Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu facea nimeni comparatie cu alte marci. Doar strict Dacia, vechiul 1.4 si noul 1.0. Si nici despre liniute intre asemenea motorizari.
    Nu

    Comment


    • Va rog sa scuzati reluarea, ramasesem fara baterie.
      ​​​​​In majoritate si in general mergem fara sa fortam, intr-un regim cat mai optimizat la ce ofera masina. Unde se simte bine si omul si masina, iar consumul e redus.
      Si asa putem sa le comparam in trafic, unele merg pe sosea cu 80-90, altele cu 100, 110, samd ... si Bmw si Audi.
      Ca asta nu e o regula, e f adevarat. Daca pe sigla e VW nu conteaza ca ai 67 cp sub capota. Musai trebuie sa treaca in fata Daciei. Ce conteaza ca eu mergeam constant 110 si dupa ce trece in fata ma duce cu 100. Nu facem competitii, ramane asa.
      Asta este despre orgolii.
      Last edited by 77sky; 27th April 2019, 11:36.

      Comment


      • Asa este, este un fel de sindrom de sofer de bmw... Sunt ferm convins ca 1.0 sce este economic la mers normal, mult mai economic poate ca un 1.4 vechi, dar sa spui ca este net superior la putere, mai ales ca avem si date tehnice clare, asta deja este asa, mai trasa de par... In rest sigur 1.0 logan nou este din orice punct de vedere superior vechilor generatii de logan 1.4.

        Si eu cand merg cu masina sotiei ( masina majora si cu motor mic) de multe ori sunt luat mai peste picior de alti soferi din trafic, care au tot un cotet, dar cu sigla de masina mai de soi si daca au 20 de cai in plus si ma pot depasi deja se cred superiori )) Ce sa ii faci, bizoni. Faza e ca dupa 2 semafoare tot acolo sunt si eu... Da na... Teoretic cine isi ia 1.0 sce, il ia ptr economie si ptr mers in oras...
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Și eu am întâlnit mulți frustrați, mai ales ca am dacie cu număr de Austria, sa ii vezi cum se incoarda!
          Câteodată mai îmi sar piticii și ii dau 130-150 (cum permite drumul, traficul) sa ii vezi în ce depășirii riscante se baga!
          Asta e mentalitatea romanului în sofat.

          Comment


          • Originally posted by mumus View Post
            Nu te supara, cum sa traga mai ok 1.oin 3 pistoane fata de un 1.4 in 4 pistoane? Iar daca ai curia etajata scurt, atunci va fi galagioasa in ture...

            In rest descrierile tale imi plac.
            Sa fiu sincer si eu aveam acelasi dubiu mai ales dupa testdrive-ul facut initial. Dar acum diferente sunt sesizabile. Dar cum spuneam anterior, nu te da pe spate. Daca ai asteptari corecte, vei fi multumit

            Comment


            • Aviz amatorilor......deci nu incercati sa depasiti bemveul, chiar daca abia se taraste in fata dumneavoasta cu 40/h, el asta asteapta, risc ridicat...

              Comment


              • Mai depinde si de sofer... Saptamana trecuta am fost pana la Rm Valcea, cu un golf4 1.9 tdi, la intoarcere ma grabeam, sa ajung acasa la o ora normala, si la un moment dat, am facut o greseala, am depasit un beamveu model nou, seria 5, la 2 secunde ma depasit din nou, si dus a fost, dar doar pana la prima curba, unde frana si daca nu trebuia... Dupa vreo 10 minute de depasiri reciproce, il ajungeam in mijlocul curbei si in fiecare viraj ii dadeam flesuri... Cu o masina de doar vreo 18 ani... Dupa cateva minute m-am saturat sa il tot ajung, l-am depasit si am tulit-o, a incercat el, dar nu ma mai ajuns... Si avea cu ce, doar ca era afon rau, frana in orice curba...chiar orice curba... Daca il mai stresam si nu o tuleam sigur la un moment dat facea pe kamicaze in mod serios, ca fiecare urmatoare depasire facuta de el incepea sa fie un pic mai riscanta...

