Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teoretic sunt motoare de turatie, vrei sa traga cat de cat, o tii sus in ture, si atunci consuma mult, mergi subturat, consuma putin si nu are putere... Eu la corsa 1.2 16v ca sa traga cat de cat trebuia sa o tin intre 4000 si 6000 rpm, fiatul de 1.1 8v la fel, trebuie turat bine, cu tot cu cutia lui scurta...

    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Dacă o ți în plaja de turații a cuplului o sa consume normal . Faza cu 4l/% e vrăjeală pt norma de poluare .
      De ex are 90 cp la 4000rpm, dar tu o ți la 1500 rpm, oare motorul cati manji folosește?

      Comment


      • cit despre cazul de 1litru benzinar si aspirat... asta isi are cuplul maxim pe la aproape 4000 rpm. face zgomot mare si te intimideaza (mai ales daca mai e si o conditie meteorologica de vint).
        Devreg ,ce ai vrut sa spui mai exact cu conditiile meteorologice de vant (daca poti fi un pic mai explicit te rog...)Te referi doar la zgomot/sunet sau ...
        Intreb asta pt ca in conditii de vant eu am mari probleme cu stabilitatea masinii (LoganB&W2018) la viteze de peste90-100 km/h. In aceste conditii (vant) ,in mod paradoxal ,ma simt mai in siguranta la volan cu vechiul Logan1.4( cu servodirectie) la care directia e mai rigida si parca nu trebuie sa fac multiple ajustari din volan.Personal parca nu ma prea impac cu directia asta electrica...

        Comment


        • Directie electrica are noul Duster. Nu stiu la 1.0 SCe dar la 0,9 TCe avem servodirectie hidraulica cu pompa electrica si directia se intareste in functie de viteza (daca nu ma insel cam de pe la 60 km/h). Din punctul meu de vedere stabilitatea la masina mea este net superioara fata de un Logan 1,5 DCi din 2010. Cu masina din 2010 valsam pe sosea chiar si in conditiile unui vant lateral usor sau cand ma intersectam cu vreun camion. Asta noua, chiar daca este mai inalta, sta incomparabil mai bine pe traiectorie.

          Comment


          • Originally posted by radiantm View Post
            Devreg ,ce ai vrut sa spui mai exact cu conditiile meteorologice de vant (daca poti fi un pic mai explicit te rog...)Te referi doar la zgomot/sunet sau ...
            Intreb asta pt ca in conditii de vant eu am mari probleme cu stabilitatea masinii (LoganB&W2018) la viteze de peste90-100 km/h. In aceste conditii (vant) ,in mod paradoxal ,ma simt mai in siguranta la volan cu vechiul Logan1.4( cu servodirectie) la care directia e mai rigida si parca nu trebuie sa fac multiple ajustari din volan.Personal parca nu ma prea impac cu directia asta electrica...
            Eu am observat invers lucrurile, ca si colegul gabriel 1960, loganul actual, laureat de 1.2 din 2014, sta mult mai bine la stabilitate, inclusiv în condiții de vânt , chiar si mergand cu peste 100 km/h, fata de loganul 1 facelift de 1.4 din 2008
            si am cunostinte care zic același lucru
            Last edited by panselin4; 13th April 2019, 17:21.

            Comment


            • Hai sa fim cat mai obiectivi, masinile au cam aceeasi tinuta de drum. Cele vechi au probabil amortizoarele uzate, sau schimbate cu amortizoare aftermarket mai rigide. Deci pot fi mai instabile sau nu. Prin comparatie cu cele vechi, Loganurile noi au aceeasi suspensie, aceleasi arcuri, cam aceleasi amortizoare si cu unele exceptii cam aceleasi dimensiuni de cauciucuri. Unele versiuni au bara stabilizatoare fata, altele nu. Atat la cele vechi, cat si la cele noi.
              E o tinuta de drum care reprezinta un compromis foarte bun intre inaltimea masinii (garda la sol in principal este generoasa, dar si masina este destul de inalta) si stabilitate. E ok
              Plus ca e foarte rezistenta suspensia aia.

