Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropo de incident: foarte chioare luminile astea LED noaptea. Pe camera se vede sosoiul cand vine (are vedere nocturna buna camera), in realitate l-am vazut exact cand a fost in dreptul rotii dreapta.



    PS: intre timp, am ajuns la 15.500 km parcursi in 10 luni.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • eu sincer sunt multumit de cum bat. am mers destul de mult prin campuri, munti, serpentine, noaptea si nu am simtit nevoia de mai mult.

      PS: si eu fac maine cred 20mii in 6 luni.

      PPS: a iesit friptura gustoasa ?

      Comment


      • A aparut in lumina cu aproximativ o secunda inainte. La 110km/h asta inseamna +/- 30m. Cam atat trebuie sa bata lumina de intalnire. Naspa ce s-a intamplat, mai ales pentru prostul de el.
        Iar pentru tine: bara nu e greu de dat jos si remontat, daca stii ce faci. Eu am fost lovit in fata de unu' care a confundat viteza 1 cu marche-arierre-ul, n-a fost cine stie ce impact, dar pentru constatare au dat jos bara in service, cu manualul in fata, ca nu mai facusera asta. Multe cleme, dar n-au fost probleme, s-a asezat bine inapoi.
        Legat de reparatie, poate poti incropi ceva, dar eu as aduna bani sa o inlocuiesc. Sau gasesti o intersectie in rampa si sigur "curge" careva la vale

        Comment


        • Salut, posesor de S3 aici (nov 2021). DFA , de unde se pot achizitiona reperele postate de tine in #1043, respectiv mansonul de buson lichid parbriz si plasa metalica cu magnet pentru admisia aer habitaclu? Nu vreau sa ajung la demontare aeroterma,sigur o sa traga ceva frunze pe acolo. Multumesc!

          Comment


          • Originally posted by Mihai2k4 View Post

            se poate filma acel sunet, sa stim si noi pe viitor, care este sunetul si cum se comporta? Multumesc mult! poate postat si pe youtube, poate ii face sa se miste mai repede...

            Comment


            • mircionesb

              Multumesc mult! intrebam pentru ca si eu am un zgomot, insa doar la pornire, un fel de pacaneala, semibataie, care se aude si in habitaclu si daca ridic capota. am observat ca acea pacaneala parca disepare dupa ce merg. se aude in general daca o turez si cand revine spre 1.5k 12k incepe acea pacaneala...

              Comment


              • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                eu sincer sunt multumit de cum bat. am mers destul de mult prin campuri, munti, serpentine, noaptea si nu am simtit nevoia de mai mult.
                PPS: a iesit friptura gustoasa ?
                Nu, nu bat bine, chiar sunt chioare. Aveam un cârd in spatele meu, nici n-am putut opri sa verific, deci friptura ioc (macar mai diminuam din pagube). Am verificat distrugerile in primul sat. Cred ca daca stau sa ma gandesc, e primul meu animal lovit in peste 30 de ani de sofat. Evit absolut tot ce se poate evita.

                Originally posted by paul_damian View Post
                A aparut in lumina cu aproximativ o secunda inainte. La 110km/h asta inseamna +/- 30m.
                Nici vorba, n-aveam timp sa-l evit. S-a vazut exact cand a fost in dreptul masinii, camera are vedere nocturna mult mai buna decat ochiul uman. ;) Crede-ma pe cuvant, ca stiu ce zic.
                Uite cand s-a vazut, vezi foto. Am sters sunetul, dar se aude sotia exact cand se vede iepurele, adica acolo unde am aratat in foto. ;)
                Sunt chioare rau pozitiile alea. Pe bune.
                Attached Files
                Last edited by ursamajor; 8 May 2022, 21:19.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • La inceputul secundei doi se vede cum iepurele dispare in sant undeva in fata, spre sfarsitul secundei doi apare in drum langa botul masinii. Chiar daca il vedeai nu aveai timp sa reactionezi. Masina avansa cu 30m/s , iepurele avea si el probabil 8-9 m/s asa ca nu farurile sunt de vina, cat vrei sa acopere pe lateral? Doar l faza lunga sa ai ceva sanse sa eviti iepurele.Da , au lumina mult mai alba comparativ cu becurile clasice, poate de aici ceva dificultati in a vedea anumite obiecte , animale care se confunda cu peisajul.

