Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimba Bujiile..... prima chestie care o faci..

    cum stai cu consumul ?? cum e acceleratia in momentele alea?

    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

    Comment


    • Sa schimb bujiile... incandescente?
      In service au spus ca e o bujie arsa, i-am raspuns ca probabil a patra, si a zis ca "e posibil".

      Nu s-a sesizat nimic anormal la consum si masina accelereaza normal.
      Last edited by MacAndrew; 24 September 2018, 12:19. Reason: corectare

      Comment


      • Ăla e tampit,

        Suna la call center și fă o plângere,
        Alta soluție nu cred că ai în momentul acesta

        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

        Comment


        • Buna,

          astazi am efectuat schimbul de ulei & filtre. Tin sa mentionez ca eu m-am prezentat la service cu piesele cumparate de mine, nu au fost piese de origine, aka nu aveau pe ele trecute logo-ul Renault, dar am cumparat toate filtrele de la MANN, conform codurilor pieselor de origine. Am folosit ulei Elf 900 SXR 10w40, exact acelasi tip de ulei pe care l-au folosit cei de la reprezentanta Dacia la revizia anterioara.

          Service-ul in care am efectuat operatiunea nu are niciun contract cu Dacia-Renault, dar este omologat RAR, se poate efectua si ITP la ei, etc ...
          Domnul prin intermediul caruia am efectuat programarea ptr revizie m-a asigurat ca nu exista riscul de a-mi pierde garantia deoarece piesele sunt conforme cu codurile de origine si pentru ca service-ul condus de dansul este omologat RAR.

          In fine, momentan probleme nu am cu masina, ramane de vazut daca vor fi probleme cu garantia cand voi efectua urmatoarea revizie, pe care o voi intreprinde la reprezentanta Dacia.

          O zi buna!

          Comment


          • Dacă service-ul nu are acord cu Dacia = lipsă acces în sistem electronic = lipsă revizie din dosarul electronic( via mydacia.ro) = pa pa garanție

            P.S. 10W40 nu e pentru B4D
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • @t0rquemada ,

              scz nu 10w40, ci 5w40 greseala mea, am scris pe fuga. Ideea e, eu nu am facut vro revizie per se, in ideea ca .. primul schimb de ulei l-am facut inainte de cei 20,000 km , undeva pe la vro ~15,000 km in reprezentanta Dacia, cu acces in sistemul electronic, cu revizie trecuta in dosarul electronic, etc ... Urmatoarea revizie, conform reprezentantei ar fi pe la vro 35,000km.

              Eu nu doream sa merg cu acelasi ulei si filtre 20,000 km pana cand o fi sa ajung din nou in reprezentanta. Urmatoarea revizie, cea de 35,000km - conform celor din reprezentanta, o voi face in reprezentanta Dacia.

              Comment


              • Asta e altceva
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Nu mai faceti reviziile de capul vostru la service-uri care nu sunt legate de Dacia/Renault in vreun fel, dupa cum spune si t0rquemada, ai toate conditiile sa pierzi garantia, in general astia abia asteapta sa ti-o anuleze.

                  Comment


                  • A mai avut cineva probleme cu pierderi de ulei pe la capacul de la culbutori? A remediat oare Dacia aceasta problema?

                    Comment


                    • Da, eu am avut problema asta. S-a remediat pe garantie.

                      Comment


                      • Originally posted by MacAndrew View Post
                        Sa schimb bujiile... incandescente?
                        In service au spus ca e o bujie arsa, i-am raspuns ca probabil a patra, si a zis ca "e posibil".

                        Nu s-a sesizat nimic anormal la consum si masina accelereaza normal.
                        Nu vreau sa fiu avocatul diavolului dar nu crezi ca este posibil si ca cel care ti-a dat acest raspuns sa fi crezut la randul lui ca esti un client habarnist si nu a vrut sa te corecteze pentru a nu te face sa te simti inconfortabil?

                        Comment


                        • Salutare!
                          Am urmatoarea dilema: la fiecare pornire imi apare martorul care ma atentioneaa ca urmeaza revizia, dar dispare imediat.
                          Ok, masina a fost achizitionata in 25.10.2017, fabricata in mai 2017, parcursi aprox 7000 km..deci e clar ca sunt "pregatite" inainte de livrare. In plus, anul trecut am primit mail de la Vocea Clientului ca prima revizie se va efectua pe 25.10.2018 (daca nu se depasesc km).
                          Intrebare: pana ajung la revizie, voi fi avertizat la fiecare pornire; e posibil ca la un moment dat sa ramana martorul aprins continuu?
                          Multumesc.

                          Comment


                          • Da, s-a mai discutat, apare parca cu o luna inainte. O sa ramana aprins daca nu faci revizia.

                            Comment


                            • Originally posted by MacAndrew View Post
                              Se da un Logan 1.0 SCe, 2017, cu 20.000 km la bord. De ceva vreme la 125 km/h se aprinde martorul de bujii incandescente (!!) si se stinge daca se decelereaza la 120 km/h.
                              Mers la service, pe laptop nu apare nicio eroare si nu se stie ce problema are.
                              Idei?


                              http://www.loganclub.ro/forum/attach...1&d=1537777419
                              Pana la urma am descoperit... este vorba de alerta depasire viteza (!!). Se pare ca fusese activata de mesterica in timpul reviziei cand a conectat masina la laptop.
                              Si ca sa-i raspund un coleg de mai sus, Dorel din service nu a crezut ca sunt eu habarnist, el in continuare nu stie ca masina asta are 3 pistoane.

                              Comment


                              • Salut. Am facut azi schimbul de ulei (prima revizie) in Brasov, la Euro Motors. Am aceeasi problema cu pierderi de ulei pe la capacul de la culbutori. Se face pe garantie saptamana viitoare. Cost la revizie 550 lei cu Dacia Oil 10w40. Oamenii de la Euro Motors mi s-au parut foarte ok. Am stat langa mecanic tot timpul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google