Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by constantin_stan78 View Post
    de cca o luna umblu pt masina si pot sa-ti spun ca:
    1) singurii cu care am "negociat" au fost cei de la skoda (200euro la pret si ceva facilitati la finantare....dar care tot nu ajung la o rata facuta in banca)
    2) am fost la 4 dealer dacia si la toti e pretul fix. doar la unul am gasit buyback-ul disponibil (dar si aici e cu semnul??? pt ca nu am primit raspuns inca)
    3) singurul lucru pe care il poti face pt a scadea pretul este programul rabla
    cat despre versiune...conteaza cate persoane veti fi in masina, daca o sa aveti bagaje multe..etc...etc.vezi filmele de pe turatii.ro legate de dinamica si asa iti poti da seama ce ti se potriveste cel mai bine
    Multumesc pentru raspuns. Am vazut filmuletele de pe turatii si tot nedumerit sunt.
    De principiu 2 persoane mai slabe si ceva bagaje. Am uitat sa precizez este vorba de Logan MCV.
    Si o alta intrebare, care motor se preteaza mai bine pentru un regim de condus cu putine pauze? de exemplu condus intr-o zi 800km si 2 pauze scurte?

    Multumesc

    Comment


    • Originally posted by valioglu View Post
      Nici macar la un parcurs anual cu mult mai redus nu as lua altceva decat motorina. Merge foarte bine, oricum mult peste 1.0, iar consumul este mult mai redus. Sunt cam 4 litri la suta diferenta in viata reala fata de 0.9tce.
      Poti sa ignori propaganda anti diesel dun ultima perioada.
      ​​​
      Nu motorina, din mai multe considerente. De exemplu, aici unde locuiesc eu, sunt taxe tot mai mari pe motorina si nu renteaza financiar.
      Loganul MCV va fi cumparat din Romania si trebuie sa optez intre 1.0 Sce sau 0.9 Tce. Cum ziceam, 2 persoane mai slabe si bagaje, regim de condus distante lungi fara autostrada (aproape 1000km/zi cu pauze scurte), dar si perioade cand masina va stationa destul de mult sau distante de cativa km in oras. Total pe an, sub 20.000 km.

      Multumesc anticipat pentru sugestii.

      Comment


      • Daca e MCV atunci pe benzina ai doar optiunea 0,9tce (cred ca 1.0sce e prea mic pentru acest model...). totusi cred ca cel mai bun motor pt mcv ar fi diesel-ul de 1.5.
        daca ai posibilitatea incearca sa faci un drive test la o reprezentata (aici in moldova am gasit doar logan cu 1.0, 0.9 si 1.5 la test...mcv nimic)

        Comment


        • Este euro 6! Doar nu o sa plătești 1000 de euro pe an impozit!
          Eu am mcv 90 PS diesel, ieri am făcut 700 km cu 3 opriri de maxim 10 minute. Viteza intre 130-140 km/h. Consum 6.5l/% autostrada .

          Comment


          • De ce nu cumperi masina acolo unde ești?
            Cam în toată Europa mai mult de 2-3 luni nu ai voie sa circuli dacă ai domiciliu acolo. Plus ca și calitate, mașina pt export are un plus.

            Comment


            • 2. exista o practica de a negocia pretul la Dacia, sau te a cere niste optionale in pret? Sunt flexibili in acest sens, sau nici vorba?
              Pt intrebarea 2) Sunt la a doua masina noua luata de la Dacia (Logan Laureat1.4 in 2005 -rate si Logan B&W 1.0 oct 2018 -cu bani cash) .Flexibilitatea Dacia in cazul meu FIX ZERO!
              N-am obtinut nici macar o racleta de plastic de 3 lei sau vreun odorizant de pus...la oglinda !! (subliniez -cazul meu- altii poate sunt mai talentati la negociere)
              Daca prima a fost luata pe credit...e de inteles... , dar ultima era platita cash...(am prins doar rabla cumparand un tichet).

