Nu am zis ca nu e o platforma reușită. Din contra. Faptul că încă mai țin în oferta motoare mpi, ele par să dispară și de la Renault+/Dacia, odată cu combinația 1.2tce plus gpl și injecție directa.
Nici pana acum nu reușesc sa înțeleg de ce grupul vag nu a făcut pe drq în 4 sa scoată un mpi turbo cu gpl din fabrica? Pai rupea vânzările. Iar acel 1.o mpi de la vag tot mi se pare mai slab decât acest sce.
Nici pana acum nu reușesc sa înțeleg de ce grupul vag nu a făcut pe drq în 4 sa scoată un mpi turbo cu gpl din fabrica? Pai rupea vânzările. Iar acel 1.o mpi de la vag tot mi se pare mai slab decât acest sce.






: "Salutare, a montat cineva GPL pe ..... Hybrid? Sunteți mulțumiți și care sunt costurime/beneficiile?

. Daca cu cel ciupit vechi imi curgea maxim 500ml antigel pe luna, acum imi curge 500ml in fiecare zi dupa ce se raceste motorul. Am eliminat si posibilitatea sa fie de la vaporizator gpl, baiatul de la gpl mi-a bagat racordurile pe direct si a scos vaporizatorul din circuit. A doua dimineata cu 500ml completat . Asta inseamna ca de atunci cand incepuse sa imi scada nivelul de antigel asa timd, s-a ciupit garnitura? Fum alb/albastru nu e, motorul merge foarte ok, nu fierbe apa cand se incalzeste dar face presiune cand se raceste. Iar pierderile sunt intodeauna la intrarea in mixer sau cum se vede in poza la capatul furtunului nou schimbat. De ce nu se duce presiunea in vasul de expansiunie cu tot cu lichid nu inteleg. Ramane circuitul blocat din termostat si nu se poate intoarce in vas cand se raceste?
Comment