Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu facea nimeni comparatie cu alte marci. Doar strict Dacia, vechiul 1.4 si noul 1.0. Si nici despre liniute intre asemenea motorizari.
    Nu

    Comment


    • Va rog sa scuzati reluarea, ramasesem fara baterie.
      ​​​​​In majoritate si in general mergem fara sa fortam, intr-un regim cat mai optimizat la ce ofera masina. Unde se simte bine si omul si masina, iar consumul e redus.
      Si asa putem sa le comparam in trafic, unele merg pe sosea cu 80-90, altele cu 100, 110, samd ... si Bmw si Audi.
      Ca asta nu e o regula, e f adevarat. Daca pe sigla e VW nu conteaza ca ai 67 cp sub capota. Musai trebuie sa treaca in fata Daciei. Ce conteaza ca eu mergeam constant 110 si dupa ce trece in fata ma duce cu 100. Nu facem competitii, ramane asa.
      Asta este despre orgolii.
      Last edited by 77sky; 27 April 2019, 11:36.

      Comment


      • Asa este, este un fel de sindrom de sofer de bmw... Sunt ferm convins ca 1.0 sce este economic la mers normal, mult mai economic poate ca un 1.4 vechi, dar sa spui ca este net superior la putere, mai ales ca avem si date tehnice clare, asta deja este asa, mai trasa de par... In rest sigur 1.0 logan nou este din orice punct de vedere superior vechilor generatii de logan 1.4.

        Si eu cand merg cu masina sotiei ( masina majora si cu motor mic) de multe ori sunt luat mai peste picior de alti soferi din trafic, care au tot un cotet, dar cu sigla de masina mai de soi si daca au 20 de cai in plus si ma pot depasi deja se cred superiori )) Ce sa ii faci, bizoni. Faza e ca dupa 2 semafoare tot acolo sunt si eu... Da na... Teoretic cine isi ia 1.0 sce, il ia ptr economie si ptr mers in oras...
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Și eu am întâlnit mulți frustrați, mai ales ca am dacie cu număr de Austria, sa ii vezi cum se incoarda!
          Câteodată mai îmi sar piticii și ii dau 130-150 (cum permite drumul, traficul) sa ii vezi în ce depășirii riscante se baga!
          Asta e mentalitatea romanului în sofat.

          Comment


          • Originally posted by mumus View Post
            Nu te supara, cum sa traga mai ok 1.oin 3 pistoane fata de un 1.4 in 4 pistoane? Iar daca ai curia etajata scurt, atunci va fi galagioasa in ture...

            In rest descrierile tale imi plac.
            Sa fiu sincer si eu aveam acelasi dubiu mai ales dupa testdrive-ul facut initial. Dar acum diferente sunt sesizabile. Dar cum spuneam anterior, nu te da pe spate. Daca ai asteptari corecte, vei fi multumit

            Comment


            • Aviz amatorilor......deci nu incercati sa depasiti bemveul, chiar daca abia se taraste in fata dumneavoasta cu 40/h, el asta asteapta, risc ridicat...

              Comment


              • Mai depinde si de sofer... Saptamana trecuta am fost pana la Rm Valcea, cu un golf4 1.9 tdi, la intoarcere ma grabeam, sa ajung acasa la o ora normala, si la un moment dat, am facut o greseala, am depasit un beamveu model nou, seria 5, la 2 secunde ma depasit din nou, si dus a fost, dar doar pana la prima curba, unde frana si daca nu trebuia... Dupa vreo 10 minute de depasiri reciproce, il ajungeam in mijlocul curbei si in fiecare viraj ii dadeam flesuri... Cu o masina de doar vreo 18 ani... Dupa cateva minute m-am saturat sa il tot ajung, l-am depasit si am tulit-o, a incercat el, dar nu ma mai ajuns... Si avea cu ce, doar ca era afon rau, frana in orice curba...chiar orice curba... Daca il mai stresam si nu o tuleam sigur la un moment dat facea pe kamicaze in mod serios, ca fiecare urmatoare depasire facuta de el incepea sa fie un pic mai riscanta...