              Comment


              • Eu am observat invers lucrurile, ca si colegul gabriel 1960, loganul actual, laureat de 1.2 din 2014, sta mult mai bine la stabilitate, inclusiv în condiții de vânt , chiar si mergand cu peste 100 km/h, fata de loganul 1 facelift de 1.4 din 2008
                si am cunostinte care zic același lucru
                Este posibil (desi e grau sa recunosc) sa fie doar o perceptie personala .Am condus si inca conduc Logan1.4 din 2005 (cu rotunjire de 15 ani) si poate ca e treaba de obisnuinta. Loganul nou il am doar din oct2018.
                DAR ,IN CONDITII DE VANT(si viteze de peste100 km/h) cu masina noua,conduc crispat si tin tare cu ambele maini de volan pt ca trebuie sa fac corectii multiple .Abordez mai bine ...soseaua in conditii de vant cu vechiul Logan chiar la viteze putin mai mari !! (in niciun caz peste 130 ca in general merg pe europene/nationale)Pe autostrada ,in schimb,la depasirea unui tir ,lucrurile stau invers Loganul nou e relativ mai stabil. REPET ,DOAR vantul (neregulat) din lateral ma deranjeaza ,altfel masina sta bine pe drum si la viteze de 130-135km/h
                In plus nu sesizez ca odata cu cresterea vitezei directia sa devina mai rigida.
                M-am mai plins undeva pe forum de problema asta atunci cand mi-am spus parerea de noua masina achizitionata si credeam ca odata cu trecerea timpului lucrurile se vor schimba...Am ajuns sa ascult sfatul unui coleg de forum si imi adaptaz putin stilul de condus
                Am mai intrebat ,dar nu cred ca a raspuns cineva, e posibil de verificat ceva in reprezentanta :reglaje pt pompa electrica de pe servo sau alte ''minuni'' ???!!!
                Orice recomandare mi-ar fi utila mai ales ca la partea tehnica sunt zero !
                Cu respect , va doresc drumuri bune si masini...fericite !!
                PS Pt gabriel1960 : Recunosc greseala : directia e hidraulica ...doar pompa e electrica !!!

                Comment


                • @ radiantm, si eu m-am plans de servodirectie. Nici la mine (Sandero Stepway 2017) nu devine mai rigida odata cu cresterea vitezei (are aceeasi intensitate). O fi soft, pompa, presiuni, hidraulica? Sau poate chiar si amortizoarele. Nu stiu. Cert este ca si a mea e cam barca pe autostrada plus vant. Nu pot compara cu L1 dar cu ceva timp in urma am condus un Crossland. Se lipea altfel de asfalt. Eu fiind mereu in criza de timp m-am obisnuit si impacat cu asta. Dar orice sfaturi si pareri sunt binevenite.

                  Comment


                  • Crossland are si omologare pentru jante de 17 pentru versiunea Ultimate. Poate erai pe acelea.
                    Daca erai pe jante de 16, observ pe net ca anvelopele omologate pentru R16 sunt 205/60 si nu 205/55 ca in cazul Stepway.
                    Cand este dotat cu anvelopele standard de 16, garda la sol a Crossland X este 15,7 cm.Prin comparatie, Sandero Stepway are intre 18 si 20 (n-am inteles niciodata cat). De aici, suspensiile mai moi ale Daciei si mai tari ale Opelului care se lipea altfel.

                    Comment


                    • @valioglu,
                      Ai perfecta dreptate. Nici macar nu mi-a trecut prin cap sa iau in calcul ca una e veche si are 130000 km iar cealalta e noua doar cu 13000 km. Comparatia corecta se face intre masini avand aceeasi stare de uzura, acelasi tip de cauciucuri si aceleasi echipamente.

                      Comment


                      • Multumesc gecmc94. Sincer nu m-am uitat la rotile Crosslandului. Dar ai dreptate cu garda la sol, iar suspensia lui Sanderica al meu pare cam prea moale.
                        Scuze colegilor cu 1.0 pentru offtopic.
                        Last edited by Gil26; 13th April 2019, 19:25.