              In plus , la masina din 2005 mi-au facut oferta/acte cu dobanda de 11% fixa in lei(prin BRD) in momentul ''t zero'' cand am depus avansul si actele de rate si comanda masinii.
              Dupa 3-4 luni de zile cand mi-a venit masina si m-am dus la banca sa platesc prima rata am constatat ca rata era de 12,5%.Dealerul m-a trimis la banca si aceasta mi-a spus ca era o oferta promotionala pe care am ratat-o (nu se stie cum...) Cu contract semnat(pt 11% dobanda fixa) ma duc la banca : functionara care incheiat contractul nu mai lucreaza acolo(au transferat-o rapid ) , dupa vreo 2 luni se schimba directorul sucursalei , dupa ceva timp agentia se inchide datorita procesului de reorganizare din BRD).Mi-a ramas solutia de a da in judecata BRD (firma mama ca sucursala nu mai exista) la care am renuntat din cauza tarifelor avocatesti cam mari , duratei interminabile a proceselor ,timpului meu limitat pe care puteam sa-l aloc ca aveam serviciu si poti adauga si prostia (a mea).In toata tevatura asta dealerul Dacia s-a spalat pe maini de orice responsabilitate.
              La intrebarea 1) se poate divaga mult. Citeste/cantareste ce spun colegii pe forum .
              Ambele motoare au avantaje si dezavantaje
              1.0 e mai ieftin cu mai bine de 1000 euro , e aspirat , constructie mai simpla cu mai putine parti mobile deci teoretic mai putin expus la probleme .Totusi se pare ca si asa mai face mofturi.
              In plus ,daca nu ceri mult de la masina , se poate instala pe el o instalatie de GPL relativ ieftina(asta pt cazul in care sa zicem creste excesiv pretul benzinei )
              Eu am ales 1.0 Sce (nici nu doream sa trec de 10000 euro cu pretul masinii )

              Comment


              • Originally posted by nelu_242000 View Post
                De ce nu cumperi masina acolo unde ești?
                Cam în toată Europa mai mult de 2-3 luni nu ai voie sa circuli dacă ai domiciliu acolo. Plus ca și calitate, mașina pt export are un plus.
                Multumesc pentru raspuns, dar pretul este mai bun in Romania si voi pune direct numerele straine pe masina cumparata din Romania.

                Comment


                • radiantm
                  Multumesc pentru raspuns,
                  GPL, slabe sanse sa montez...
                  acum am un Focus I si acel motor de 1.6 benzina este o bijuterie, dar din pacate ma lasa structura masinii.

                  As vrea sa fac un test drive, dar aici la Dacia nu au niciun model logan cu 1.0 sau 0.9. Reprezentanta apartine de Renault Nissan. Sunt ceva modele la ei cu motor 1.0 Sce sa fac un test-drive?

                  Multumesc

                  Comment


                  • As vrea sa fac un test drive, dar aici la Dacia nu au niciun model logan cu 1.0 sau 0.9.
                    Eu nu am reusit in Romania (Timisoara si Resita) sa fac un test drive cu un 1.0 Sce ca nu aveau.
                    Pe de alta parte ,
                    acum am un Focus I si acel motor de 1.6 benzina este o bijuterie
                    Vezi ca noul trend de downsizing (si motoare in 3 cilindrii) face ca motoarele sa nu mai fie ce au fost odata(asta cel putin la fiabilitate)

