Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alF78 scuze ca te întreb, în ce tara ești?
    Oare cat te costa înscrierea acolo a unei mașini cumpărată din alta tara?
    Greșești dacă gândești pe termen scurt. Cum a spus colegul mai sus de consum, benzina 8.5 - motorina 6.5.
    Dacă locuiești o perioada mai lunga în tara unde ești, și ai nevoie sa mergi la garanție ce ai sa faci? O pui pe platforma ?

    Comment


    • Ca si costuri de intretinere pot sa-ti spun asa:
      1) in cei 12ani (aproape) cat are masina am cheltuit cu intretinerea+reparatii+alte brizbrizuri 12.000lei (aici nu intra benzina si taxele)
      2) de la 45.000km tin evidenta consumului si pana acum (aproape 119.000km) am consumat cca 3900 litri de benzina

      Comment


      • Este adevarat ca exista o diferenta clara de consum intre benzinar si Diesel dar in ultimii ani diferentele s-au micsorat destul de mult. Daca se tine cont de diferenta de pret dintre cele doua motorizari, de diferanta de pret intre combustibili precum si de costurile de intretinere, benzinarul castiga detasat la un 10.000 km anual. Acum vreo doi ani am facut niste calcule si Dieselul devenea rentabil (pentru mine) doar de la cel putin 25.000 - 30.000 km parcursi anual mai ales in regim de autostrada sau in cel mai bun caz, extraurban dar nu in mai putin de 4-5 ani. Totusi, calculele de acest gen sunt specifice pentru fiecare in parte si nu pot fi luate ca fiind valabile pentru toata lumea. Puteti sa va calculati singuri. La acel moment mie mi-a rezultat ca amortizam diferenta de pret dintre cele doua motorizari undeva in 10 ani, fara a tine cont de intretinere si reparatii.

        Comment


        • Salut
          Ca să expun pe scurt ca posesor de Logan berlina 1.0 de peste 1 an cu 7500km la bord consumul mediu realizat pe baza bonurilor de benzina încă de la prima alimentare este de aproximativ 6.5% 50% urban 50% extraurban. Ca fost posesor de Logan 1.6 8v 90cp pot sa spun ca diferența de comportament nu este atat de mare la cat m-am asteptat la început a fost o treaba mai mult de adaptare cu noul motor. În acest timp am mers si cu 150-160kmh fara probleme am facut si Transfagarasan vara cu Ac pornit 4 adulți si s-a comportat exemplar peste așteptări. Cheltuielile au fost numai cele curente de benzina iar revizia de 1 an a fost 300ron cu piesele mele. Ca probleme a fost schimbat pe garantie catalizatorul fiind dintr-un lot cu probleme.
          Garantia este asigurata in orice tara unde Dacia are reprezentanță si este comercializata oficial indiferent de tara de unde provine.
          In rest sunt foarte mulțumit de masina in general si daca ar fi să aleg iarasi as face aceeași alegere cu toate ca la început am fost puțin sceptic si am ales motorizarea mai slabă pentru a beneficia de dotarile "full" specifice Dacia (climă automata, MediaNav, senzori parcare etc).
          Pe baza celor expuse si de colegi mai sus iti urez sa faci alegerea care crezi ca ti se potrivește cel mai bine si sa te bucuri de ea.
          Bafta!

          Comment


          • Nu știu dacă ai garanție în oricare tara. Ar fi bine sa fie așa dar ma îndoiesc.

            Comment


            • nelu_242000
              garantia este internationala, iar aici este asigurata de Renault sau Nissan ptr. Dacia. Am confirmat azi, totul va fi OK, doar ca ei vand foarte putine modele Dacia si au la test-drive in acest moment doar Duster. Pentru clarificare suplimentara, inscrierea ca pret este relativ la fel pentru diesel sau benzina, dar apoi asigurarile sunt in functie de capacitate motor si tip de combustibil (plus antecedente si vechime in condus). Iar pentru motorina costurile sunt tot mai mari. Stiu, este si multa ipocrizie legata de diesel si poluare, dar sunt obligat financiar sa ma uit la motor benzina, pret mai mic de achizitie, exploatare si mentenanta si nu gandesc pe termen scurt

              multumesc gabrieln1960
              multumesc constantin_stan78

              augustus8186
              multumesc pentru detalii. Se pare ca acel 1.0 sce are un cost de exploatare si mentenanta ceva mai bun ca 0.9 tce. Singurul lucru care ma sperie putin este puterea lui si ma mai sperie ghinionul lui CostiC . Incerc maine sa fac un test drive cu un Nissan Micra, am vazut ca acolo este un motor de 1.0, 71 cp, probabil este acelasi motor ca pe logan?
              Last edited by alF78; 28th February 2019, 22:07.

