Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ulei "original" livrat de fabrica, no? ceva pete dubioase in vasu` de expansiune?
    cam e caz de "garantie", da` na...

    Comment


    • Nu am ulei in vas, nu sunt scurgeri pe nicaieri.Problema este ca mai cunosc cativa taximetristi cu aceasta problema, dar nu toata lumea posteaza pe net.Din aceasta cauza evit sa montez GPL. Ar gasi scuza imediat cei de la Dacia

      Comment


      • Mașină nouă, în garanție și stam sa ne stresam cu capota săltată. Cat e in garanție nu trebuie sa ai stres, după aceea să-ți faci griji !

        Comment


        • Este demoralizant sa desfaci motorul de nou pentru consum ulei. Eu cred si sper ca totusi nu este cazul. Am la serviciu zeci de 0.9 si cateva 1.2. Am avut 1.6 mpi si niciuna nu consuma si nu a consumat ulei. Primele sunt destul de noi iar 1.6 au mers cam 100k. Dci-urile sotiei nu consuma ulei. La alea ma asteptam eu sa mai ciupeasca....
          Subaru manca de nou, TDI PD la fel si am mai vazut Opel Astra H 1.6 care consuma de nou.

          Comment


          • Daca ar consuma 100 ml la 1000 km nu ar fi o problema.Dar peste 100K sa nu consume 1L la 1000km

            Comment


            • Pai cum sa nu fie o problema consumul de 100 ml per 1000 km...la 20000 km interval revizie ai 2 l consum ulei,adica vreo 70% din cst este in tot motorul[emoji23]

              Comment


              • La 100 de ml / 1000km cred ca incepe un pic de fum pe evacuare sau macar miroase un pic a ulei...

                Comment


                • Nu este o problemă 100ml/1000km consum de ulei, deoarece fac schimb la 10000. Lucrez pe taxi.Problema este sa rămână consumul constant.Am un coleg care a completat după 8000km cu 700ml ulei,iar joja era la jumătate(masina are 38000).Știe cineva care este cantitatea de ulei intre min și max joja? In carte este specificată aceași cantitate la toate motorizările.

                  Comment


                  • Nu vreau sa creez polemici, dar revin la o discutie mai veche legata de cutia de viteze..din fisa tehnica vad ca ambele motoare pe benzina (0.9 TCE si 1.0 SCE) au aceeasi cutie (manuala): JH3..e chiar identica?

                    Comment


                    • Prezinta rapoarte diferite fiecare cutie ,chiar daca ambele sunt JH3.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Doua produse chiar daca au diferente, fie ele chiar foarte mici, nu pot avea exact acelasi cod, este obligatoriu sa fie diferentiate.

                        Comment


                        • Intrebare: nu cumva JH3 este numele cutiei iar codul este altul?

                          Comment


                          • Chiar m-ati facut curios si la o simpla cautare de 30 secunde pe net uite ce am gasit:
                            Tip transmisie: 1.0 Sce = JHQ, 0,9 TCe = JH3.

                            Comment


                            • Originally posted by alex1ioan View Post
                              Mașină nouă, în garanție și stam sa ne stresam cu capota săltată. Cat e in garanție nu trebuie sa ai stres, după aceea să-ți faci griji !
                              Nu mi-as face griji daca ar fi folosita masina pentru plimbare, dar cand lucrezi cu ea nu mai poti fi linistit cand ti se spune ca poti sta 2 luni pana se inlocuieste motorul, masina fiind imobilizata in acest timp in service. Aviz celor care circulati mult in oras, verificati uleiul macar o data la 5000 km nu asteptati revizia linistiti.

                              Comment


                              • Salutare,

                                Revin cu pareri depspre acest 1.0Sce. Am reusit sa parcurg 500 km cu acest motoras iar la prima vedere sunt multumit. Pana acum , desi nu am depasit cele 3200 Rpm m-am miscat foarte bine in oras fara probleme. Am facut si 150 km in afara si tinand cont de trafic, drumuri , limita de viteza, masina isi face treaba asa cum trebuie. Totusi sunt sceptic referitor la consum/schimb ulei. Acest motoras pare/este unul de turatie (probabil dupa 1500 km o sa incep sa trag de el) si nu prea m-as increde in ceea ce mi-a spus cel de la Dacia (dealer) cum ca nu ar trebui sa consume deloc ulei. Ramane de vazut. Referitor la directie / franare / "stat" pe drum, pana acum pot spune ca este destul de stabila (100 km/h a fost viteza maxima), directia mi se pare putin ciudata avand in vedere ca la fiecare denivelare simt ciudat volanul, mai ales la trecerile de poduri pe acele portiuni lasate pentru dilatare, franarea este OK sistemul de franare Galfer isi face treaba si este de calitate (lucrez in domeniu si stiu ca sunt destul de buni pe parea asta de franare), dar sunt putin ingrijorat de praful care il lasa placutele de frana ( poate e doar la inceput desi nu ar trebui sa fie atata praf. Statul pe drum? Acest aspect o sa-l povestesc dupa ce voi face un drum Caransebes - Mangalia. Tot atunci o sa povestesc despre consum.

                                o zi buna.

                                „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google