Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vedem raspunsul meridian pe 1. se poate cere o instiintare dacia si un raspuns oficial la problema, pe care sa il primesc si eu? din partea lor, binenteles

    Comment


    • Aerul conditionat si la mine e problema. Dupa cam 20 de minute de mers daca afara e cald, efectiv se blocheaza, am inteles ca face dop de gheata. Nu mai sufla nimic pe aeratoare chiar si treapta 4, nici macar daca dau pe fierbinte. Trebuie sa inchid toata ventilatia, sa astept vreo 10-15 minute pana se dezgheata, Apoi iar mai merge vreo 20 minute, iar se blocheaza si tot asa. La drumuri scurte prin oras, e ok, ca nu prea apuca sa se blocheze, dar la mers drum lung e chinuitor, daca afara e canicula, e ca si cum nu as avea clima jumate de drum. Anul trecut la un drum spre mare, s-a blocat de vreo 8-10 ori, si afara era canicula, a fost groaznic. Am fost la service vara trecuta cu problema, m-au programat abia in octombrie, cand afara era racoare, normal ca in testul lor nu s-a repetat problema. Acu au venit zile calde, face din nou la fel. Deja m-am resemnat....

      Comment


      • Vezi ca despre "dop de gheata", "blocaj" AC si "inghetare" s-a mai discutat si in celelalte sectiuni ale forumului si chiar daca instalatiile pot sa fie diferite unele lucruri sunt asemanatoare (iar din cate tin minte despre asta la L3 s-a mai scris si pe aici dar si pe alte forumuri inclusiv cele straine)...
        Last edited by Gil26; 28 May 2022, 10:59.

        Comment


        • Ok, deci se pare ca au si altii problema. Dar a spus cineva ca i s-a si rezolvat? Ca s-a gasit o solutie la asta?

          Comment


          • Da, au fost si rezolvari, chiar si solutii\cauze diferite...

            Comment


            • Mihai2k4: Reprezentanta locala are un om care face cursurile de Dacotec, de mai bine de jumatate de an e mai mult in cursuri on- si offline decat la lucru. Am povestit cu el, cursurile si examenele nu sunt deloc o joaca, mi-a spus ca atata scoala n-a facut in viata lui. Si mi-a mai spus ca sunt multi cursanti, din toata tara, marea lor majoritate reusind sa isi ia examenele. Deci nu dispera, trebuie doar sa dai de o reprezentanta care sa aiba oameni buni si pregatiti. Cobalcescu clar nu e o optiune - nu sunt bucurestean, dar de-a lungul anilor mi-am facut o parere numai din ce am citit pe net de ei. Ce ai tu nu e o manifestare normala si se poate rezolva. Indiferent de reprezentanta aleasa, ei au proceduri stabilite de Dacia, pe care sunt obligati sa le respecte prin contractul de reprezentare, de la momentul intampinarii clientului continuand cu preluarea vehicolului, a documentatiei intocmite, etc. Cand pleci de acolo trebuie sa pleci cu cel putin un ordin de reparatie pe care sa scrie o solutie la problemele reclamate de tine. Obligatoriu. Faptul ca nea Gigu iti scuipa printre dinti in curte ca 'asa face toate' nu face parte din proceduri. Este important ca sa ti se dea in scris ce solutie gaseste reprezentanta, chiar daca solutia e 'comportament normal'. O sa vezi ca unii se codesc sa dea in scris, fiindca ceea ce scriu ii obliga sa-si asume. Daca vezi o astfel de atitudine poti sa-ti iei jucariile si sa te duci la altii, fara sa iti mai pierzi vremea. Dupa ce te inarmezi cu documentatie te poti adresa cu un apel la Vocea Clientului unde le spui ca esti nemultumit de solutia aleasa de reprezentantii lor - acum pot vedea si ei in sistem ca intr-adevar ai apelat la ei - si incercati sa gasiti o solutie. O sa vezi ca, daca porti un ton civilizat in discutie (fetele de la capatul liniei sunt oameni nevinovati ca si tine, iar sa urli la ele ca le aduci masina in fata si ii dai foc chiar nu impresioneaza si nu ajuta), se pot gasi solutii. Poti sa si amintesti ca preferi sa iti rezolve problema decat sa fii nevoit sa apelezi la Protectia Consumatorului sau la justitie. Eu am fost surprins sa vad ca exista disponibilitate. Dar, repet, trebuie sa te inarmezi cu hartii, ca problema ta sa ajunga in sistemele Dacia, pana atunci nu exista. Daca, dupa ce faci toate acestea, nu esti multumit, urmatorul pas e Protectia Consumatorului. Care, in primul rand, au nevoie de dovezi ca ai incercat sa rezolvi problema amiabil, nu ai reusit, deci ai nevoie de Protectia lor. Probabil nu se va ajunge aici, dar daca e cazul din nou s-ar putea sa fii surprins ca se intampla minuni - firmele reactioneaza de obicei sprinten cand Protectia Consumatorului vine cu un dosar documentat.
              Asa ca... bafta in a gasi o reprezentanta serioasa. Eventual pot intreba pe baiatul de aici la ce reprezentante din zona ta lucreaza colegii lui de cursuri.
              PS: in legatura cu intrebarea ta anterioara, poti da un telefon la Vocea Clientului si iti vor spune ei care e procedura si ce hartii cu ce raspunsuri poti obtine de la reprezentanta.
              Last edited by paul_damian; 28 May 2022, 14:13.