                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • La multi șoferi, frustrarea se simte si in trafic, mai ales cei cu masini scumpe, care gandesc ca nu trebuie sa stea in spatele unei masini mai ieftine sau mai vechi

                  Comment


                  • Originally posted by constantin_stan78 View Post
                    Dupa ce am pierdut cca 15ore cu actele, banii dati (2300 avans + 37500 diferenta + 6500 rabla + 700 acte, asigurari, etc – 427lei rabla) si nervii facuti prastie, sunt fericitul (daca se mai poate spune asa) al unui Logan Black&White 1.0 sce.

                    Acum un “first contact” de 100km facuti in oras:
                    + arata mai bine decat in poze
                    + zgomotul din habitaclu a scazut cu cca 10-15db (cel putin asa spune aplicatia de pe telefon)
                    + usile se inchid cu un zgomot infundat (seamana mult cu cel de la golf)
                    + consum de 6,8 pt 100km facuti in oras cu AC-ul pornit in 80% din timp (cu 1.4 aveam undeva la 9-9,5)
                    + cruise control (sa accelerezi din butoane…gameplay)
                    + volanul (noua forma mi se potriveste perfect + reglabil)
                    + camera marsarier + senzori
                    + scaunele (si eu am probleme cu spatele)
                    + suspensia (e mult peste logan 1…ieri eram sa iau un radar pt ca mnu mi-am dat seama ca aveam 90km/hJ, noroc cu nenea politistul care m-a inteles)
                    + luminile (veneam de pe un logan cu LED-uri J, dar noile faruri chiar isi fac treaba cu becuri halogen)
                    + motorul – este mult mai “indraznet” decat vechiul 1.4, accelereaza bine (nu te da pe spate dar e un pas inainte fata de 1.4, mai ales pe CC), consum bun (sapt viitoare vad cum o sa se comporte si in exterior, cand vom fi 4 pers si bagaj)
                    + butoane pe usa pt geamurile fata (iar la sofer este cu impuls)
                    + semnalizare cu impuls
                    + vitezometru (acum am o diferenta de doar 2km/h fata de 8 inainte…)
                    + cutia este mai precisa fata de vechiul model

                    - tabla tot subtire a ramas
                    - la relanti zgomotul motorului este ientic cu cel de diesel
                    - la schimbarea din viteza 1 in 2 se tot smunceste (trebuie sa ma obisnuiesc cu ambreiajul care tine destul de jos)
                    - butonul AC este normal pornit iar daca il apesi opresti AC-ul (creaza confuzie la inceput)
                    - Start/Stop cand pornesti masina este activat automat
                    - mocheta din portbagaj se misca in toate directiile (aluneca...)
                    - roata de rezerva (rotile sunt pe 16 iar cea de rezerva pe 15...interesant)

                    Cam atat deocamdata, revin dupa prima iesire extraurbana
                    Salutare din nou
                    Asa cum am promis mai sus, am iesit cu golanelul meu la drum "lung" si iata cateva date:

                    Botosani - Bacau = 157km
                    1 persoana in masina (adica 96kg de carne si bagaj de cca 20kg + rezervorul plin)
                    Consum (L/100km): 4,8
                    Viteza medie: 73,4km/h (am stat intre 60-100km/h, ca sa nu ies din limitarile rodajului, adica max 3500rpm)
                    Cruise control: 80% din timp (pus pe 90/100km/h)
                    Climatizare: doar ventilatia
                    Temperatura: 11 - 20C

                    Bacau - Buhusi - Bacau = 50km
                    5 adulti + 1copil in masina (adica cca 400kg de carne si bagaj de cca 30kg)
                    Consum (L/100km): 5,2
                    Viteza medie: 60km/h
                    Cruise control: 90% (pus pe 65km/h)
                    Climatizare: AC pornit (pe manual)
                    Temperatura: 21 - 24C

                    Bacau - Botosani = 157km
                    1 persoana in masina (adica 96kg de carne si bagaj de cca 50kg)
                    Consum (L/100km): 4,9
                    Viteza medie: 70,4km/h
                    Cruise control: 90% din timp
                    Climatizare: ventilatia 50% + AC 30% in rest a fost oprita.
                    Temperatura: 10 - 14C

