Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • " Da, am eu aceasta motorizare. nota 10 pentru motor si cutie DSG, in rest, ultima mizerie de masina......
    AM SKODA OCTAVIA 3, 2.0 TDI 150CP, CUTIE DSG, FABRICATIE 2013, INCA IN GARANTIE.

    1) A fost inlocuita pe garantie pompa de apa
    2) a fost inlocuit pe garantie plafonul textil care imi cadea in cap
    3) a fost inlocuit pe garantie schimbatorul dsg, se exfoliase complet nichelul de pe el
    4) a fost inlocuit pe garantie ecranul de la Bolero ( multi pixeli morti )
    5) S-a actualizat pe garantie softul masinii, din cauza ca nu pornea la prima cheie
    6) Sunt nefumator, nu am folosit niciodata bricheta dar, tot nichelul este complet exfoliat ( nu din cauza solutiilor de curatare fiindca folosesc pentru interior doar o laveta microfibra uscata)
    7) geamurile fata tremura cumplit cand sunt pe un drum putin accidentat, sau cand am viteza mai mare si geamurile sunt intredeschise....Am inteles de la service Brady ca asa e normal ) e prima masina la care am intalnit asa ceva.
    7BIS) Cand speli parbrizul, sa nu cumva sa ai geamurile deschise...cel putin la sofer, daca mergi si putin mai repede, toata apa va fi pe tine )
    8) Uneori cand misc butonul de volum de pe volan, deasupra kilometrajului nu mai apare acea bara de volum....uneori apare ...
    9) Roata stanga spate mergea infranata uneori din cauza unui reglaj de la frana de mana ( a fost reparata pe garantie )
    10) chederele nichelate de la geamurile mici spate ( triunghiuri) sunt perfect mate acum....s-au decolorat teribil. Cei de la reprezentanta mi-au zis ca de la spalatoriile auto.....parca spatele masinii a fost spalat cu alta solutie decat fata ) Cele de la alte geamuri nu au absolut nimic.
    11) Ca si la alta skoda octavia pe care am avut-o , din 2005, 1.9 tdi 105 cp, cutie DSG, ....TORPEDOUL TRONCANE ....nici dupa atatia ani nu au rezolvat problema asta. Se aude pe drumuri putin mai neasfaltate, etc. REzolvarea pe garantie, a constat in montarea a doua bucatele de cauciuc dublu adeziv ) hahaha
    RUSINEEEE SKODAAAAA "

    Hai ca nu e asa rau, ar mai fi multe dar risc sanctionarea.(daca considerati, dupa ce comparam merele cu perele, puteti sterge postarea).
    Last edited by alex1ioan; 27 February 2019, 14:37.

    Comment


    • Originally posted by Sifredi View Post

      Eu cred ca te imbeti cu apa rece! Un motor de 900cc, supraalimentat, pe langa problemele care isi pot face aparitia, nu va avea viata lunga niciodata. Never EVER! Unii inca mai traiesc in epoca motoarelor fiabile de 1.4 si 1.6 MPI... Intr-o perioada in care majoritatea producatorilor auto fac masini pentru consum, voi chiar traiti cu impresia ca Dacia/Renault inca mai ofera masini care sa duca 1.000.000 km?
      Sunt foarte multe Logan-uri 1.4 si 1.6 care au ajuns la REMAT prin programul Rabla sau fara Rabla desi nu aveau mai mult de 2-300.000 Km. La ce a folosit ca motorul ducea pana aproape de 1.000.000 Km?

      Comment


      • ))))))) alex1ioan mai tu spui asa sa ma faci sa ma simt eu mai bine )))))))))))))

        merci.. sa-mi spui unde trimit berea!!!

        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

        Comment


        • Originally posted by alex1ioan View Post
          " Da, am eu aceasta motorizare. nota 10 pentru motor si cutie DSG, in rest, ultima mizerie de masina......
          AM SKODA OCTAVIA 3, 2.0 TDI 150CP, CUTIE DSG, FABRICATIE 2013, INCA IN GARANTIE.

          1) A fost inlocuita pe garantie pompa de apa
          2) a fost inlocuit pe garantie plafonul textil care imi cadea in cap
          3) a fost inlocuit pe garantie schimbatorul dsg, se exfoliase complet nichelul de pe el
          4) a fost inlocuit pe garantie ecranul de la Bolero ( multi pixeli morti )
          5) S-a actualizat pe garantie softul masinii, din cauza ca nu pornea la prima cheie
          6) Sunt nefumator, nu am folosit niciodata bricheta dar, tot nichelul este complet exfoliat ( nu din cauza solutiilor de curatare fiindca folosesc pentru interior doar o laveta microfibra uscata)
          7) geamurile fata tremura cumplit cand sunt pe un drum putin accidentat, sau cand am viteza mai mare si geamurile sunt intredeschise....Am inteles de la service Brady ca asa e normal ) e prima masina la care am intalnit asa ceva.
          7BIS) Cand speli parbrizul, sa nu cumva sa ai geamurile deschise...cel putin la sofer, daca mergi si putin mai repede, toata apa va fi pe tine )
          8) Uneori cand misc butonul de volum de pe volan, deasupra kilometrajului nu mai apare acea bara de volum....uneori apare ...
          9) Roata stanga spate mergea infranata uneori din cauza unui reglaj de la frana de mana ( a fost reparata pe garantie )
          10) chederele nichelate de la geamurile mici spate ( triunghiuri) sunt perfect mate acum....s-au decolorat teribil. Cei de la reprezentanta mi-au zis ca de la spalatoriile auto.....parca spatele masinii a fost spalat cu alta solutie decat fata ) Cele de la alte geamuri nu au absolut nimic.
          11) Ca si la alta skoda octavia pe care am avut-o , din 2005, 1.9 tdi 105 cp, cutie DSG, ....TORPEDOUL TRONCANE ....nici dupa atatia ani nu au rezolvat problema asta. Se aude pe drumuri putin mai neasfaltate, etc. REzolvarea pe garantie, a constat in montarea a doua bucatele de cauciuc dublu adeziv ) hahaha
          RUSINEEEE SKODAAAAA "

