Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Mihai2k4 View Post
    mircionesb aia de o zdrangani, nu trebuie sa faca asa? m-ai facut curios. o sa incerc maine sa ajung la ea (nu prea mi-am dat seama unde e) sa vad daca faca asa. Multumesc pentru info!
    Trebuie sa aiba putin joc fiindca e piesa in miscare dar nu joc in halul asta. Am atasat spre exemplificare o poza de la o turbina de 1.3 TCE ca sa poti sa iti dai seama cam cum arata tija respectiva. Tija aia are joc in cele doua articulatii , probabil din cauza materialului de proasta calitate din care e facuta si cand e pe "liber" cum se zice vibreaza din cauza vibratiilor motorului. Din punct de vedere al mersului motorului nu se simte vreo modificare dar suna ca naiba zici ca e vreo tabla desprinsa pe undeva.
    Attached Files
    Last edited by mircionesb; 10 May 2022, 16:15.

    Comment


    • madi , la manifestari incarcare se poate adauga si cresterea la 13.6v cand dai ventilatia la maxim (am AC automat, dar il tin pe manual

      Comment


      • Salut! Așa arată mașina la 6000 km, din septembrie 2021-Eco G 100. Știu că sunt temperaturi mari pe acolo, dar chiar așa? Materialul? Să dau o fugă la dealer sau ies drept nebun? Mulțumesc!
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Salutare!
          Ma adresez cu o intrebare in special lui torquemada (bineinteles, daca mai exista alti colegi care au info mai multe din zona asta, intrebarea e adresata general).
          Pentru ca tot vad despre situatia cu zgomotul produs in zona turbo, are cineva idee daca turbo de pe TCe110 (cel cu injectie directa de pe Jogger) are aceeasi piesa, sau este alta turbina folosita? Am incercat sa caut, insa ori nu caut cum trebuie, ori nu e neaparat accesibila informatia.
          Din cate stiu, TCe110 are cod motor H5Dt (posibil sa ma insel), in timp ce Eco-G/TCe90 au H4Dt - am vazut intr-o notificare de service ca problemele sunt recunoscute pentru H4Dt-uri, nu si pentru H5.

          Merci anticipat de ajutor!

          Comment


          • Apropo de zgomotul de la turbo, pe unul din grupurile de facebook cineva a primit in scris de la dealer ca o solutie va fi implementata pana la sfarsitul lunii septembrie 2022:

            https://www.facebook.com/groups/2584...62939235548703

            Asa ca dealerii (unii dintre ei, desigur) nu ar mai trebui sa incerce sa scape de problema invocand "zgomotul tehnologic".
            Last edited by cattavencu; 12 May 2022, 09:02.

            Comment


            • Originally posted by cristiansens View Post
              Salut! Așa arată mașina la 6000 km, din septembrie 2021-Eco G 100. Știu că sunt temperaturi mari pe acolo, dar chiar așa? Materialul? Să dau o fugă la dealer sau ies drept nebun? Mulțumesc!
              E normal sa arate asa la ce temperaturi sunt pe acolo. Si la mine e la fel, arata chiar mai rau, e drept ca masina are 24000 km. Nu are rost sa-ti faci probleme.

              Comment


              • Eu totuși mai revin, încă odată, cu întrebarea...

                Când pornesc ac ul (azi la 34 de grade l-am pornit calumea) nu cred, sau cel puțin sper sa nu fie asa, ca e normal sa facă asta... Pe accelerare, se simte la fiecare zgomot pe care îl auziți în video, parca un gol de aer când mergi cu avionul, după, accelerează parca mai tare singura. Pe frunză de motor, la fel, un mic gol de aer care te mișcă puțin în scaun. Dacă nimeresc acea pacaneala, fasaiala, pe schimbare, îmi da în nas. Niciodată nu merge complet, exact ca în video face non stop, o simt și la vibrația mașinii și la turometru se vede. La fiecare 5,8 secunde, face asa, se oprește, porneste. La fiecare pornire oprire, se simte ce zicem mai sus. Ceva păreri?! Dacă e normal asa, o bag la vânzare.... Este o mizerie dacă îmi raspund in service, ca la problema cu turbina, ca e normal... Ma chinui sa nu nimeresc schimbare de treapta fix în acel moment, sa nu îmi dea în nas... Și pe gpl, și pe benzina și pe eco și fără...


                Comment


                • Pare sa fie compresorul care cupleaza/decupleaza, nu stiu daca e normal sau nu, dar la fel face si la mine.

                  Tot degat de AC, uneori in habitaclu se aude un fâsâit (clima automata)... fix asa facea vechea mea masina cand avea prea putin freon in instalatie (pierdea pe undeva). Si la voi se aude asa ceva?

                  Comment


                  • Doamne ferește sa fie asa!!! Dacă este comportament normal sa se opreasca și sa pornească la fiecare 5,6 secunde, sa meargă mașina în hopuri, e pe olx a doua zi. O sa programez o vizita.... Sper sa nu iau foc pana ajung

                    Comment


                    • Salut. De pe Logan 2 au introdus compresoare de AC cu geometrie fixa. Practic, la fiecare "fasait" din video vei simti acel gol de putere (in functie de treapta si de temperatura la care e setat AC-ul, fie automat sau manual, perioadele de functionare si de pauza ale compresorului vor varia... Este intr-adevar suparator mai ales in trafic urban, cand circuli la viteze scazute...

                      Comment


                      • N-am prea inteles din video ce sa aud. Dar da, tacanitul care se aude e compresorul de AC. Eu nu simt nici un efect asupra felului in care trage motorul. Si n-am simtit nici pe un Logan de test cu care m-am dat. Fa si tu un test la un dealer, masini noi sigur nu au, dar masini de test-drive mai au din ei.

                        Comment


                        • Originally posted by paul_damian View Post
                          Eu nu simt nici un efect asupra felului in care trage motorul. Si n-am simtit nici pe un Logan de test cu care m-am dat.i.
                          Confirm si eu acest lucru pentru masina din semnatura (chiar daca este alta motorizare si SanderoII)

                          Comment


                          • Zgomotul la care făceam referire este pornirea și oprirea compresorului din 5,6 secunde în 5,6 secunde. Non stop, fără oprire. Fix la acea cuplare/decuplare, se simte un gol, ca și cum s-ar inneca mașina, ca și cum ai ciupi ambreiajul, la fel și la frână de motor, e ca și cum ai calcă ambreiajul. Nu cred sincer ca e normal ca acel compresor sa cupleze și decupleze non stop, la 5 secunde. Țin minte ca a mai pornit acum 2,3 luni și nu am simțit asta...

                            Comment


                            • Da, la fel face si a mea, cupleaza si decupleaza compresorul la 5-6 secunde. Acum ca spui, nu mai stiu daca face asa mereu. Drept ca am remarcat asta numai cand era cald bine afara. Azi a facut. Dar in afara de click-ul respectiv nu simt nimic. Motorizare EgoG100.

                              Comment


                              • Atasat doua capturi cu grafice privind functionarea AC automat (eu il folosesc doar in acest mod) pe masina mea in doua situatii diferite ex temp exterioara 20C respectiv 28C (iar uneori ceea ce credem noi nu este si ceea ce "face" masina)...
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google