              Comment


              • paul_damian Multumesc pentru timpul rupt sa imi raspunzi la probleme... Acum m-am reprogramat la meridian. vedem cat de profi sunt si astia. o sa ii rog sa deschida un ticket/email catre dacia cu problema prezentata de mine si cu masuratorile lor si cu raspunsul. poate asa ii oblig sa o testeze cu adevarat.

                Comment


                • Din cate au scris colegii de forum(uri) cei de la Meridian sunt destul de OK, desigur insa depinde si cum prezinti dar mai ales cum vor aborda ei problema aceasta, la fel ca si colegii si eu iti doresc: Bafta!

                  PS: la cele scrise anterior as mai adauga ca pe langa cursuri cei din reprezentante sunt auditati periodic de catre Dacia.

                  Comment


                  • Mihai2k4: cu placere. Important e sa retii ca nu tunand si fulgerand pe forumuri sau pe facebook se rezolva problema.
                    Nu ai de ce sa ii rogi sa deschida un ticket, asta o vor face ei, pentru ei, daca nu sunt in masura sa rezolve problema (din diferite motive, nu intru in amanunte) si trebuie sa escaladeze situatia la un nivel superior. Tu oricum nu o sa stii daca fac asta, daca vor, daca au facut-o, doar hartia cu care pleci de la ei, pe care scrie o rezolutie, e obligatoriu sa ti-o dea. De aceea insist ca scripta manent, e singurul tau instrument pentru mai departe.

                    Gil26: n-am mai intrat in amanunte. Auditarile sunt periodice si anuntate, acestea sunt mai degraba importante pentru proceduri, dotari, calificari. Ce il ajuta pe colegul nostru - si pe noi - sunt eventualele apeluri / chestionare post-vizita, reclamatiile ulterioare unei vizite inregistrate (feedback catre Dacia prin Vocea Clientului), clientii misteriosi (se pare ca s-au inmultit in ultima vreme), plus alte metode de feedback.