                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • La multi șoferi, frustrarea se simte si in trafic, mai ales cei cu masini scumpe, care gandesc ca nu trebuie sa stea in spatele unei masini mai ieftine sau mai vechi

                  Comment


                  • Originally posted by constantin_stan78 View Post
                    Dupa ce am pierdut cca 15ore cu actele, banii dati (2300 avans + 37500 diferenta + 6500 rabla + 700 acte, asigurari, etc – 427lei rabla) si nervii facuti prastie, sunt fericitul (daca se mai poate spune asa) al unui Logan Black&White 1.0 sce.

                    Acum un “first contact” de 100km facuti in oras:
                    + arata mai bine decat in poze
                    + zgomotul din habitaclu a scazut cu cca 10-15db (cel putin asa spune aplicatia de pe telefon)
                    + usile se inchid cu un zgomot infundat (seamana mult cu cel de la golf)
                    + consum de 6,8 pt 100km facuti in oras cu AC-ul pornit in 80% din timp (cu 1.4 aveam undeva la 9-9,5)
                    + cruise control (sa accelerezi din butoane…gameplay)
                    + volanul (noua forma mi se potriveste perfect + reglabil)
                    + camera marsarier + senzori
                    + scaunele (si eu am probleme cu spatele)
                    + suspensia (e mult peste logan 1…ieri eram sa iau un radar pt ca mnu mi-am dat seama ca aveam 90km/hJ, noroc cu nenea politistul care m-a inteles)
                    + luminile (veneam de pe un logan cu LED-uri J, dar noile faruri chiar isi fac treaba cu becuri halogen)
                    + motorul – este mult mai “indraznet” decat vechiul 1.4, accelereaza bine (nu te da pe spate dar e un pas inainte fata de 1.4, mai ales pe CC), consum bun (sapt viitoare vad cum o sa se comporte si in exterior, cand vom fi 4 pers si bagaj)
                    + butoane pe usa pt geamurile fata (iar la sofer este cu impuls)
                    + semnalizare cu impuls
                    + vitezometru (acum am o diferenta de doar 2km/h fata de 8 inainte…)
                    + cutia este mai precisa fata de vechiul model

                    - tabla tot subtire a ramas
                    - la relanti zgomotul motorului este ientic cu cel de diesel
                    - la schimbarea din viteza 1 in 2 se tot smunceste (trebuie sa ma obisnuiesc cu ambreiajul care tine destul de jos)
                    - butonul AC este normal pornit iar daca il apesi opresti AC-ul (creaza confuzie la inceput)
                    - Start/Stop cand pornesti masina este activat automat
                    - mocheta din portbagaj se misca in toate directiile (aluneca...)
                    - roata de rezerva (rotile sunt pe 16 iar cea de rezerva pe 15...interesant)

                    Cam atat deocamdata, revin dupa prima iesire extraurbana
                    Salutare din nou
                    Asa cum am promis mai sus, am iesit cu golanelul meu la drum "lung" si iata cateva date:

                    Botosani - Bacau = 157km
                    1 persoana in masina (adica 96kg de carne si bagaj de cca 20kg + rezervorul plin)
                    Consum (L/100km): 4,8
                    Viteza medie: 73,4km/h (am stat intre 60-100km/h, ca sa nu ies din limitarile rodajului, adica max 3500rpm)
                    Cruise control: 80% din timp (pus pe 90/100km/h)
                    Climatizare: doar ventilatia
                    Temperatura: 11 - 20C

                    Bacau - Buhusi - Bacau = 50km
                    5 adulti + 1copil in masina (adica cca 400kg de carne si bagaj de cca 30kg)
                    Consum (L/100km): 5,2
                    Viteza medie: 60km/h
                    Cruise control: 90% (pus pe 65km/h)
                    Climatizare: AC pornit (pe manual)
                    Temperatura: 21 - 24C

                    Bacau - Botosani = 157km
                    1 persoana in masina (adica 96kg de carne si bagaj de cca 50kg)
                    Consum (L/100km): 4,9
                    Viteza medie: 70,4km/h
                    Cruise control: 90% din timp
                    Climatizare: ventilatia 50% + AC 30% in rest a fost oprita.
                    Temperatura: 10 - 14C