                  Comment


                  • Suntem total off-topic, asa ca de ce sa nu isist
                    Farurile LED au o lumina mult mai "directionata", ca sa zic asa, mai cam ca laserul. Constructiv e asa. Am observat-o prima oara la bicicleta, mi-am cumparat un super-far de 100lux. In plina noapte da o lumina excelenta in pata lui, dar in afara de ea e bezna, ce apuca sa se mai reflecte din drum. Coroanele copacilor sunt in bezna. Farurile clasice care au dispersor dau o lumina "ambianta" mai puternica. La Logan/Sandero e acelasi fenomen, uitati-va cata lumina e din botul masinii pana in locul unde incepe proiectia luminii - aproape deloc.

                    Oricum 110km/h cu lumina de intalnire e destul de riscant, mai ales ca nici atentia nu iti e mereu focusata pe ce ar putea sa-ti sara in drum. Acum cativa ani eram cu Loganul 1 care avea faruri clasice, cam in aceleasi conditii de drum mi-au sarit in fata, tot de pe camp, o pereche cerb si caprioara. Am trecut printre ei, nu stiu cum am scapat. Nu i-am vazut, dar m-am lamurit ca nu a fost bine ce am facut. 110km/h inseamna 30 de metri in care ai o singura secunda sa vezi, sa procesezi informatia, sa actionezi si masinaria sa actioneze si ea...

                    Comment


                    • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                      mircionesb

                      Multumesc mult! intrebam pentru ca si eu am un zgomot, insa doar la pornire, un fel de pacaneala, semibataie, care se aude si in habitaclu si daca ridic capota. am observat ca acea pacaneala parca disepare dupa ce merg. se aude in general daca o turez si cand revine spre 1.5k 12k incepe acea pacaneala...
                      Se aude zdranganitul si la pornire iar dupa aceea la ralenti sau la turatie constanta mai mare nu se mai aude. Se aude cand iei piciorul de pe acceleratie , wastegate-ul este deschis si tija de comanda nu e in sarcina si e libera sa zburde. Cand e motorul rece poti sa bagi mina in partea din spate unde e turbina, si incearca sa misti de tija respectiva sa vezi daca are joc. O sa postez pe Youtube si o filmare cu motorul oprit.si revin cu link-ul.

                      Comment


                      • Originally posted by mircionesb View Post

                        Se aude zdranganitul si la pornire iar dupa aceea la ralenti sau la turatie constanta mai mare nu se mai aude. Se aude cand iei piciorul de pe acceleratie , wastegate-ul este deschis si tija de comanda nu e in sarcina si e libera sa zburde. Cand e motorul rece poti sa bagi mina in partea din spate unde e turbina, si incearca sa misti de tija respectiva sa vezi daca are joc. O sa postez pe Youtube si o filmare cu motorul oprit.si revin cu link-ul.

                        Comment


                        • mircionesb aia de o zdrangani, nu trebuie sa faca asa? m-ai facut curios. o sa incerc maine sa ajung la ea (nu prea mi-am dat seama unde e) sa vad daca faca asa. Multumesc pentru info!

                          Comment


                          • Originally posted by paul_damian View Post
                            Suntem total off-topic, asa ca de ce sa nu isist
                            Farurile LED au o lumina mult mai "directionata", ca sa zic asa, mai cam ca laserul. Constructiv e asa. Am observat-o prima oara la bicicleta, mi-am cumparat un super-far de 100lux. In plina noapte da o lumina excelenta in pata lui, dar in afara de ea e bezna, ce apuca sa se mai reflecte din drum. Coroanele copacilor sunt in bezna. Farurile clasice care au dispersor dau o lumina "ambianta" mai puternica. La Logan/Sandero e acelasi fenomen, uitati-va cata lumina e din botul masinii pana in locul unde incepe proiectia luminii - aproape deloc.

                            Oricum 110km/h cu lumina de intalnire e destul de riscant, mai ales ca nici atentia nu iti e mereu focusata pe ce ar putea sa-ti sara in drum. Acum cativa ani eram cu Loganul 1 care avea faruri clasice, cam in aceleasi conditii de drum mi-au sarit in fata, tot de pe camp, o pereche cerb si caprioara. Am trecut printre ei, nu stiu cum am scapat. Nu i-am vazut, dar m-am lamurit ca nu a fost bine ce am facut. 110km/h inseamna 30 de metri in care ai o singura secunda sa vezi, sa procesezi informatia, sa actionezi si masinaria sa actioneze si ea...
                            vorbeste cu colegul Gil26,sa te lamureasca .Bafta.
                            ​​​​​​

                            Comment


                            • Huh? Cu ce sa ma lamureasca?

                              Comment


                              • , poate cu faptul ca sunt de acord cu cele scrise (tocmai de aceea am dat si like )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google