Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am zis ca nu e o platforma reușită. Din contra. Faptul că încă mai țin în oferta motoare mpi, ele par să dispară și de la Renault+/Dacia, odată cu combinația 1.2tce plus gpl și injecție directa.
    Nici pana acum nu reușesc sa înțeleg de ce grupul vag nu a făcut pe drq în 4 sa scoată un mpi turbo cu gpl din fabrica? Pai rupea vânzările. Iar acel 1.o mpi de la vag tot mi se pare mai slab decât acest sce.

    Comment


    • Renault-Dacia are în continuare și pe noile motoare HORSE de 1.2 variante MPi cu injecție indirectă - vezi cazul Bigster cu al său 1.2 mild hybrid-G 140 care e bi-fuel benzină+GPL - și care va ajunge într-o variantă de putere mai mică și pe Logan/Sandero III și Jogger.

      Bașca 1.2 MPi ar trebui să fie net superior la fiabilitate față de 1.2 GDi care s-a dovedit încă de la lansarea din 2023 pe Renault Austral o catastrofă (suferind de o formă accentuată a sindromului creșterii nivelului de ulei)...

      Deci nu e totul pierdut...
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Ar fi perfect sa ramana si cu injectie multipunct. Nu am retinut detaliile la acest motor. Tot timpul am avut impresia ca fac trecerea la injectie directa, pentru a respecta viitoarele norme de poluare euro 7.

        Comment


        • Motoarele GPL și evident MPi au devenit esențiale pentru trecerea la Euro7..., tocmai pentru că îndeplinesc mai ieftin și mai simplu normele mai dure ale lui Euro7...
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Tangential la asta, glumind putin, cineva intreba : "Salutare, a montat cineva GPL pe ..... Hybrid? Sunteți mulțumiți și care sunt costurime/beneficiile?

            Comment


            • pe internet tot injectie directa arata la acest motor cu gpl mild hibrid 1.2 tce. E greu sa mai concep masina fara gpl, iar motorizarile mpi de la toti producatorii sunt foarte putine. Nici peugeot citroen nu au scos ceva, se chinuie cu acel puretech 1.2, acum au trecut pe lant de la curea imersata in ulei, dar tot injectie directa.

              Comment


              • Mai preteni, voi nu va-ti dat seama, toti e sa dea teapa, ne ia banii si dupa aia la revedere, .... cumperi dai ban muncit asta e.

                Data viitoare o luam de la capat, cumparam de la alta firma, alti tepari, ne-au luat banii, noi tot asa muncim sa platim ... stiti voi ca cine, noi sa fim sanatosi.

                Comment


                • Daca ai grija de un lucru, ar trebui sa te tina destul cat sa iti faci treaba cu el, amortizare pe taxi mai greu acum, de cand practic s-a dublat pretul unui logan nou fata de acum 5 ani. Strict pe taximetrie e greu sa te uiti dupa altceva in afara de logan cu gpl. Iar restrictiile pe parte de vechime ne omoara, as lua oricand un scenic 1.3 tce, sau megane 4, sa ii bag un gpl din ala scump de 2000 euro.

                  Comment


                  • Salut! 1.0 sce are acuator? Am un sunet, la rece, metalic, la pornire si la primele accelerari. E un sunet asemanator ca cel produs de tija aia de la 0.9 (Wastegate). Am inteles ca multi au schimbat distributia si tot la fel se aude. Multumesc!

                    Comment


                    • Ce e ăla acuator ? Și e 1,0 SCe.

                      Care zgomot de "tija aia de la 0.9 (Wastegate)" 0,9TCe 898cm3 H4B nu are niciun zgomot, 1.0TCe 999cm3 H4D are probleme.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • La ce probleme ne referim? Doar ca si curiozitate.
                        Multam!
                        Last edited by 77sky; 22 October 2025, 19:55.

                        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                        Comment


                        • Caută și vei găsi problemele. Acum trebuie să știi :
                          - ce să cauți.
                          - unde să cauți.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Am schimbat zilele trecute Furtunul mentionat mai sus 924009442R​, mare greseala . Daca cu cel ciupit vechi imi curgea maxim 500ml antigel pe luna, acum imi curge 500ml in fiecare zi dupa ce se raceste motorul. Am eliminat si posibilitatea sa fie de la vaporizator gpl, baiatul de la gpl mi-a bagat racordurile pe direct si a scos vaporizatorul din circuit. A doua dimineata cu 500ml completat . Asta inseamna ca de atunci cand incepuse sa imi scada nivelul de antigel asa timd, s-a ciupit garnitura? Fum alb/albastru nu e, motorul merge foarte ok, nu fierbe apa cand se incalzeste dar face presiune cand se raceste. Iar pierderile sunt intodeauna la intrarea in mixer sau cum se vede in poza la capatul furtunului nou schimbat. De ce nu se duce presiunea in vasul de expansiunie cu tot cu lichid nu inteleg. Ramane circuitul blocat din termostat si nu se poate intoarce in vas cand se raceste?
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google