Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca aveai un semering sau garnitura mai slabe vedeai pe unde iese surplusul. Am patit la un Megane benzina,luat de nou. Mi-au pus ulei la la primele revizii cat scrie in carte si era cam mult peste maxim. Dar asta a fost pe termen lung, a mers de la un schimb la altul asa. La urmatoarele am scos surplusul si le-am zis ca o sa completez eu pana ajunge unde trebuie pe joja, sa nu se mai deranjeze. Supuratia de ulei pe la garnitura unei piese (ceva legat de comanda pinionului defazor,parca) a ramas pana am vandut masina - 12 ani. Daca ai scos repede excesul si nu curge pe nicaieri eu zic ca nu are nimic

    Comment


    • 1. Un ulei nu isi pierde proprietatile dupa 10K KM. Astea sunt mituri create de producatorii de uleiuri care vor sa isi vanda produsele pe banda rulanta. Atat uleiurile cat si motoarele s-au dezvoltat enorm, avand proprietati mai mari si durata de viata automat mai lunga, tu crezi ca producatorul cand spune 30K km schimbu o face pentru ca nu stie ce poate motorul ? Pentru ca vrea sa aiba doar motoare stricate ? Ce marca de masina ar risca asa ceva ? Nimeni....Eventual VW care tot scoate mancatoare de ulei mai nou si toti umbla cu canistra de ulei in portbagaj.
      Si nu...testele de laborator spun total altceva despre uleiul care duce pana la 30K Kilometri. Uite aici : https://www.youtube.com/watch?v=peUq...iudespremasini
      Schimbati uleiul inteligent....ca tot voi platiti pentru el.

      2. Stai linistit cu nivelul de ulei peste....Avand in vedere ca ai actionat rapid si nu l-ai lasat sa se „încece„ in el mai mult timp nu ai nici o problema. Plus ca au fost 350 Ml.....nu a fost o cantitate mare,insa ar fi bine sa ai grija la service sa nu iti mai puna peste pe viitor.

      Comment


      • Valorile de fier si aluminiu la uleiul schimbat la 30.000 km arata mai rau decat cele din testele facute de cei de pe Duster Trails pe o masina care a facut offroad si a avut uleiul schimbat la 20.000 km.

        Comment



        • Update situatie la problema cu gatuitul motorului cand intra ac-ul

          Raspuns: asa e normal. trebuie mers mai sportiv (turat) ca invata computerul de bord stilul de mers si de asta faca, daca merg mai batreneste cu ea asa. Plus ca daca dau pe 21, ce pretentii sa am. Sa o folosesc pe 23, ca asa e normal ))))) La intrebarea " pai si am mai testat 2,3 masini, inclusiv cea de showroom, si nu fac asa. Ba mai mult, nici asta nu a facut la inceput..." a fost blocaj total, nu a mai raspuns... Ma bufnea rasul si plansul de nervi cand auzeam aberatiile transmise. Am sunat la vocea clientului si am facut scandal.


          BONUS: am intrebat de ce nu imi apare in bord ca aveam stop ars (am mers asa 500km+) raspunsul mecanicului dedicat dacia : pai ce, are asta ?! ))))))))))

          Eu cred ca habar nu au ce repara, nu au instruire facuta pentru modelul asta, si prind asa din mers...

          PPS: feriti-va de cobalcescu bucuresti (nu stiu daca mai este si in alta parte) sunt niste jepcari (la propriu) si neinstruiti... sincer, mai multa incredere am la gigel de la coltul blocului!

          Cand l-am intrebat, de ce matiz-ul nu face asa (nici tico) cu motor mai lesinat si cu tehnologie de acum 10-15 ani, nu a stiu sa raspunda. Deci practic, sunt obligat, in momentul in care folosesc ac-ul, sa merg in suturi, cu o masina noua! GG Renault! probabil o sa ajunga pe olx la sfarsitul anului
          .

          Era sa uit. Am intrebat ceva din aplicatia MY Dacia. Se uita lung si mirat... cu intrebarea, ce este aia. de unde o aveti? Nu o mai folositi... ca nu e buna )))))))))
          Last edited by Mihai2k4; 25 May 2022, 17:23.

          Comment


          • Daca ai nervi sa mergi mai departe, solicita din nou un drivetest cu masina lor si in conditii similare de mers apoi cu masina ta. Daca a lor nu face asa, trebuie sa dea o explicatie mai plauzibila, nu penibilitati.
            Raspunsul primit sa mergi mai infipt este defapt o ASCUNDERE a problemei, nu o rezolvare!

