Montare Alarma Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sanduherlea
    replied
    Originally posted by big_electro61 View Post
    Nu este corelata alarma cu inchiderea.
    da-mi un sfatcum as putea rezolva
    multumesc

    Originally posted by danielliviu View Post
    Nu are nici o treaba corelarea ei cu inchiderea. Pur si simplu alarmele Pilot blocheaa usile automat la 4 secunde dupa ce s-a pus contactul si le deblocheaza dupa ce s-a oprit motorul.
    La tine nu le blocheaza pentru ca tu pui contactul cu una din usi deschisa. Incearca sa inchizi intai toate usile si apoi sa pui contactul, sa vezi ca le blocheaza.
    am incercat dar tot asa se comporta
    multumesc.
    Last edited by sanduherlea; 30 June 2012, 07:01. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • fflorynn
    replied
    Nu am gasit nimic in manual sa dezactivez avariile .

    Leave a comment:


  • X@by
    replied
    Avariile se pot dezactiva citeste manualul alarmei.

    Leave a comment:


  • fflorynn
    replied
    Originally posted by X@by View Post
    Din P2 firul alb il legi la pinul A5 din mufa P1 UCH iar firul albastru legi la B30,B40 mufa EH1 UCH

    Exact asta am facut si eu , asa am legat firele , Alarma e aceeasi ca in schema prezentata de Ozzzi3 (Am adaugat schema si aici : http://img515.imageshack.us/img515/6666/1001jxt.jpg Se vede mai clar.)Alarma Megadrive.

    Firul albastru legat de lumina plafon care e actionata de senzorul de la usa B30B40 , eu am numai la usa sofer , cand deschid usa nu se mai armeaza automat dupa 15 sec , dar de fiecare data pornesc avariile pt 15 sec cand deschid usa , daca inchid usa se opresc , daca o deschid pornesc , releul e in unitatea de la alarma , ea trimite semnal la avarii.(repet ele merg doar 15 sec -daca inchid usa si odeschid iar acelasi lucru se repeta).Daca nu leg firul asta se blocheaza mereu usile dupa 15 sec si e foarte enervant .

    Leave a comment:


  • danielliviu
    replied
    Da, ai dreptate, eu m-am uitat pe schema mai mica de pe forum si nu se intelegea prea bine. Am considerat ca daca e firul rosu e +12V.....

    Leave a comment:


  • big_electro61
    replied
    Originally posted by danielliviu View Post
    Astfel, alimentezi bobina releului cu masa de la sasiu si cu plus de la alarma (firul de mai sus) si contactele releului vor fi legate la +12V permanent respectiv la actuator in portbagaj.
    Comanda releului respectiv are comanda pe (-),deci nu poate fi alimentat cu masa de la sasiu.A se vadea schema...!

    Leave a comment:


  • romeo-alex
    replied
    facusesi cea mai proasta alegere a locului unde vine montat senzorul de soc
    daca citeai pe aici cu si despre alarme/montaj alarme nu aveai batai de cap

    Leave a comment:


  • laurd
    replied
    Salut tuturor,
    Povestea mea: dupa montarea in graba a alarmei in decembrie 2011, deoarece era o "epidemie de disparitie roti de rezerva" si yala usa stanga a suferit o interventie chirurgicala la care nu a supravietuit, a urmat o lunga suferita (6 luni) de "alarmare excesiva" , adica dupa 25 de minute se declansa alarma (detector de soc - mesaj pe pager). Dupa multa "google-eala" am aflat ca este din cauza frigului, dar a venit vara si tot suna alarma de fiecare data dupa ce incuiam masina. Mai tarziu am aflat, pe niste forumuri din vest, ca este datorita trecerii in stand-by a UCHului, care cu acesta ocazie stinge si lumina din portbagaj, si ca trebuie adaugat un filtru RC pe +12V pentru a fenta impulsul de CHECK, sau o dioda cum ziceau altii. Probabil, dar in cazul meu alarma Thunder 205 era alimentata cu tensiune de la baterie .... Pornind de la premisa ca este ceva cu aceasta temporizare de la armarea masinii, in final am gasit si rezolvat problema: Senzorul de soc era lipit pe carcasa UCH-ului, iar dupa aprox 25 minute, cand acesta comanda stingerea luminii din portbagaj, trepida, rezultand declansarea senzorului de soc. Am schimbat pozitia senzorului de soc si am scapat.
    Last edited by laurd; 17 June 2012, 23:01.

    Leave a comment:


  • danielliviu
    replied
    Nu are nici o treaba corelarea ei cu inchiderea. Pur si simplu alarmele Pilot blocheaa usile automat la 4 secunde dupa ce s-a pus contactul si le deblocheaza dupa ce s-a oprit motorul.
    La tine nu le blocheaza pentru ca tu pui contactul cu una din usi deschisa. Incearca sa inchizi intai toate usile si apoi sa pui contactul, sa vezi ca le blocheaza.

    Leave a comment:


  • big_electro61
    replied
    Nu este corelata alarma cu inchiderea.

    Leave a comment:


  • sanduherlea
    replied
    am pus si eu o alarma pilot pe golanel, toate bune si frumoase, dar am o problema dezarmaz ok, pornesc ok, ajung la destinatie ok, opresc motorul se deblocheaza usile - dar ele nu erau blocate - adica le forteaza pe deschis.
    multumesc mult
    alarma am montat-o dupa sfaturile lui BUGS BUNNY caruia ii multumesc inca o data
    have nice day!!!!!

    Leave a comment:


  • Ozzzi3
    replied
    Multumesc mult de tot pentru sfaturi.Ma apuc zilele astea de mesterit.

    Leave a comment:


  • danielliviu
    replied
    Corect, legi aceste 2 fire se se rezolva problema.

    In plus, de la alarma, mufa P2 - firul 5 se leaga deschiderea separata a portbagajului prin intermediul unui releu.
    Astfel, alimentezi bobina releului cu masa de la sasiu si cu plus de la alarma (firul de mai sus) si contactele releului vor fi legate la +12V permanent respectiv la actuator in portbagaj.
    Celalalt fir al actuatorului se leaga la masa direct in portbagaj.

    Leave a comment:


  • X@by
    replied
    Din P2 firul alb il legi la pinul A5 din mufa P1 UCH iar firul albastru legi la B30,B40 mufa EH1 UCH

    Leave a comment:


  • Ozzzi3
    replied
    Buna ziua tuturor.Daca nu va e cu suparare, am si eu nevoie de cateva indicatii tehnice privind alarma pe care am montat-o.Am cumparat o alarma Fighter impreuna cu o inchidere centralizata Venom(le-am luat set , impreuna).Functioneaza binisor , am conectat modulele intre ele , doar ca au ramas ceva fire de la modulul alarmei pe care nu am stiut unde sa le pun.Este vorba de cele din P2.Ca rezultat , masina se incuie automat dupa 15 secunde indiferent daca am contactul pus sau portiera deschisa + ca se armeaza si alarma.E incomod sa umblu de fiecare data la sensibilitatea alarmei cu surubelnita ca sa o opresc.Am schema electrica de la Logan din UCH, doar ca n-am stiut unde sa leg firele ramase.Si actuatorul de la portbagaj l-am legat in serie cu celelalte, are functie separata alarma dar nu i-am dat de capat.Detin varianta standard de Logan PH2(unele fire lipsesc din mufele de la UCH).

    Am adaugat schema si aici : http://img515.imageshack.us/img515/6666/1001jxt.jpg Se vede mai clar.
    Attached Files
    Last edited by Ozzzi3; 2 June 2012, 15:43.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google