          Hai ca nu e asa rau, ar mai fi multe dar risc sanctionarea.(daca considerati, dupa ce comparam merele cu perele, puteti sterge postarea).

          Tocmai ai facut sa para un cotet o masina care e super buna... Felicitari...
          O fi un caz unicat... Sau fff rar.

          Seatul meu are 4 ani si vreo 40000 km si nu e la nivelul unei octavia din nici un punct de vedere, adica e mai slaba, dar nimic din ce ai enumerat tu nu se regaseste la mine, sau la rapid, masini mult mai slabe...
          Masina mea e ca noua, na, compara asta... Nu bate, nu troncane, nu se exfoliaza nimic, totul e ca in prima zi... Si nu e octavia...
          Last edited by mumus; 27 February 2019, 17:24.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • atunci de ce nu s ar aplica acelasi principiu si la logan? cand unu 2 se plang si altii 1000 sunt multumiti?

            Comment


            • Corect! Conteaza procentul, nu conteaza marca...
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • CostiC, sper sa găsești rezorvarea la problemele tale și ca sfat, schimba reprezentanta de la Caransebeș.
                Nu am nimic cu Skoda și nici o alta marca, asta mi-a ieșit în cale, eu doar imi apar și laud " puiul " ca, cioara, problemele nu le-am enumerat eu, ci posesorii.
                Multa bafta!

                Comment


                • mumus, nu e caz rar. Am si eu un coleg ce si-a luat Octavia in aceeasi perioada cu mine si a fost de 3 ori in garantie cu ea (1.0TSI cu DSG, la care se simt trepidatii ca la noi, tot la cald ca la TS4, pe treptele pare). Am observat ca are si aceeasi problema cu vopseaua ca noi cu Loganul. Aveam eu fixul ca e vopseaua proasta dar se pare ca din cauza normelor ECO cam toate marcile au probleme (mai ales la versiunile entry-mid).

                  ​​​​​Eu macar ma impac cu gandul ca nnu am dat 21000euro ci doar 14000.

                  Scuze de offtopic.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Au și alte marci ( din țări cu apa calda ) problemele lor,doar unii posesori de Dacia nu le vad. NU EXISTA mașină perfecta,cel puțin cele fabricate după 2015.

                    Comment


                    • Silviu avea toate problemele enumerate de colegul de mai sus?

                      ca era prea multe sa fie pe bune... Sau o fi fost omul ghinionist...
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Deci la Skoda e ghinionist, iar la DACIA e " fraier" , bravo colegu, felicitări!

                        Comment


                        • Daca tu asa consideri...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Buna ziua,
                            Ma bucur sa fiu pe forumul dvs.
                            Am citit aproape toate postarile de aici si am cateva intrebari punctuale:
                            1. in conditiile in care conduc aprox. 17.000 km/an, dar atunci cand conduc poate fac 2.000 km in doua zile (interval rar de condus, dar distante mari atunci cand conduc si fara prea multa autostrada), dvs. ce ati recomanda 1.0 Sce sau 0.9 Tce? Exclus motorina.
                            2. exista o practica de a negocia pretul la Dacia, sau de a cere niste optionale in acelasi pret? Sunt flexibili in acest sens, sau nici vorba?

                            Multumesc anticipat.

                            Comment


                            • de cca o luna umblu pt masina si pot sa-ti spun ca:
                              1) singurii cu care am "negociat" au fost cei de la skoda (200euro la pret si ceva facilitati la finantare....dar care tot nu ajung la o rata facuta in banca)
                              2) am fost la 4 dealer dacia si la toti e pretul fix. doar la unul am gasit buyback-ul disponibil (dar si aici e cu semnul??? pt ca nu am primit raspuns inca)
                              3) singurul lucru pe care il poti face pt a scadea pretul este programul rabla
                              cat despre versiune...conteaza cate persoane veti fi in masina, daca o sa aveti bagaje multe..etc...etc.vezi filmele de pe turatii.ro legate de dinamica si asa iti poti da seama ce ti se potriveste cel mai bine

                              Comment


                              • Nici macar la un parcurs anual cu mult mai redus nu as lua altceva decat motorina. Merge foarte bine, oricum mult peste 1.0, iar consumul este mult mai redus. Sunt cam 4 litri la suta diferenta in viata reala fata de 0.9tce.
                                Poti sa ignori propaganda anti diesel dun ultima perioada.
                                ​​​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google