                    Inainte sa fiu acuzat ca sunt partinitor si sunt platit de Dacia: Nu. Am lucrat multi ani pentru o firma mare, foarte cunoscuta, la departamentul tehnic. Din fericire, la al doilea nivel de suport, colegii de la nivel 1, din Call Center, erau cei care incasau toate carnurile de la clienti, nici noi nu eram scutiti, dar clientii erau deja descarcati cand interactionam noi cu ei. Nici la noi nu era mult diferit fata de sistemul Dacia, sau la orice alta firma mare care ofera produse sau servicii. Exista proceduri, exista nivele, pana nu ajunge problema in sistem ea nu exista, de frustrarile descarcate in parc (da, am avut un caz la propriu) firma nu are de unde sa stie (si nici nu-i pasa), exista oameni competenti sau nu, etc. De Protectia Consumatorului ne era frica, nu din cauza amenzii sau asa ceva, ca nu era firma lu' tata sa ne pese, dar atunci isi dadeau seama esaloanele superioare ca procedurile si fluxurile nu erau destul de bune, si incepeau sa sape si sa reorganizeze, ceea ce nu era intotdeauna un lucru bun sau comod, asa ca preferam sa ii tinem deoparte, daca era de competenta noastra. Acesta e motivul pentru care sunt destul de in tema incat sa indemn la o escaladare treptata: dealer, Dacia, Protectia Consumatorului, justitie. Si intotdeauna cu documente. Verba volant, scripta manent.

                    Comment


                    • Originally posted by DFA View Post
                      Dacă se ard becurile de STOP apare imediat mesaj în TdB - cum e foto de la Mihai2k4 - la mine cel puțin am testat și dă eroare corespunzătoare.
                      Asta e din ciclul "Vreau si eu".

                      Am testat si eu adineaori, am scos becul de frana cu motorul pornit, nici un mesaj in bord.
                      Oare cum sa fac sa am si eu asta? Mi se pare o functie importanta. Dar, dupa cum spuneam, in nici o descriere oficiala sau in manual nu e mentionata aceasta functie...

                      Comment


                      • paul_damian loganul este ca la oul kinder... cu surprize. la unu este intr-un fel, la altu altfel )) la unu arata, la altu nu. la unu cade turbina, la altu nu...

                        PS: le-am specificat de doua ori la ultimile verificari, ca usa portbagajului, atinge bara. raspuns, a fost reglata. ma uit acum, jumatate de portbagaj, nu mai are vopsea )))))))

                        la retarzii de la cobalacescu, dupa o lunad e asteptare, am fost sa imi rectifice acel greier din zona capului de la airbag... a stat aproape 2 zile... face mai rau ca inainte ma distrez maxim cum reprezentantele astea.... timp si chef sa ai, ca de stat cu ei... o sa te obisnuiesti...

                        Comment


                        • Originally posted by paul_damian View Post

                          Asta e din ciclul "Vreau si eu".

                          Am testat si eu adineaori, am scos becul de frana cu motorul pornit, nici un mesaj in bord.
                          Oare cum sa fac sa am si eu asta? Mi se pare o functie importanta. Dar, dupa cum spuneam, in nici o descriere oficiala sau in manual nu e mentionata aceasta functie...
                          M-am uitat prin DDT si se pare ca exista functia de activare, in CLiP nu ma mai uit pentru ca nu stiu cui foloseste (dar poate sunt alte persoane care te pot ajuta), este discutia care a mai fost despre token, Gateway, etc..., tocmai si de aceea am scris anterior ca ”dependenta” de reprezentante este mai mare la L&S3, ce pot sa fac este sa atasez doar procedura de diagnosticare pentru un LoganIII cand apare mesajul ”Lămpi stop de controlat” (pasii, ce cum si unde se verifica, etc.)

                          Attached Files

                          Comment


                          • Multumesc. La DDT nu am acces (si nici nu stiu pe nimeni in zona), dar la Clip as avea, la reprezentanta. Deci e functie care se activeaza, si nu e activata by default la toata lumea...

                            Comment


                            • M-am uitat putin rapid si prin CLiP dar nu am gasit nimic (comanda din UCH AC151-Lumini stop subliniata in procedura este cu totul altceva, ajuta doar la verificare), sincer nu stiu, ma "depaseste" asta , destul de probabil tine si de configurarea TdB-ului....

                              Comment


                              • Ce se poate scrie pe aici...

                                Evident, mașina se repară singură,telepatic, dacă facem postări pe net... că nu avem timp de pierdut prin reprezentanțe - O problemă neraportată de proprietari (preferabil cât mai multi) nu există.

                                Care e logica de a provoca voluntar, erori în sistemele mașinii, dacă nu ai posibilitatea (din fericire) de a le și șterge ? Știu... motive în plus pentru CID
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google