                    Cateva impresii: masina este linistita, pentru oameni linistiti
                    Fata de 1.4mpi este clar un pas mare in directia buna a evolutiei acestei marci. Cutia m-a surprins placut la modul ca in treapta a 5-a chiar se simte accelerarea (am reusit sa urc cu aceasta treapta pante cu unghi de 9% ). insa cred ca lucrurile nu pot fi doar roze (la 9650euro cat dai pe masina): cel mai probabil a fost sacrificata viteza maxima pe care eu personal cred ca nu-i mai mare de 150km/h (nu am putut testa momentan, dar dupa 1000km ii fac o proba ). Acum la capitolul depasiri nu ma pot pronunta (am stat pe banda 1 cu cruise-ul pus la 90/100km/h) insa cred ca pentru asta ai nevoie sa mergi turat (peste 4000rpm). Oricum "distractia" este dupa aceasta turatie (in rest e liniste si pace).
                    Am gasit si primul "defect" al masinii: daca ai ventilatia pornita si tii inchis AC-ul pt cca 15-20min, AC-ul nu mai porneste (se blocheaza pe off). Singura metoda gasita de mine pana in prezent este sa dai climatizarea pe Auto (dar nu prea imi place pt ca e zgomotoasa in primele 10min....). O sa mai citesc manualul poate aflu ceva nou . La voi se comporta la fel?
                    Acum masina are 640km iar CB-ul imi spune ca mai am o autonomie de 360km (care cel mai probabil vor fi cca 200km reali)

                    Concluzie: masina este facuta pentru omeni linistiti care vor sa ajunga din A in B odihniti, sa asculte o muzica buna, etc.
                    Last edited by constantin_stan78; 1 May 2019, 07:11.

                    Comment


                    • Consumul este ok, insa acest consum se poate scoate si cu masini mai puternice, ruland in conditii similare. Sunt curios cand o sa incepi sa o turezi, sa si simti ca trage un pic, cat va consuma.

                      Luminile cum ti se par fata de ph1? Dar stabilitatea?
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Consumul este foarte ok, chiar este o masina normală pentru oameni normali
                        cu masini mai puternice consumul creste in aceleasi conditii de drum si aceeași viteză,
                        am facut ceva teste comparative cu diferite masini, însă depinde mult si de generațiile de motoare, cât de noi sau de vechi sunt

                        Comment


                        • Originally posted by mumus View Post
                          Consumul este ok, insa acest consum se poate scoate si cu masini mai puternice, ruland in conditii similare. Sunt curios cand o sa incepi sa o turezi, sa si simti ca trage un pic, cat va consuma.

                          Luminile cum ti se par fata de ph1? Dar stabilitatea?
                          Luminile sunt altceva fata de prima varianta. Mult mai bune.
                          Si e mai stabila pe viraje fata de vechiul 1.4. Am luat curbe cu 80-90km/h fata de max 70 cat puteam cu 1.4. In plus azi am fost la Iasi si am folisit clima pe automat la 22C si nu se simte aproape deloc AC-ul in mers. Si am scos un consum de 5,4 (pana sa intru in Iasi aveam 4,5, insa in Iasi am prins aglomeratie...asa cand copii vor la Palas ).

                          Comment


                          • Originally posted by panselin4 View Post
                            Consumul este foarte ok, chiar este o masina normală pentru oameni normali
                            cu masini mai puternice consumul creste in aceleasi conditii de drum si aceeași viteză,
                            am facut ceva teste comparative cu diferite masini, însă depinde mult si de generațiile de motoare, cât de noi sau de vechi sunt
                            Cu siguranta consuma si asta mai mult daca ii dai peste 4000rpm. Cred ca la 130km/h v-a consuma cca 6,5-7 (acum am 900km...peste 100km o sa aflam )

                            Comment


                            • Panta de 9% in treapta a V-a e putin cam mult. Asta inseamna 90 de metri la un kilometru. Poate mergi din inertie dar nu cred ca accelerezi intr-a cincea. Poate cu un diesel potent.
                              Cifrele par destul de bune. Daca ai mers cu CC atata timp deduc faptul ca drumul a fost foarte liber.

                              Comment


                              • Intrarea in BT dinspre Iasi este in panta de 9% (cel putin asa scrie pe indicator) si intrarea se face dupa o curba si un giratoriu, deci nu prea poti avea inertie pt ca trebuie sa te asiguri. Sa stii ca si eu am ramas placut surprins (acelasi lucru s-a intamplat si la iesirea din Copalau catre BT).
                                Cat despre CC drumul nu a fost foarte aglomerat doar ca am folosit prima banda (acostamentul de pe E85/E58)
                                Last edited by 77sky; 3 May 2019, 20:45.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google