                    Comment


                    • @aIF78
                      Pentru cerintele tale ar fi fost de preferat un Diesel dar pentru ca aceasta varianta iese din discutie, eu te sfatuiesc ca, daca aspectul financiar nu este pe primul plan, cea mai buna alegere ar fi 0,9 TCe.
                      Aspiratul este mai ieftin, consuma mai putin si probabilitatea aparitiei de defecte la motor este mai mica decat la un "turbat". Totusi se pare ca aspiratul inca mai sufera de "bolille copilariei" pe cand 0,9 TCe, cu exceptia unor posibile probleme legate de lant, nu este semnalat cu probleme majore. Mai sunt unele neplaceri in ceea ce priveste faptul ca ralantiul nu este intotdeuna prea stabil in special la rece dar, din punctul meu de vedere, sunt nesemnificative. In schimb motorul trage foarte bine in orice conditii de trafic si de drum chiar si cu masina incarcata. Am urcat asta-vara pe Transalpina si pe Transfagarasan folosind masina numai in modul Eco si nu s-a poticnit nici macar o singura data. Te poti baza pe acest motor fara probleme si in depasiri cu conditia sa apreciezi responsabil traficul. Cat despre consum, nu ma pot pronunta la Dieseluri mai noi sau la aspirat ci doar la 0,9 TCe unde un consum de 5,5-5,8 la suta chiar si cu aerul pornit este perfect posibil in extraurban. Consumul urban variaza foarte mult, in functie de anotimp si de la oras la oras. Vara poti avea o medie de 8,5-8,8 la suta iar in iarna aceasta, in ultima luna jumatate, mergand zilnic cu masina in jur de 11-12 km media consumului este de 9,2 la suta. In zilele geroase am avut si peste 10 la suta. Pe autostrada, la 130 km/h, consumul se duce fara probleme la un 8,5 la suta. Asa, doar ca idee, poti sa faci singur o aproximare, in sensul ca la fiecare 10 km/h in sus sau in jos, consumul creste sau scade (dupa caz) cam cu un litru la suta. Cea mai economica viteza este pe la 70-80 km/h unde se poate scoate fara probleme sub 5 la suta. Toate cifrele date de mine sunt relative, consumul depinde de foarte multi factori si nu pot generaliza. Per asamblu, la 5000 km parcursi in diferite conditii poti avea o medie undeva la 6,5-6,8 la suta.

                      Comment


                      • la masina actuala (1.4mpi din 2007) am reusit un discount de 500euro + grantie pe 3ani (fata 1,5 cum era initial) ... dar dupa ce am avut probleme cu ea in primii 20.000km crede-ma ca vb excat ca si CostiC....si da...numele de Costi e predestinat problemelor la masinile Dacia ....sper sa rup acest blestem cu masina noua
                        oricum per asamblu 1.4 si-a facut datoria....cel putin pe parte de costuri.

                        Comment


                        • radiantm Sa stii ca pentru Dacia nu conteaza daca tu achiti cash sau iei credit. Reducerea se acorda de Dacia (pentru toti clientii care cumpara un anume model sau orice model) si/sau de dealer (unul sau mai multi) pentru toti clientii care cumpara un anume model sau orice model. Faza in care la comanda unei masini care nu se afla pe stoc un client primeste o reducere de la dealer si altul care face o comanda identica tot in ziua respectiva nu primeste reducerea este o... Clientii se trateaza corect si egal ca nu suntem in targul Vitan.

                          Comment


                          • constantin_stan78
                            Multumesc, incep sa inteleg ca Dacia are o politica foarte stricta cand vine vorba de pret.

                            gabrieln1960
                            Multumesc pentru raspuns, foarte utila clarificarea. diferenta de pret, peste 1000 euro intre cele 2 motorizari, este exact benzina pe 1 an pentru mine. Mai trebuie sa imi fac un calcul aici si sa-mi dau seama care sunt diferente de cost de mentenanta intre cele 2 motorizari, plecand de la premisa ca voi face schimbarea uleiului la maxim 1 an/15.000 km (indiferent daca producatorul zice 2 ani sau numar mai mare de km). Aveti mai multe detalii in acest sens?

                            Comment


                            • La Dacia discounturile nu sunt oferite de fiecare reprezentanta in parte ci sunt in functia de politica de moment a grupului. Daca acum doi ani mai exista un discount de maxim 600 de euro (asta doar daca stiai ca el exista si il solicitai) in functie de nivelul de echipare ales sau puteai alege oferta celor 5 ani fara griji, am impresia ca acum nu mai exista niciun fel de discount. Singurul lucru pe care il pot face reprezentantele este sa ofere cadouri maxim de genul unei alarme. Se mai pot oferi reduceri si pentru masinile folosite la test-drive in functie de starea masinii si de numarul de kilometri parcursi.
                              Despre cat costa reviziile nu-ti pot oferi informatii detaliate pentru ca eu timp de 5 ani am costuri zero pentru ele. dar, doar ca si o informatie citita pe aici, prima revizie la un 0,9 TCe s-ar duce undeva cu putin peste 500 de lei.
                              Last edited by gabrieln1960; 28 February 2019, 20:45.

                              Comment


                              • La fiecare 10.000km (adica o data pe an, in octombrie) schimb uleiul (5w40), filtru ulei (bosh), filtru aer (de origine) si filtru habitaclu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google