                        Comment


                        • Ai perfecta dreptate. Nici macar nu mi-a trecut prin cap sa iau in calcul ca una e veche si are 130000 km iar cealalta e noua doar cu 13000 km. Comparatia corecta se face intre masini avand aceeasi stare de uzura, acelasi tip de cauciucuri si aceleasi echipamente.
                          Da gabrieln1960 , e corect ce spuneti ,dar SE PRESUPUNE ca din 2005 pana in 2018 masina Logan a evoluat (sau cel putin asa ne place sa credem) .
                          In plus e un upgrade de la L1 la L2 ( asta nu ar fi o dovada pt ca sunt nenumarate modele noi care se comporta mai rau decat seriile anterioare ), dar foarte multi utilizatori au confirmat ca din punct de vedere al stabilitatii L2 este peste L1!!
                          Am uitat sa precizez ca manifestarea sesizata mai sus e si pe jante de 16 (echiparea de vara de uzina-Continental) si pe cele de 15 (iarna Alcar+Motrio-ambele noi)
                          Am vazut postarea lui GIL26 si mi-am adus aminte ca ,intradevar ,cu ceva timp in urma , el confirma acest comportament al masinii.

                          Comment


                          • Originally posted by radiantm View Post
                            Devreg ,ce ai vrut sa spui mai exact cu conditiile meteorologice de vant (daca poti fi un pic mai explicit te rog...)Te referi doar la zgomot/sunet sau ...
                            Intreb asta pt ca in conditii de vant eu am mari probleme cu stabilitatea masinii (LoganB&W2018) la viteze de peste90-100 km/h. In aceste conditii (vant) ,in mod paradoxal ,ma simt mai in siguranta la volan cu vechiul Logan1.4( cu servodirectie) la care directia e mai rigida si parca nu trebuie sa fac multiple ajustari din volan.Personal parca nu ma prea impac cu directia asta electrica...
                            hai, c-ai inteles de la bun inceput!
                            dupa "semnatura" nici eu nu conduc chiar logan. da' are un Cx= 0.35..0.36 si are si acel motor aspirat de inspiratie foarte japoneza (cam cum a fost lancer-ul de 2 litri, 100kW, diesel, si foarte preluat de la vw; ca era partnership, pe vremea aia). am prestat cu el aproape 200k km. 30k km prin oras, demult, si peste 200k in regim mai alert, in afara orasului (rampe, zapada, tir-uri, tir-uri in rampa, sararitre, militie, ambulante, drumuri desfundate & shit).
                            face zgomot mare de tot mai ales cind vrei sa depasesti in conditii de siguranta. foarte mare zgomot! motorul merge si face treaba, da' ti se face mila de el (daca ma-ntelegi).

                            e un motor chiar bun (ca daca e furat de la japonezi... macar te gindesti la "toyota"). e bun, da` face un zgomot...

                            Comment


                            • face zgomot mare de tot mai ales cind vrei sa depasesti in conditii de siguranta. foarte mare zgomot! motorul merge si face treaba, da' ti se face mila de el (daca ma-ntelegi).
                              e un motor chiar bun (ca daca e furat de la japonezi... macar te gindesti la "toyota"). e bun, da` face un zgomot...
                              Efectele secundare ale downsizing-ului sau ''pacatele'' celor 3 cilindri ...Am inteles faza cu zgomotul...face parte din ''natura'' motorului.
                              Am insistat totusi cu intrebarea pt ca (poate speram) sa-mi spuna si un alt utilizator ca si masina lui se comporta identic in conditii de vant ,relativ la stabilitate.
                              Chiar daca sunt motoare de turatie si mie imi e mila sa-l aud cum ''se chinuie'' la turatii mari.Pe moment nu am depasit 4000 de turatii decat ocazional ca aveam sub 3500 km cu el.
                              Drumuri bune si masini...fericite !

                              Comment


                              • Strict in privința stabilității si a tinutei de drum indiferent de viteza si conditii meteo pentru mine L2 este clar peste L2 comparat cu un L1 cu 100.000 km si amortizare noi. In schimb in privința zgomotului interior la rulare peste 100km/h L2 mi se pare mai zgomotos probabil din cauza turației mai mari a motorului dar și a anvelopelor 195 r16 comparativ cu 185 r15 pe L1.
                                Asta este numai parerea mea acum fiecare simte si percepe diferit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google