                    Cateva impresii: masina este linistita, pentru oameni linistiti
                    Fata de 1.4mpi este clar un pas mare in directia buna a evolutiei acestei marci. Cutia m-a surprins placut la modul ca in treapta a 5-a chiar se simte accelerarea (am reusit sa urc cu aceasta treapta pante cu unghi de 9% ). insa cred ca lucrurile nu pot fi doar roze (la 9650euro cat dai pe masina): cel mai probabil a fost sacrificata viteza maxima pe care eu personal cred ca nu-i mai mare de 150km/h (nu am putut testa momentan, dar dupa 1000km ii fac o proba ). Acum la capitolul depasiri nu ma pot pronunta (am stat pe banda 1 cu cruise-ul pus la 90/100km/h) insa cred ca pentru asta ai nevoie sa mergi turat (peste 4000rpm). Oricum "distractia" este dupa aceasta turatie (in rest e liniste si pace).
                    Am gasit si primul "defect" al masinii: daca ai ventilatia pornita si tii inchis AC-ul pt cca 15-20min, AC-ul nu mai porneste (se blocheaza pe off). Singura metoda gasita de mine pana in prezent este sa dai climatizarea pe Auto (dar nu prea imi place pt ca e zgomotoasa in primele 10min....). O sa mai citesc manualul poate aflu ceva nou . La voi se comporta la fel?
                    Acum masina are 640km iar CB-ul imi spune ca mai am o autonomie de 360km (care cel mai probabil vor fi cca 200km reali)

                    Concluzie: masina este facuta pentru omeni linistiti care vor sa ajunga din A in B odihniti, sa asculte o muzica buna, etc.
                    Last edited by constantin_stan78; 1st May 2019, 07:11.

                    Comment


                    • Consumul este ok, insa acest consum se poate scoate si cu masini mai puternice, ruland in conditii similare. Sunt curios cand o sa incepi sa o turezi, sa si simti ca trage un pic, cat va consuma.

                      Luminile cum ti se par fata de ph1? Dar stabilitatea?
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Consumul este foarte ok, chiar este o masina normală pentru oameni normali
                        cu masini mai puternice consumul creste in aceleasi conditii de drum si aceeași viteză,
                        am facut ceva teste comparative cu diferite masini, însă depinde mult si de generațiile de motoare, cât de noi sau de vechi sunt

                        Comment


                        • Originally posted by mumus View Post
                          Consumul este ok, insa acest consum se poate scoate si cu masini mai puternice, ruland in conditii similare. Sunt curios cand o sa incepi sa o turezi, sa si simti ca trage un pic, cat va consuma.

                          Luminile cum ti se par fata de ph1? Dar stabilitatea?
                          Luminile sunt altceva fata de prima varianta. Mult mai bune.
                          Si e mai stabila pe viraje fata de vechiul 1.4. Am luat curbe cu 80-90km/h fata de max 70 cat puteam cu 1.4. In plus azi am fost la Iasi si am folisit clima pe automat la 22C si nu se simte aproape deloc AC-ul in mers. Si am scos un consum de 5,4 (pana sa intru in Iasi aveam 4,5, insa in Iasi am prins aglomeratie...asa cand copii vor la Palas ).

                          Comment


                          • Originally posted by panselin4 View Post
                            Consumul este foarte ok, chiar este o masina normală pentru oameni normali
                            cu masini mai puternice consumul creste in aceleasi conditii de drum si aceeași viteză,
                            am facut ceva teste comparative cu diferite masini, însă depinde mult si de generațiile de motoare, cât de noi sau de vechi sunt
                            Cu siguranta consuma si asta mai mult daca ii dai peste 4000rpm. Cred ca la 130km/h v-a consuma cca 6,5-7 (acum am 900km...peste 100km o sa aflam )

                            Comment


                            • Panta de 9% in treapta a V-a e putin cam mult. Asta inseamna 90 de metri la un kilometru. Poate mergi din inertie dar nu cred ca accelerezi intr-a cincea. Poate cu un diesel potent.
                              Cifrele par destul de bune. Daca ai mers cu CC atata timp deduc faptul ca drumul a fost foarte liber.

                              Comment


                              • Intrarea in BT dinspre Iasi este in panta de 9% (cel putin asa scrie pe indicator) si intrarea se face dupa o curba si un giratoriu, deci nu prea poti avea inertie pt ca trebuie sa te asiguri. Sa stii ca si eu am ramas placut surprins (acelasi lucru s-a intamplat si la iesirea din Copalau catre BT).
                                Cat despre CC drumul nu a fost foarte aglomerat doar ca am folosit prima banda (acostamentul de pe E85/E58)
                                Last edited by 77sky; 3rd May 2019, 20:45.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google