2007 75 cp, talpa cat cuprinde , fără probleme de motor, trepidații sau alte cele.
                              Anul trecut am luat dci 1.5 90 cp, manuala, ii dau talpa fără reținere, nu ma interesează ca am consum de 6.1-6.2 l mixt, la 17k km nici o trepidații sau altceva.
                              Cred ca totul pleacă de la turatia mica în utilizare.

                              Comment


                              • Probabil ce zice si george.sce e ca vibreaza la relantii, in turatie de mers se echilibreaza motorul si nu mai vibreaza. Oricum, vibratia la relantiu nu e asa mare. Daca vrei sa testati ce inseamna vibratie in orice turatie, incercati Polo 1.4 Diesel cu motor in 3 cilindri. Nu sunt motive de plans pe vibratiile produse de acest motor, plus ca oricine a luat masina se presupune ca a si testat-o intai si a stiut ce cumpara

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google