            Zic numa, ca ar putea fi ceva de la cuplaj, de nou sa fi functionat ok (cuplajul nu se face la niciun compresor asa brusca) si in scurt timp sa nu-si mai faca treaba ok.

            Cert e ca reprezentanta cu pricina nu vrea sa se ocupe de problema asta si vin cu explicatii tampite.

            Comment


            • LE: si adrese/discutii in scris, la VC as face adresa in scris cu nr de inregistrare

              Comment


              • in scris, la vocea clientului nu raspunde nimeni si nu te baga nimeni in seama. eu am dat 2,3 mail-uri sa cumpar ceva (garantie extinsa) si nu au raspuns. de garantie... cred ca e pierdere de timp din prima

                Comment


                • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                  BONUS: am intrebat de ce nu imi apare in bord ca aveam stop ars (am mers asa 500km+) raspunsul mecanicului dedicat dacia : pai ce, are asta ?! ))))))))))
                  Cred ca la asta a nimerit-o mecanicul. Eu m-am jucat destul de mult cu becurile, nu a aparut nimic in bord, doar in calculator au aparut erori cu duiumul. Dar, repet, n-am vazut nimic afisat in bord, si nici in manual nu scrie nimic de asta.

                  In rest... apeleaza la alta reprezentantamai competenta, cu drive-test de comparatie cu masina lor.
                  Eventual scrisoare cu confirmare de primire la uzina.

                  Comment


                  • paul_damian o sa ma duc la alt service cu verificare. ce spui tu este sa le cer o confirmare scrisa de la fabrica, cu raspunsul ca este ok sa functioneze asa?

                    PS: ai atasata poza.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Originally posted by paul_damian View Post
                      Cred ca la asta a nimerit-o mecanicul. Eu m-am jucat destul de mult cu becurile, nu a aparut nimic in bord, doar in calculator au aparut erori cu duiumul. Dar, repet, n-am vazut nimic afisat in bord, si nici in manual nu scrie nimic de asta.
                      Dacă se ard becurile de STOP apare imediat mesaj în TdB - cum e foto de la Mihai2k4 - la mine cel puțin am testat și dă eroare corespunzătoare.

                      Comment


                      • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                        Update situatie la problema cu gatuitul motorului cand intra ac-ul
                        Trebuie neapărat să schimbi service-ul dacă Cobălcescu nu vrea / nu poate / nu sunt în stare.

                        Comment


                        • Am mai invatat ceva pe ziua de azi.
                          Am dat azi drumul la motor cu mufa de la tripla scoasa si nu s-a intamplat nimic...

                          Comment


                          • Bună seara.

                            Astăzi am fost anunțat de către dealer de faptul că cei de la Dacia vor mai face o verificare suplimentara a ac-ului până să mi se livreze mașina.

                            Chiar așa multe persoane au probleme cu ac-ul? Am înțeles că au fost multe plângeri pe acest subiect.

                            Voi avea aer-ul condiționat standard, nu acea climă.

                            De-asemenea la ce alte posibile probleme să mă aștept?

                            Varianta mea va fi: Logan 1.0 benzina (fara gpl).

                            Comment


                            • Originally posted by DFA View Post

                              Dacă se ard becurile de STOP apare imediat mesaj în TdB - cum e foto de la Mihai2k4 - la mine cel puțin am testat și dă eroare corespunzătoare.
                              pai si in acest caz, daca eu am mers cu becul ars, fara acea atentionare... ce inseamna? ca e calculatorul prost? senzorul defect?

                              UnUserAnonim nu cred ca are importanta daca e cu automata sau manuala. am dat-o si pe manual si face la fel.

                              la ce sa te astepti... daca e ca a mea... mers in suturi, pierdere de putere la accelerare si dat in nas, la frana de motor la fel. daca mergi constant cu o viteza, balanganeala a masinii cand cupleaza si decupleaza, genul daciei pe carburatie cand era innecata. o placere sa merci cu ac-ul pe 31 de grade acum. azi nu l-am mai folosit, imi e scarba sa merg cu masina cu el pornit.
                              Last edited by Mihai2k4; 4 weeks ago.

                              Comment


                              • Mulțumesc frumos Mihai...
                                Superb, ce pot zice.... Poate nu voi avea probleme majore, însă, mă pregătesc deja de mers la reprezentate cu mașina nouă...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google