              Comment


              • Ca si tine am avut in vedere si costurile de exploatare pe termen lung avand alte priorități mai importante decât masina. Vis-a-vis de motor dacă este acelasi pe Micra probabil o fi asemănător sau doar cu mici modificări dar îți poți face o idee de puterea oferita dar aici mai contează mult si cutia de viteze. Eu știam că acest motor a mai fost pus pe Clio si Twingo prea multe detalii nu stiu

                Comment


                • QUOTE=alex1ioan;n3633397]Deci la Skoda e ghinionist, iar la DACIA e " fraier" , bravo colegu, felicitări![/QUOTE]

                  Exact, multi romani nu vad problemele reale ale altor marci, oricât de numeroase ar fi, în schimb se leagă de probleme punctuale si cazuri unice precum colegul costiC, si le generalizeaza în cazul mărcii dacia
                  majoritatea, precum sunt și eu, se bucură de fiabilitatea loganului, si de raportul pret/dotari/performanțe

                  si eu făcusem calcule, si benzina iese clar câștigătoare la un parcurs de sub 25000 - 30000 km / an, si dieselul este si mai scump la achizitie
                  Last edited by panselin4; 28th February 2019, 23:30.

                  Comment


                  • panselin4
                    Multumesc pentru raspuns. Partial sunt de acord cu dvs., intr-adevar sa nu generalizam, dar il inteleg f. bine pe CostiC . Si in cazul meu ca si in cazul lui, banii sunt munciti din greu si in conditiile in care cumperi un produs nou ai asteptari cel putin normale, ca acel produs sa functioneze in parametrii (cel putin pe durata garantiei) si sa te bucuri de el. In cazul dumnealui acest lucru nu se intampla, masina are probleme si este clar acest lucru din ceea ce a prezentat pe forum (este totusi un forum specializat, de aceea el a prezentat problemele lui, punctual, dar din pacate a si generalizat). Stiti de unde vine generalizarea, foarte simplu, din tratamentul JALNIC pe care il primesti din partea reprezentantei, DUPA ce ti-a vandut masina. Serviciile post-vanzare in Romania nu exista, toata lumea se spala pe maini, dar inainte de vanzare umbla dupa tine ca niste mielusei. Nu-l cunosc pe CostiC , nu-i iau apararea, pur si simplu asa vad eu lucrurile.

                    Comment


                    • Ieri am verificat nivelul uleiului si m-am speriat ce am gasit pe capac. Din cunostintele mele de mecanica, spuma pe joja indica prezenta apei in ulei. Sper sa nu fie asa si sa fie de vina doar condensul. Atasez doua poze pentru exemplificare.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Este clar, serviciile post vanzare, în garantie, sunt problematice în unele service uri dacia, am auzit si văzut și eu, dar, am avut si piese schimbate în garantie fără probleme, precum blocul de lumini care a facut odată figuri in trafic, si l au schimbat fără discutii, fără să mai facă probleme în service, deci m au crezut pe cuvant, mai ales că se apropie expirarea garantiei
                        Asa am cunostinte care se plimba si se cearta prin reprezentante, la alte marci, tot în garantie,si care nu reusesc sa si rezolve mașinile, sau doar dupa lungi discutii, adică servicii post vanzare jalnice sunt la multe alte marci, depinde si de oamenii de acolo, si de firma mama

                        Comment


                        • Stai liniștit, așa face toate!

                          Comment


                          • Multumesc frumos de raspuns, M-am mai linistit. Inseamna ca nivelul condensului este foarte ridicat in zona capacului de la ulei.

                            Comment


                            • Asta și drumurile scurte, in general.

                              Comment


                              • Si la mine are spuma la buson si nu fac drumuri scurte.
                                In alta ordine de idei, la mine pierdea ulei si s-a schimbat masticul de la capacul de culbutori. Dupa cateva luni masina pierdea in continuare ulei, foarte mult,
                                de data asta s-a constatat ca este pe la simeringul de la fulie. S-a schimbat si asta (tot pe garantie) impreuna cu cele doua curele (de la alternator si de la AC) pentru
                                ca erau atinse de ulei. Sper sa se fi rezolvat cu toate pierderile de ulei. Masina are aproape 70.000 si merge binisor... mai troncane un plastic (dreapta fata, nu am identificat ce anume), dimineata la rece motorul suna ca la un tractor, e zgomotos la turatii de autostrada, dar asta e masina, cu asta ne facem treaba (e una din masinile de la firma).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google